Bekijk volle/desktop versie : schuldgevoel!!!



Pagina's : [1] 2 3

15-08-2009, 21:04
deze zomer vakantie
heb ik iets heel stoms gedaan wat ik maar niet los kan laten

ik was die ochtend gaan ontbijten in saidia
bij cafe titanic voor wie dat kennen....


er kwam opeens een jongen langs
van rond de 25 jaar
hij zag eruit alsof hij een verslaafde was...


hij vroeg me
aub zuster ik heb honger, heb je wat voor me

maar ik was sjagerijnig omdat ik tijdens het parkeren
met de bumper te hard tegen de stoeprand reed
en een stukje van de rooster eraf was gevallen
(wat me man overgens nog niet weet )

ik zei dus tegen hem

genoeg werk jongen
je ziet er gezond uit
en er is pas een marjane open
en genoeg vraag naar tuinmannen om de golfbanen te onderhouden

dus ga maar lekker aan de slag inplaats van bedelen.

niet lang na hij weg was
had ik al enorm spijt

nu nog steeds dus
ik denk nog elke dag aan hem

ik had ook geen een glas thee en een ontbijt
kunnen bestellen in plaats van geld geven






ik ben egt een kreng...

15-08-2009, 21:06


ik zou dan eten aanbieden en geen geld geven en dan pas weet je of ze echt honger hebben

15-08-2009, 21:07
Pfff.. echt erg, ik ken dit gevoel.
Je moet je er gewoon overheen zetten. Wat ook helpt is om het gewoon hardop tegen jezelf te zeggen (wat er is gebeurd) ipv alleen aan denken..
Iedereen maakt wel eens een fout of iets waar hij/zij later spijt van krijgt.

15-08-2009, 21:07

Citaat door noona:
ik zou dan eten aanbieden en geen geld geven en dan pas weet je of ze echt honger hebben


ja achteraf had ik dat moeten doen

meschien had die jongen egt honger

meskien

ik moet huilen als ik er aan denk

heb zo enorm spijt

15-08-2009, 21:08


zoiets had ik ook en ook ik was chaggie door een paar mensen hij wou alleen maar raybie (andere keren kreeg hij altijd geld van mij ) en ik zei en nu laat je me met rust,daar is raybie in de winkel.

(wij kwamen net marjane uit en die man staat daar elke dag).

maar logisch,ookal heb je geen stress ,die mensen daar zorgen wel voor stress.

15-08-2009, 21:09
Ewa het is nu eenmaal gebeurd meis dat kan je niet meer terugdraaien, maak je niet druk. Daarnaast heb je ook gelijk, hij kan werken ipv bedelen. Het is héél zielig maar goed. Ik zag ook ooit een man rond de 60 jaar ofzo dingen aan het sjouwen meskien voor zo'n winkel en hard werken, ik ben op hem afgestapt en heb hem 50 euro in zijn hand geschoven. Meskien hij zat de hele tijd verbaast te kijken! Allah yehsen al3awen.

Waar ik me ook nog steeds schuldig over voel, is mijn man schudde mij een keer wakker in de nacht ik moest met spoed naar zijn oog kijken. Hij had een soort van ik weet niet wat het was maar een raar ding in zijn oog en zijn lid was erg opgezet. Dus ik zo een aai over zijn kop en zeggen dat het goed komt (helemaal kapot van de slaap). Kroop ik terug in mijn bed, en hij gewoon naar de eerste hulp in de nacht zonder mij. Ik voel me echt zo'n hypocriete bitch!

15-08-2009, 21:09
durf jij auto te rijden in marokko?

15-08-2009, 21:10
Zo erg seg ; maar als iemand een beetje gefrustreert is kan er al snel dingen uitfloepen die je zekers niet zo bedoelt

ik denk dat ik die jongen daar ook had gezien ; volgens my deed hy dit dagelyks ; toen we in een restaurent waren (tegenover die chinees) kwam er ook een jongen by me rond die leeftyd & vroeg me of ik al had gegeten had & ik zei van ja & toen nam hy die hele bord & goot dat eten in een zakje die hy by zich had

het was kip dat overbleef & gambas met ryst ; dat vond ik ook zo erg

dat waren echt arme mensen ; die vroegen geen geld ; die wouden gewoon eten

15-08-2009, 21:11

Citaat door Fabalous_F:
Ewa het is nu eenmaal gebeurd meis dat kan je niet meer terugdraaien, maak je niet druk. Daarnaast heb je ook gelijk, hij kan werken ipv bedelen. Het is héél zielig maar goed. Ik zag ook ooit een man rond de 60 jaar ofzo dingen aan het sjouwen meskien voor zo'n winkel en hard werken, ik ben op hem afgestapt en heb hem 50 euro in zijn hand geschoven. Meskien hij zat de hele tijd verbaast te kijken! Allah yehsen al3awen.

