Bekijk volle/desktop versie : wat een rare mensen hier zeg



20-05-2004, 17:27
ik begrijp sommige mensen hier niet :auw2: ze doen rare domme dingen en dan komen ze hier om hulp vragen? zijn jullie degene vergeten bij wie jullie berouw kunnen tonen, en om vergevenis kunnen vragen een mens kan jullie echt niet helpen hoor

damzz vooral meisjes die zeggen dat ze met iemand naar bed zijn gegaan schande gewoon


als iedereen elhoub girl was dan zouden zulke dingen nooit gebeurd

20-05-2004, 17:51


Uhhhhhhhuuuuu

20-05-2004, 18:20

Citaat:
Origineel gepost door Elhoub_girl
ik begrijp sommige mensen hier niet :auw2: ze doen rare domme dingen en dan komen ze hier om hulp vragen? zijn jullie degene vergeten bij wie jullie berouw kunnen tonen, en om vergevenis kunnen vragen een mens kan jullie echt niet helpen hoor

damzz vooral meisjes die zeggen dat ze met iemand naar bed zijn gegaan schande gewoon


als iedereen elhoub girl was dan zouden zulke dingen nooit gebeurd
je bent zoo .....

20-05-2004, 19:30

Citaat:
Origineel gepost door Elhoub_girl
ik begrijp sommige mensen hier niet :auw2: ze doen rare domme dingen en dan komen ze hier om hulp vragen? zijn jullie degene vergeten bij wie jullie berouw kunnen tonen, en om vergevenis kunnen vragen een mens kan jullie echt niet helpen hoor

damzz vooral meisjes die zeggen dat ze met iemand naar bed zijn gegaan schande gewoon


als iedereen elhoub girl was dan zouden zulke dingen nooit gebeurd
Ik vind jou groot gelijk hebben meid!!!

20-05-2004, 19:49


vind je mij ook een rare

20-05-2004, 22:41

Citaat:
Origineel gepost door tiyaah22
vind je mij ook een rare
is dat tegen mij nig?



20-05-2004, 22:45

Citaat:
Origineel gepost door Elhoub_girl
ik begrijp sommige mensen hier niet :auw2: ze doen rare domme dingen en dan komen ze hier om hulp vragen? zijn jullie degene vergeten bij wie jullie berouw kunnen tonen, en om vergevenis kunnen vragen een mens kan jullie echt niet helpen hoor

damzz [B]vooral meisjes die zeggen dat ze met iemand naar bed zijn gegaan schande gewoon


als iedereen elhoub girl was dan zouden zulke dingen nooit gebeurd [/B]
Je huppelt wel vrolijk achter die "sommige" mensen aan hé.

Waarom is het geen "schande" als een jongen stoer over z'n sexavontuurtjes komt vertellen?

20-05-2004, 22:54
''daarom'' je haalt de woorden uit mijn mond. waarom a3ibadallah ze3ma vrouwen hebben geen recht op bepaalde dingen en mannen wel ze moeten allebei hun zaakje voor zichzelf en hun man/ vrouw houden. en al die mensen die het niet me eens zijn spring lekker in de maas:P

20-05-2004, 23:07

Citaat:
Origineel gepost door miss_curly87
''daarom'' je haalt de woorden uit mijn mond. waarom a3ibadallah ze3ma vrouwen hebben geen recht op bepaalde dingen en mannen wel ze moeten allebei hun zaakje voor zichzelf en hun man/ vrouw houden. en al die mensen die het niet me eens zijn spring lekker in de maas:P
Ach, dat zijn oppervlakkige mensen die za3ma over de Islaam willen praten, Islaam en cultuur zijn 2 verschillende dingen vergeet dat niet meid.

Veel jongens gaan met meisjes naar bed zonder te weten dat het fout is omdat niemand ze verteld dat het fout is, tja alleen meisjes moeten hun beentjes bij elkaar houden en de jochies kunnen hun leuter als het ware overal in steken. Heren berouw tonen! Het is voor jullie ook Haram.

21-05-2004, 01:03
whatever ook mannen iedereen die boolshitt praat :auw2: en als er iets dat ik niet ben is het wel saai niet te ver gaan oke

21-05-2004, 01:05

Citaat:
Origineel gepost door Elhoub_girl
whatever ook mannen iedereen die boolshitt praat :auw2: en als er iets dat ik niet ben is het wel saai niet te ver gaan oke
prove it

21-05-2004, 01:06
fock off jij hahaha het is nu 1:13 er valt nu echt niks te bewijzen

21-05-2004, 01:08



Citaat:
Origineel gepost door Elhoub_girl
fock off jij hahaha het is nu 1:13 er valt nu echt niks te bewijzen



21-05-2004, 07:44

Citaat:
Origineel gepost door Elhoub_girl
ik begrijp sommige mensen hier niet :auw2: ze doen rare domme dingen en dan komen ze hier om hulp vragen? zijn jullie degene vergeten bij wie jullie berouw kunnen tonen, en om vergevenis kunnen vragen een mens kan jullie echt niet helpen hoor

damzz vooral meisjes die zeggen dat ze met iemand naar bed zijn gegaan schande gewoon


als iedereen elhoub girl was dan zouden zulke dingen nooit gebeurd
Leef en laat leven.......gaat je toch niets aan......of ligt het aan mij

21-05-2004, 09:10
weetje elhoub girl ik vind dat je wel gelijk hebt maar sommige dingen zijn gewoon onze zaken niet zo is het leven ik vind dat het ook schande maat die meisjes viden dat wat wij zeggen schande is begrijp je nou ik wacht op antwoord