Bekijk volle/desktop versie : Belgische bladen met naaktfoto's minderjarige Miss



Pagina's : [1] 2

15-08-2009, 19:15
BRUSSEL - Twee Belgische bladen moeten de edities met foto's van een kandidate bij de Belgische Missverkiezingen uit de schappen halen.

De twee tijdschriften publiceerden foto's waar Annelore Sempels (18) naakt op staat. Toen ze genomen werden, was ze nog minderjarig.

De Miss-kandidate in Vlaams-Brabant diende een klacht in bij de rechter en kreeg gelijk. De foto's zouden zonder haar medeweten aan de bladen zijn gegeven en in de privésfeer genomen zijn. Volgens Sempels werden ze een tijd geleden genomen tijdens een privéchat met een jongen op MSN.

Op elk betreffend tijdschrift dat vrijdagavond na 19.00 uur nog in de winkel ligt, staat 250 euro boete, zo meldden de Vlaamse media vrijdag.

http://www.telegraaf.nl/buitenland/4610324/__Ophef_om_naakt-foto_s_minderjarige_Miss__.html

15-08-2009, 19:19


Wat is Belgie toch een pedoland zeg..bah.

15-08-2009, 19:19
op msn ...jeeeee

waarom denken die meiden niet 10 keer na voordat ze naakt op de foto gaan

en als je dat doe...bewaar zo een foto dan voor jezelf, geef die foto niet verder

en dan huilen omdat het publiek wordt gemaakt

ps.

16-08-2009, 00:09

Citaat door gaviel:
op msn ...jeeeee

waarom denken die meiden niet 10 keer na voordat ze naakt op de foto gaan

en als je dat doe...bewaar zo een foto dan voor jezelf, geef die foto niet verder

en dan huilen omdat het plubiek wordt gemaakt




Hey granny


tegenwoordig heeft elk geile 16 jarige wel een (half)naakt foto op haar webcam gemaakt. Dit doen ze omdat ze jong, stupid, stupid en zei ik al stupid zijn. Mocht het uitlekken is het illegaal om zulk materiaal online of in tijdschriften te plaatsen. Het is dus haar goed recht om een aanklacht in te dienen.

16-08-2009, 00:12



Citaat door gaviel:
op msn ...jeeeee

waarom denken die meiden niet 10 keer na voordat ze naakt op de foto gaan

en als je dat doe...bewaar zo een foto dan voor jezelf, geef die foto niet verder

en dan huilen omdat het plubiek wordt gemaakt


Als ons niet werd aangeleerd door de overblijfselen van allerlei achterlijke ideologien dat we ons moeten schamen voor ons naakte lichaam dan zouden we zoizo geen probleem hebben.

16-08-2009, 01:03
Link naar de fotos?

16-08-2009, 01:06

Citaat door gekkegeit:
Als ons niet werd aangeleerd door de overblijfselen van allerlei achterlijke ideologien dat we ons moeten schamen voor ons naakte lichaam dan zouden we zoizo geen probleem hebben.


dus je wilt terug naar de prehistorie waar iedereen naakt liep?

16-08-2009, 01:15
Niet iedereen. Mensen ouder dan 30 moeten verplicht kleding aan.

16-08-2009, 01:22

Citaat door gaviel:
op msn ...jeeeee

waarom denken die meiden niet 10 keer na voordat ze naakt op de foto gaan

en als je dat doe...bewaar zo een foto dan voor jezelf, geef die foto niet verder

en dan huilen omdat het plubiek wordt gemaakt



splaakgebrek

grapske he oma

16-08-2009, 01:39
Link naar de fotos (nsfw): http://img34.imageshack.us/img34/2396/anneex.gif

Amai, ze heeft precies wel een schoon figuur..

16-08-2009, 01:41

Citaat door Ollanda2:
Ze had haar kunstgebit niet in
(Ook een gLapje )

Off topic..
Mijn oudste kido kon de L nog niet uitspreken toen hij 3 jaar was..
en vroeg om Potjoden als hij wou gaan tekenen



je hebt marokkanen gebaard



16-08-2009, 02:08

Citaat door Ollanda2:
Je gaat nog harder lachen als ik je vertel hoe zijn naam is en in welke straat hij woonde .. en hoe hij die uitsprak ... en ik hem onherkenbaar had gesminkt als LLLLLeeuw
die stikken van de lllllllllen



kan van alles zijn

16-08-2009, 03:04



Citaat door Ollanda2:
oke ik doe een poging(komt vast niet over in het werkelijke maar ok)
mijn kido;

Ik ben
J (L)xxxx van J (L)xxxxx en woon in de van J(L)xxxJ(L)xxxx en ben een J(L)eeuw



je zou bijna denken dat je kid J L(o) is

16-08-2009, 12:05

Citaat door Vixen:
Hey granny


tegenwoordig heeft elk geile 16 jarige wel een (half)naakt foto op haar webcam gemaakt. Dit doen ze omdat ze jong, stupid, stupid en zei ik al stupid zijn. Mocht het uitlekken is het illegaal om zulk materiaal online of in tijdschriften te plaatsen. Het is dus haar goed recht om een aanklacht in te dienen.


okee tis haar goed recht...maar het blijft stupid...onnadenkend


Citaat door gekkegeit:
Als ons niet werd aangeleerd door de overblijfselen van allerlei achterlijke ideologien dat we ons moeten schamen voor ons naakte lichaam dan zouden we zoizo geen probleem hebben.


blijheid ---vrijheid...wat let jouw om op je naakkie te gaan lopen ...ps. ga dan wel op de goeie camping op strandstukkie

Citaat door Atlantean:
Link naar de fotos?


ja ja

Citaat door melkisgoed:
dus je wilt terug naar de prehistorie waar iedereen naakt liep?


moet ie wel heel erg ver terug.....zelf toen hadden ze een velletje van het een of ander dier om hun middel

16-08-2009, 12:12

Citaat door Tunes27:
splaakgebrek

grapske he oma




beter een spraakgebrek dan gebrek aan medeleven


O PS!!!! het was een typefout....waar ik wel vaker last van heb...aangezien mijn dislexie soms toeslaat op vermoeide momenten

Pagina's : [1] 2