Bekijk volle/desktop versie : Wie wil haar bevallingsverhaal met ons delen??



Pagina's : 1 2 3 4 5 6 [7] 8

09-09-2009, 09:35

Citaat door Maram:
Leuk om verhalen van anderen te lezen. Wij vrouwen zijn sterke wezens subhanallah!


Ja wat nou het zwakke geslacht

09-09-2009, 09:46



dan zou ik ook persoonlijk bij je bevalling zijn om te horen of er ook wat uit komt bij je
trouwens scheten vallen nog mee, er zijn vrouwen die het bed helemaal onder poepen


Citaat door xxMeissiexx:
ik zou jou voortaan gewoon miezarithen noemen als ik jou persoonlijk kende

09-09-2009, 09:53

Citaat door azininoe:

dan zou ik ook persoonlijk bij je bevalling zijn om te horen of er ook wat uit komt bij je
trouwens scheten vallen nog mee, er zijn vrouwen die het bed helemaal onder poepen


Geloof me er komt van alles uit maar wat doe je eraan gewoon laten gaan en hopen dat ze je gezicht snel vergeten daar in het ziekenhuis

09-09-2009, 09:56
Weeën begonnen maandagochtend maar onregelmatig, maandagavond naar ziekenhuis gegaan en had geen ontsluiting ze hebben me in bad gestoken, me rondjes doen wandelen in het ziekenhuis, walou, na 7h lijden, had ik maar 2cm ontsluiting.
Ik was op en vroeg een ruggeprik. Maar er was een' raam' zoals ze dat noemen, ik voelde sommige weeën en aangezien de ontsluiting vreselijk traag ging, hebben ze besloten boeltje in te leiden. Dinsdag om 19.22h is hij ter wereld gekomen alhamdoulilah. De persweeën heb ik goed gevoeld en dat was geen lachertje er waren 4 vroedvrouwen, een gyn en mn man Ik werd hysterisch van die stemmen van die vrouwen die riepen van 'bijna bijna' ik duwde hen telkens weg, sloeg er eentje, heb mn man ook een stomp verkocht .op dat moment besef je het gewoon niet, heb het uitgegild. Als ik terug denk hshouma ousafi. heb mn excuses aangeboden achteraf.

Dus voorlopig geen 2de voor mij

09-09-2009, 10:40



Citaat door xxMeissiexx:
Geloof me er komt van alles uit maar wat doe je eraan gewoon laten gaan en hopen dat ze je gezicht snel vergeten daar in het ziekenhuis


ik werkte ook in een zieken huis, en hel no dat ik daar ging bevallen
hierzo liet me gewoon gaan hoor

09-09-2009, 14:18
Ja of een taxi bellen maar de papa moet toch wel beetje moeite doen voor ze vrouw ; maarja ieder heeft daar zo zyn eigen visie op



Citaat door xxMeissiexx:
Ja gek he
al helemaal wie moet je brengen naar het ziekenhuis zelf rijden kan echt niet hoor

09-09-2009, 14:22

Citaat door StreetChic:
Ja of een taxi bellen maar de papa moet toch wel beetje moeite doen voor ze vrouw ; maarja ieder heeft daar zo zyn eigen visie op


Mlih, zit je in zo een taxi bij een vreemde man ween op tevangen sorry als je man dat toelaat is het gewoon een smetta vind ik.
bevalling hoort je man gewoon bij tezijn, hij was er toch ook bij toen het kind werd verwekt

09-09-2009, 15:12
Ja & alsof taxis op een zwangere vrouw staan te wachten ; die zyn daar schynbaar ook niet bepaald dol op hoor!!

maar sommige mannen hebben het geduld niet om de vrouw uren of zelfs wel dagen by te staan voor ze moet bevallen (weeen) tot daar aan toe

maar je zwangere vrouw alleen de weg laten zoeken naar et ziekenhuis is wel erg zielig idd!!



Citaat door xxMeissiexx:
Mlih, zit je in zo een taxi bij een vreemde man ween op tevangen sorry als je man dat toelaat is het gewoon een smetta vind ik.
bevalling hoort je man gewoon bij tezijn, hij was er toch ook bij toen het kind werd verwekt