Waar ik me ook nog steeds schuldig over voel, is mijn man schudde mij een keer wakker in de nacht ik moest met spoed naar zijn oog kijken. Hij had een soort van ik weet niet wat het was maar een raar ding in zijn oog en zijn lid was erg opgezet. Dus ik zo een aai over zijn kop en zeggen dat het goed komt (helemaal kapot van de slaap). Kroop ik terug in mijn bed, en hij gewoon naar de eerste hulp in de nacht zonder mij. Ik voel me echt zo'n hypocriete bitch!



oooooooooo meid wat erg

ik weet presies hoe je man zich heeft moeten voelen

want dit heeft mijn man mij geflikt toen ik moest bevallen

ik wekte hem mij te brengen

maar hij zei ach is niks aan de hand en is verder gaan slapen

heb me zelf naar de ziekenhuis moeten rijden

15-08-2009, 21:12

Citaat door koekje21:
oooooooooo meid wat erg

ik weet presies hoe je man zich heeft moeten voelen

want dit heeft mijn man mij geflikt toen ik moest bevallen

ik wekte hem mij te brengen

maar hij zei ach is niks aan de hand en is verder gaan slapen

heb me zelf naar de ziekenhuis moeten rijden



Wakha lieve koekje je maakt het alleen erger!

Bevallen is toch erger dan iets in je oog? snik snik.

Zeg ja!

15-08-2009, 21:13

Citaat door StreetChic:
Zo erg seg ; maar als iemand een beetje gefrustreert is kan er al snel dingen uitfloepen die je zekers niet zo bedoelt

ik denk dat ik die jongen daar ook had gezien ; volgens my deed hy dit dagelyks ; toen we in een restaurent waren (tegenover die chinees) kwam er ook een jongen by me rond die leeftyd & vroeg me of ik al had gegeten had & ik zei van ja & toen nam hy die hele bord & goot dat eten in een zakje die hy by zich had

het was kip dat overbleef & gambas met ryst ; dat vond ik ook zo erg

dat waren echt arme mensen ; die vroegen geen geld ; die wouden gewoon eten



eet je bij die restaurant?
ik heb een werkster
die daar ook wel eens werkte
ze zegt dat de griloes gewoon door het voedsel liepen
hahahahahh niet meer daar eten hoor!

maar idd er zijn egt mensen die gewoon willen eten
en ik zie zijn gezicht nu voor me alsof het gister was

donker van de zon
bloeddoorlope ogen
krulletjes
en egt zo een zielige blik hij wilde bijna huilen

15-08-2009, 21:14

Citaat door Fabalous_F:
Wakha lieve koekje je maakt het alleen erger!

Bevallen is toch erger dan iets in je oog? snik snik.

Zeg ja!



ja mij geval was erger




































(maar tog egt heeeeeeeeeeel gemeen van je )

15-08-2009, 21:16


Als het om eten gaat dan wou ik dat ik de wereld kon voeden. We maken dat af en toe mee in restaurants in Nador. Als we daar grote schotel vis bestellen met alles erop en eraan dan komen er zo arme mensen voorbij die honger hebben. Ik vind het dan zo zielig dat ik dus gewoon ni verder kan eten Men vader neemt dan gewoon automatisch brood en vis zodat ie kan eten en vraagt of ie nog wil drinken maar dan nog het ergste van al die obers lopen gewoon achter hen en beginnen te vloeken dat ze moeten oprotten hoe kun je achter iemand aanrennen als die honger heeft, hoe?

15-08-2009, 21:16

Citaat door koekje21:
ja mij geval was erger


(maar tog egt heeeeeeeeeeel gemeen van je )


Maar schat ik kan niet rijden? Daarnaast dacht ik van ah het gaat wel over, maar het knaagt aan me. Blegh kut gevoel is dat. Maar goed je kan niet alles goed doen in je leven.

15-08-2009, 21:16
dat was maar 1 keer & ik passeerde langs die keuken maar meisje ik geloof die werkster wel

wat een afknapper was dat seg

maar ik raad jou aan dat schuldgevoel achter jou te laten ; je hebt het nooit zo bedoeld



Citaat door koekje21:
eet je bij die restaurant?
ik heb een werkster
die daar ook wel eens werkte
ze zegt dat de griloes gewoon door het voedsel liepen
hahahahahh niet meer daar eten hoor!

maar idd er zijn egt mensen die gewoon willen eten
en ik zie zijn gezicht nu voor me alsof het gister was

donker van de zon
bloeddoorlope ogen
krulletjes
en egt zo een zielige blik hij wilde bijna huilen

Pagina's : [1] 2 3