Bekijk volle/desktop versie : Mijn man en ik willen verhuizen!



Pagina's : [1] 2 3

14-08-2009, 10:02

Salaam,

Mijn man en ik zitten met een probleem. Wij hebben een vrije sector woning, wat onze maandelijkse kosten zowat opslurpt . Ik wil graag verhuizen, maar wij willen niet kopen omdat het haraam is. De buurt waarin we wonen is ook niet bepaald veilig en de criminaliteit wordt steeds erger daar.
Heeft iemand suggesties hoe je snel aan een huurhuis kan komen? Via woningnet reageren wij al, maar dat kan jaren duren voordat we een huis krijgen.

Merci

14-08-2009, 10:04


Vrije sector woning is?

14-08-2009, 10:05

Citaat door #Lady_Ché:

Salaam,

Mijn man en ik zitten met een probleem. Wij hebben een vrije sector woning, wat onze maandelijkse kosten zowat opslurpt . Ik wil graag verhuizen, maar wij willen niet kopen omdat het haraam is. De buurt waarin we wonen is ook niet bepaald veilig en de criminaliteit wordt steeds erger daar.
Heeft iemand suggesties hoe je snel aan een huurhuis kan komen? Via woningnet reageren wij al, maar dat kan jaren duren voordat we een huis krijgen.

Merci


Iedereen zoekt zich rot naar een huurhuis. Sluit je netjes achteraan de rij.

14-08-2009, 10:10

Citaat door SamLes:
Vrije sector woning is?



Dan huur je het huis van een makelaar voor een veel duurdere huurprijs.

14-08-2009, 10:11



Citaat door Pedrobear:
Iedereen zoekt zich rot naar een huurhuis. Sluit je netjes achteraan de rij.



Dat weet ik, daarom open ik ook een topic voor het geval dat een iemand een idee heeft.

14-08-2009, 10:15

Citaat door #Lady_Ché:
Dat weet ik, daarom open ik ook een topic voor het geval dat een iemand een idee heeft.



Een andere vrije sector woning zoeken die wat beter past bij het inkomen wat je hebt en die staat in een veiligere buurt.. Of bezuinigen op andere dingen zodat je de kosten beter in de hand hebt.

Waar woon je? welke plaats?

Wat betreft huurwoningen: dat is ijdele hoop koesteren als je denkt dat je via daar snel aan een huurhuis kunt komen. Er zijn mensen die al jaren wachten op een huurhuis en die komen nog niet aan de bak.

14-08-2009, 10:18

Citaat door #Lady_Ché:
Dat weet ik, daarom open ik ook een topic voor het geval dat een iemand een idee heeft.


Er is alleen maar 1 manier om sneller een huurhuis te krijgen en dat wordt via illegale praktijken gedaan. Deze topic is zinloos. Als wij een antwoord hadden zou heel m.nl het weten, wat het nog lastiger maakt om een huis te krijgen.

14-08-2009, 10:20
Via woningnet etc kan het echt lang duren vooral als het een grote stad is..
Ik ga zelf ook particulier huren omdat ik anders gewoon geen woning kan krijgen..

14-08-2009, 10:22

Citaat door maaltje:
Een andere vrije sector woning zoeken die wat beter past bij het inkomen wat je hebt en die staat in een veiligere buurt.. Of bezuinigen op andere dingen zodat je de kosten beter in de hand hebt.

Waar woon je? welke plaats?

Wat betreft huurwoningen: dat is ijdele hoop koesteren als je denkt dat je via daar snel aan een huurhuis kunt komen. Er zijn mensen die al jaren wachten op een huurhuis en die komen nog niet aan de bak.



Wij bezuinigen ook. Wij kunnen de huur hamdoulah betalen en alle andere vaste lasten en de basis behoeften, maar je merkt wel dat je nauwelijks aan sparen toekomt. Ik wil in de toekomst ook een kind en dus minder werken, maar dat kan nu helaas niet omdat we dan anders niet uitkomen.

Ik weet dat het moeilijk is om een aan een huurwoning te komen, maar toch heb ik een beetje hoop waardoor ik deze topic ook ben gaan plaatsen

14-08-2009, 10:24

Citaat door Pedrobear:
Er is alleen maar 1 manier om sneller een huurhuis te krijgen en dat wordt via illegale praktijken gedaan. Deze topic is zinloos. Als wij een antwoord hadden zou heel m.nl het weten, wat het nog lastiger maakt om een huis te krijgen.



Mens wat heb jij een negatieve invloed op mij zeg

14-08-2009, 10:24
Broertje van mijn beste vriendin heeft onlangs een super huurwoning gehad in Amsterdam (4 kamers, tuin voor en achter met maar een wachttijd van 2,5 jaar). Maar dit is inderdaad via een illegale manier gegaan. Volgens mij had hij iets van een paar duizend euro betaald en werd hij bovenaan de wachtlijst gezet.

Volgens mij zit er niets anders op dan blijven reageren via Woningnet of inderdaad wederom via een makelaar een andere vrije sector woning te zoeken.

14-08-2009, 10:25

Citaat door Pedrobear:
Er is alleen maar 1 manier om sneller een huurhuis te krijgen en dat wordt via illegale praktijken gedaan. Deze topic is zinloos. Als wij een antwoord hadden zou heel m.nl het weten, wat het nog lastiger maakt om een huis te krijgen.



Je spreekt namens WIJ terwijl je eigenlijk namens Ik moet spreken. Knap van je dat je alle m.nl kent.

14-08-2009, 10:26



Citaat door MoneyMonster:
Broertje van mijn beste vriendin heeft onlangs een super huurwoning gehad in Amsterdam (4 kamers, tuin voor en achter met maar een wachttijd van 2,5 jaar). Maar dit is inderdaad via een illegale manier gegaan. Volgens mij had hij iets van een paar duizend euro betaald en werd hij bovenaan de wachtlijst gezet.

Volgens mij zit er niets anders op dan blijven reageren via Woningnet of inderdaad wederom via een makelaar een andere vrije sector woning te zoeken.



Ja gelijk heb je. Ach, ik kon het toch proberen

14-08-2009, 10:28

Citaat door MoneyMonster:
Broertje van mijn beste vriendin heeft onlangs een super huurwoning gehad in Amsterdam (4 kamers, tuin voor en achter met maar een wachttijd van 2,5 jaar). Maar dit is inderdaad via een illegale manier gegaan. Volgens mij had hij iets van een paar duizend euro betaald en werd hij bovenaan de wachtlijst gezet.

Volgens mij zit er niets anders op dan blijven reageren via Woningnet of inderdaad wederom via een makelaar een andere vrije sector woning te zoeken.



Gooi dit nog ff op het internet...straks worden die illegalen praktijken ook afgeschaft... Let op dat iedereen op dit forum kan komen.

14-08-2009, 10:29

Citaat door Elhaja_Rewina2:
Gooi dit nog ff op het internet...straks worden die illegalen praktijken ook afgeschaft... Let op dat iedereen op dit forum kan komen.



bellen naar AIVD

Pagina's : [1] 2 3