Bekijk volle/desktop versie : Pubers bekennen doodknuppelen vader



15-11-2002, 08:09

Citaat door zakaria29:
Pubers bekennen doodknuppelen vader

Uitgegeven: 14 november 2002 21:29

MIAMI - Twee tieners van dertien en veertien hebben donderdag bekend hun vader met een honkbalknuppel te hebben doodgeslagen. Ze pleegden de misdaad in november 2001. Na de moord staken ze het ouderlijk huis in brand, zo verklaarden ze.

De twee jongens hadden een overeenkomst gesloten met justitie. In ruil voor hun schuldbekentenis zouden ze een milde straf krijgen. Ze kunnen vermoedelijk uitzien naar respectievelijk zeven en acht jaar, zo meldde een bron binnen justitie.

"Alex heeft mij voorgesteld papa te doden", aldus de veertienjarige Derek King. "Ik heb mijn vader gedood met behulp van een aluminium knuppel. Ik heb thuis de brand gesticht", zo vervolgde hij zijn bekentenis.


http://www.nu.nl/news.jsp?n=77771&c=13
.

15-11-2002, 09:13


Ja wat wil je he? in amerika gebeuren de raarste dingen allahyester!

15-11-2002, 09:14
damn!!!!!!!!!!!

15-11-2002, 12:00
EN DAN KOMEN ZE NOG ZEUREN OVER DE ISLAM IS TEORISTICH LAAT ZE MAAR EERST HUN EIGEN LAND CONTROLEREN VOOR ZE KOMEN KLAGEN OF ZEUREN OF WAT ZE OOK DOEN WHATEVER IK HOOP DAT ZE BUSH EENS ONDER HANDEN NEMEN WALAH

15-11-2002, 12:43


dit is echt ziek hoor!!

15-11-2002, 13:04

Citaat:
Origineel gepost door Amira du maroc
EN DAN KOMEN ZE NOG ZEUREN OVER DE ISLAM IS TEORISTICH LAAT ZE MAAR EERST HUN EIGEN LAND CONTROLEREN VOOR ZE KOMEN KLAGEN OF ZEUREN OF WAT ZE OOK DOEN WHATEVER IK HOOP DAT ZE BUSH EENS ONDER HANDEN NEMEN WALAH
Amira,

jij vindt het niet leuk wanneer Nederlanders bijvoorbeeld overal de Islam bijsleuren en je hebt groot gelijk.

Maar ik, als Nederlandse vind het ook niet leuk dat overal de Islam bijgehaald wordt.

Wat deze pubers gedaan hebben is te erg voor woorden maar heeft niets met de Islam te maken.

Het zou dus leuk zijn, mocht je die erbuiten houden.

Morgaine

15-11-2002, 13:14

Citaat:
Origineel gepost door Morgaine
Amira,

jij vindt het niet leuk wanneer Nederlanders bijvoorbeeld overal de Islam bijsleuren en je hebt groot gelijk.

Maar ik, als Nederlandse vind het ook niet leuk dat overal de Islam bijgehaald wordt.

Wat deze pubers gedaan hebben is te erg voor woorden maar heeft niets met de Islam te maken.

Het zou dus leuk zijn, mocht je die erbuiten houden.

Morgaine


Ok, maar Amira heeft wel gelijk... Als het een Indiaase Of een Pakistaanse Of een ander soort moslimse jongetjes waren geweest, dan had de Islam het gedaan... Dus dan hadden ze weer iedereen over 1 kam geschoren... Terwijl dat nu niet het geval is... Hoe bedoel je schijnheilig......

15-11-2002, 13:20

Citaat:
Origineel gepost door Aphrodite
Ok, maar Amira heeft wel gelijk... als het een Indiaase Of een Pakistaanse Of een ander soort moslimse jongetjes waren geweest, dan had de Islam het gedaan... Dus dan hadden ze weer iedereen over 1 kam geschoren... Terwijl dat nu niet het geval is... Hoe bedoel je schijnheilig......
Zoek mij één berichtje waarin staat dat het door de Islam komt dat twee kinderen hun vader hebben doodgeknuppeld...

Waarom laten wij ons allemaal zo opjutten door de media?

Morgaine

15-11-2002, 13:25
VERSCHRIKKELIJK!!!!
JE GAAT TOCH NIET JE EIGEN VADER DODEN, EN NOG WEL MET EEN KNUPPEL!!! SOORY MAAR DIE MENSEN ZIJN GEWOON ZIEK!!!!!

15-11-2002, 13:27

Citaat:
Origineel gepost door Morgaine
Zoek mij één berichtje waarin staat dat het door de Islam komt dat twee kinderen hun vader hebben doodgeknuppeld...

Waarom laten wij ons allemaal zo opjutten door de media?

Morgaine
Je moet wel goed lezen hè, als ik iets schrijf... Ik heb niet gezegd dat ze dat hebben gezegd, of dat dat ergens staat... Er staat.. "ALS"...... lees het berichtje opnieuw en geef dan maar weer commentaar....

15-11-2002, 13:44

Citaat:
Origineel gepost door Aphrodite
Je moet wel goed lezen hè, als ik iets schrijf... Ik heb niet gezegd dat ze dat hebben gezegd, of dat dat ergens staat... Er staat.. "ALS"...... lees het berichtje opnieuw en geef dan maar weer commentaar....
Heb het best wel goed gelezen.. als...als.... als.... er bestaat helemaal geen als. Er is enkel de werkelijkheid waarin wij leven. De vaak afschuwelijke werkelijkheid.

En verder zijn er dromen. Die beginnen soms met als. Maar de als waar jij het over hebt, daar droom ik niet van.

Morgaine

16-06-2011, 13:11
Foh shizzle my nizzle, this shit looks like snoop dogg televizle.. !