Bekijk volle/desktop versie : Ik ben weer blij



Pagina's : [1] 2 3

12-08-2009, 21:42
Heb vandaag leuke deco spulletjes voor mijn huis gekocht en heb mijn woonkamer weer een lekker weer op gefleurd dat is zo leuk om te doen

12-08-2009, 21:44


Subhanallah, daar word ik ook vrolijk van. In het begin deed ik dat vaker. Nu heb ik minder zin in.

12-08-2009, 21:45
haha dat doet me dan echt goed.. Ik werd vandaag wakker en ik moet mijn woonkamer veranderen.. Mijn man verklaarde me voor gek omdat ik pas al nieuwe deco spulletjes heb gekocht.. maar hij vond de eindresultaat geweldig ahahah

12-08-2009, 21:50

Citaat door majdouline_:
Heb vandaag leuke deco spulletjes voor mijn huis gekocht en heb mijn woonkamer weer een lekker weer op gefleurd dat is zo leuk om te doen


Fotooooootje Of van de spulletjes die hebt gekocht

12-08-2009, 21:51


hmmm moet ik eerst foto camera hebben hahaha


maar ik zal morgen foto´s proberen te maken met mijn tel

12-08-2009, 21:52

Citaat door majdouline_:
haha dat doet me dan echt goed.. Ik werd vandaag wakker en ik moet mijn woonkamer veranderen.. Mijn man verklaarde me voor gek omdat ik pas al nieuwe deco spulletjes heb gekocht.. maar hij vond de eindresultaat geweldig ahahah


besaha!!

wat heb je allemaal veranderd alsik vragen mag?

12-08-2009, 22:00
ik heb mooie tafellopers gekocht en servetten met van die mooie ringen ook van dezelfde materiaal als de tafelopers.. bij de eettafel heb ik dus 2 tafellopers en bij de salontafel precies dezelfde maar dan een in de lengte.. kleur grijs.. Op de eettafel heb ik op de lopen een 4 hoekige dienblad met 3 kaarsen en groene steentjes en witte stenen maar die witte zijn heel apart net kleinerotsen bij de blokker gekocht... en 2 geurkussentjes '3kussen met een mooie strik'heel klein daar voor... op elke dienblad heb ik hetzelfde gedaan.. Ik heb die servetten in het midden dus tussen die lopers mooi gelegd..

Ik heb mooie vazen gekocht voor mijn dressoir )echt heel goedkoop waren ze. En een mooie schaal voor de salontafel...

ik heb het heel rommelig uitgelegd maar het is echt heel mooi

12-08-2009, 22:02

Citaat door majdouline_:
Heb vandaag leuke deco spulletjes voor mijn huis gekocht en heb mijn woonkamer weer een lekker weer op gefleurd dat is zo leuk om te doen


Ik ben zo jaloers op vrouwen die dat kunnen. ik kom alleen met onzin thuis en dan vind ik t geen gezicht en blijft t in de kast totdat ik t aan iemand geef bij wie t wel past

12-08-2009, 22:03
hahah je moet een beeld hebben wat je wilt.. en dan spulletjes kopen maar ik heb meestal ook een dag nodig om ze in te kopen hahah maar decoreren gaat snel hihih..

Maak eerst voor jezelf een plan wat je wilt

12-08-2009, 22:06

Citaat door majdouline_:
hahah je moet een beeld hebben wat je wilt.. en dan spulletjes kopen maar ik heb meestal ook een dag nodig om ze in te kopen hahah maar decoreren gaat snel hihih..

Maak eerst voor jezelf een plan wat je wilt


lief van je dat je me tips geeft, maar ik heb t allang al opgegeven. Ik ben een chaoot. mijn huis is rommelig omdat ik een rommelig persoonlijkheid heb. Let op! niet smerig, maar rommelig hahahahah

12-08-2009, 22:07
oe hahah ik ben helemaal niet zo ik heb zelfs mantjes in mijn koelkast hahaha om alles geordend te hebben..

Maar ook voor jou top dat je zo kan leven hahaah mijn handen jeuken ook al ben ik op ik moet nog gaan schoonmaken en ordenen is een ziekte

12-08-2009, 22:18
beseha!

ik heb het ook niet in me helaas....

12-08-2009, 22:20



Citaat door majdouline_:
ik heb mooie tafellopers gekocht en servetten met van die mooie ringen ook van dezelfde materiaal als de tafelopers.. bij de eettafel heb ik dus 2 tafellopers en bij de salontafel precies dezelfde maar dan een in de lengte.. kleur grijs.. Op de eettafel heb ik op de lopen een 4 hoekige dienblad met 3 kaarsen en groene steentjes en witte stenen maar die witte zijn heel apart net kleinerotsen bij de blokker gekocht... en 2 geurkussentjes '3kussen met een mooie strik'heel klein daar voor... op elke dienblad heb ik hetzelfde gedaan.. Ik heb die servetten in het midden dus tussen die lopers mooi gelegd..

Ik heb mooie vazen gekocht voor mijn dressoir )echt heel goedkoop waren ze. En een mooie schaal voor de salontafel...

ik heb het heel rommelig uitgelegd maar het is echt heel mooi


Hoe je het uitlegt klinkt echt prachtig!! Vind het ook altijd heel leuk om te decoreren.

12-08-2009, 22:21
ja ik ben er echt blij mee en heel trots.. Mijn man wordt geopereerd deze week dus ik moet mijn woonkamer wel mooi hebben als er gasten komen hahah

12-08-2009, 22:28
ik bak er niks van

Pagina's : [1] 2 3