09-09-2009, 15:51
Taxi never nooit.. hahhaa

09-09-2009, 16:14

Citaat door Rooosje:
Taxi never nooit.. hahhaa


Ja of de bus

09-09-2009, 16:21
ik weet niet hoor meiden

ik denk als de weeen snachts gaan komen
dat ik wel ff taxi bel hoor

ga niet meer zelf rijden inieder geval

maar ik kan moeilijk vragen aan mijn man me te brengen

want dan moet ik de kleintjes ook wakker maken

nee dat kan ik niet is veel te zielig

09-09-2009, 16:28

Citaat door koekje21:
ik weet niet hoor meiden

ik denk als de weeen snachts gaan komen
dat ik wel ff taxi bel hoor

ga niet meer zelf rijden inieder geval

maar ik kan moeilijk vragen aan mijn man me te brengen

want dan moet ik de kleintjes ook wakker maken

nee dat kan ik niet is veel te zielig


ik zou de kleintjes meenemen in de auto en bij me ma afzetten

09-09-2009, 16:30


maar stel het is snachts
zoals met mijn eerste 2 was het ook snachts

en mijn moeder heeft een baan van 38 uur perweek

dat kan ik haar niet aan doen

09-09-2009, 19:22
Mijn verhaal,

Met 32 weken kreeg ik ontzettend veel last van mijn rechter zijkant. Na een onderzoek in het ziekenhuis bleek ik nierstenen te hebben. De pijn was ondraaglijk. Ik moest 2 weken in het ziekenhuis verblijven. Elke keer als de baby schopte dan schreeuwde ik het van de pijn.

De artsen zagen aan me dat ik teveel pijn had maar om me te laten bevallen met 32 weken vonden ze veel te vroeg.
Na 2 weken werd ik uit het ziekenhuis ontslagen.

Met 38 weken werd ik weer opgenomen met nierklachten.
Ik heb toen 1 week in het ziekenhuis gelegen waarna ze besloten om mijn vliezen te breken en mij te laten bevallen.
De dag voor dat ik gelijdt zou worden is er een echo gemaakt om te kijken of de baby goed lag. Dit was het geval

De volgende dag hebben ze mijn vliezen gebroken en hebben ze me een middel via het infuus gegeven om mijn weeen op wekken.
Na 2 uurtjes had ik nog steeds geen weeen.
Na 3 uurtjes nog steeds niet. Ik voelde dat er iets mis was.

De arts kwam langs met het echo apparaat. En toen zag ik de arts z'n ogen uitkijken naar de monitor van het echoapparaat.
Bleek dus dat mijn baby in een stuit lag. Het eerste was me te binnen schoot was de echo die ze de dag ervoor hadden gemaakt. Daar bleek die goed te liggen. Mijn eerste vraag aan de arts was dan ook hoe een baby van bijna 9 maanden in niet eens 24 uur gedraaid was.

De arts vertelde me dat dat onmogelijk en dat de verloskundige die gisteren de echo had afgenomen niet goed heeft gekeken.
Mijn man was woest, hij zei ook meteen dat die verloskundige haar vak maar eens goed moest gaan beoefenen, want als je niet weet wat het verschil is tussen het hoofd van de bay en de billetjes van de baby dan mag ze zich geen verloskundige noemen.

Al met al, er werk mij meteen medegedeeld dat ze me zouden klaarmaken voor het OK voor een keizersnee omdat mijn vliezen al waren gebroken en de baby in stuit lag.

Ik moest echt huilen, eerst worden je vliezen gebroken met het idee dat je een natuurlijke bevalling zal ondergaan en dan ineens wordt je klaar gemaakt voor het OK.

Maar hemdoellah om 21.50 uur werd mijn zoontje gezond en wel geboren.

09-09-2009, 20:32

Citaat door CaitlinV:
Ik werd sochtends wakker, beetje nat, verder zoiets; zal wel...
later verloskundige gebeld en zij zei mij; dit kan geen vruchtwater zijn...
iets later kwam er toch redelijk was uit (sliertjes) en heb ik weer gebeld, er zaten witte vlokjes in. Zij is toen langsgekomen en heeft bevestigd dat het vruchtwater was. Toen na een paar controles tussendoor kwam de verloskundige rond 10 uur (had nog geen buikpijn/ nergens last van) en toen had ik al 6 cm ontsluiting! aangezien ik nog geen pijn had ging ze beneden op de bank film kijken! toen ze weer terug kwam rond 12 uur, om even te controleren was ik al aan het persen!!!! en toen kwam het al! ze had nog geen spullen, en ik had verder nergens echt last van... had nog me onderbroek aan.. alleen persdrang... na 3 x persen kwam mijn dochtertje er uit!! tussen de pers weeen door lag ik een beetje relax te liggen.... had verder geen pijn of iets dergelijks!!!! was ook de heletijd er heel bewust bij, grapjes maken enz... dus niet te druk maken, komt het vanzelf goed!! (ik was thuis, en het was de eerste x)

ps. mijn man heeft haar trouwens "eruit gehaald"
so meen je dat so wat leuk, dit heb ik nog nooit gehoord

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 [7] 8