Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid HEB JIJ LAST VAN cellulitis?



Pagina's : [1] 2 3

13-08-2009, 13:53
hey selaam allemaal,

cellulitisis niets waarvoor je je moet schamen,

iedereen heeft het zelfs modellen,beyonce,iedereen,alleen moet je er iets aandoen,

een massage ter plekke,kan wonderen,een massage net als je brood kneed,,
je kan dit laten doen,of je kan het zelf doen,ook maar 10 min per dag,gebruik een massage olie ,die je spieren ook laten ontspannen,

alle creme's enz...,kan helpen,maar als je het met alles combineert,eten,sport,enz...

ik hoop dat dit jullie zal helpen,

ik zelf doe het voormezelf,en het gaat goed,,,,

wslm

groetjes doen maar

13-08-2009, 14:48


thanks voor de tip!

13-08-2009, 19:00
ja heb ik van gelezen,allen professionele doen het,wat kan men er nog allemaal aandoen???dank je

14-08-2009, 00:46
met koffie prut scrubben cafine is goed tegen cellulitis

14-08-2009, 01:02


& die paardecreme van the body shop

die had ook gekocht tegen cellulitis ; er zitten ook fyne steentjes by als een scrubgel maar het grys & het stinkt

& ik weet alleen nog dat die verkoopster me zei dat het iets van paarden was ; paardestront ofzo hacha

maar het helpt wel


14-08-2009, 11:32

Citaat door monalola-lady:
ja heb ik van gelezen,allen professionele doen het,wat kan men er nog allemaal aandoen???dank je



ik zal het tips doorgeven

14-08-2009, 11:33

Citaat door rabbabb:
met koffie prut scrubben cafine is goed tegen cellulitis



ja heb ik al van gelezen

14-08-2009, 11:58
10 tips :

1:doe regelmatig aan sport ,liefst elke dag of om de andere dag,

2:doe elke keer reeds oefeningen speciaal voor cellulitis waarbij uw dijen en billen blijven werken,,

3:hou je gewicht in de gaten en zorg dat het stabiel blijft,als u een paar kilo's teveel hebt,moet u ze natuurlijk zien kwijt te raken,
door te sporten zult u vetmassa verliezen ,dus ook cellulitis ,en meer spieren kweken,

4:drink veel water :het equivalent van andere half liter per dag,gespreid over de hele dag

5:drink kruidenthee's op basis van planten met cellulitiswerende eigenschappenrthosipon,brandnetels,cassis,artisjokken,guarana
,kersensteeltjes,munt,linde,tijm........,,,

6:beperk het gebruik van zogeheten verzadigde vetten in uw voeding,vooral dus dierlijke vette,die zitten in de vlees en charcuterie ,maar ook in boter ,room,gebak,koekjes en taart,beignets,gepaneerde producten,enz...

7: masseer regelmatig de door cellulitis aangetaste zones en voer daarbij zoveel mogelijk drukkende(met de vingers) en rollende bewegingen,(met beide handen) uit ,doe deze massages liefst 3maal per week,ze verbeteren de lymfecirculatie en stimuleren de bloedsomloop,gebruik gerust etherische olieen voor de massages,:cipres,citroen,lavendel,oregano,pompelmo es etc...

8:wrijf de bewuste zones elke dag in met afslankingscreme,en masseer die goed in,

9 :rook niet ,tabak heeft een negatieve effect op de doorbloeding van de aders,waardoor ze in de vetcellen gaan ophopen,en het lichaam vvocht gaat ophouden,

10:beeindig elke douche met een koude waterstraal vanaf de dijen tot de enkels,dat stimuleert de doorbloeding van de benen,richt de straal extra lang op de door cellulitis aangetaste zones..

14-08-2009, 11:59
na 6weken kan je echte verbeteringen zien,

14-08-2009, 12:00
volgende keer ishl,de zelfgemaakte scrubs,en creme's

21-08-2009, 16:19
ik wacht erop hoor

21-08-2009, 16:39
ik heb vandaag die loreal massagesysteem en gel in 1 gezien missch ga k het halen..heb nie veel last van cellulites maar tog!! k wou een plaatje plaatsen maar k wist nie hoe?

21-08-2009, 16:41


heb ik ook,ik zou het niet aanraden,niet goed,masser jezelf gwn met een soort olie ,

21-08-2009, 16:53

Citaat door sunamila:
heb ik ook,ik zou het niet aanraden,niet goed,masser jezelf gwn met een soort olie ,

hmm ok maar het zag er so goed uit..maar ja dat is ook allemaal reclame!

21-08-2009, 16:58
Paardenuitwerpsels.. het kan niet gekker worden haha..
Maar masseren helpt wel degelijk

Pagina's : [1] 2 3