Bekijk volle/desktop versie : Mijn droom onderweg naar Marokko uit het oog verloren 4 juli. 



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

12-08-2009, 20:52
3 juli in de avond vertrok ik eindelijk naar marokko! Niet wetend wat me zou overkomen
Na een paar uur onderweg maken we een tussenstop midden Frankrijk. We stappen met ze allen uit en gaan wat rusten en eten/drinken.

Daar zat ik met me zus,nichten,nichtjes,neefen,tantens,ooms,ouders.

Iedereen ging even naar het toilet en ik bleef zitten met een paar nichtjes…ik keek voor me uit naar het toilet en zag iemand staan wat me kippenvel deed bezorgen over me hele lichaam!

Even keek ik hem aan en hij mij een keek ik weer weg uit verlegenheid.ik wist even niet wat ik moest doen… hij liep langs me en ging achter ons zitten met 3 heren..wat zijn broers kunnen zijn,vader?

Zijn moeder,zusjes,en paar andere dames zaten naast ons. Me nichten hadden me gauw door en begonnen te giechelen. Ag jaa dacht ik…we zien zo veel moois…dit hoeft niet perse wat te betekenen.

We gingen wat eten…me vader en me ooms gingen op afstand een klein slaapje doen. Nadat ze in slaap vielen zag ik dat me vader geen lakentje had. Ik liep naar de auto pakte een laken en dekte me vader met die laken. Keek hem weer even aan en liep naar me nichten. Na een klein uurtje stond hij op en de rest ook. Ik zag dat ze naar de auto liepen. Hij stond even voor me en keek me aan. Vevolgens stapte hij in de auto achter het stuur.zijn moeder zat naast hem.zijn broertje van een jaartje of 19 a 20 jaar zat achter en zijn zusje van 14 ongeveer zat ook achterin. Hij reed weg met 2 andere auto’s. en daar zat ik dan hij is weg zij ik tegen me nichten… me nicht zei tegen me maak je niet druk die komen we nog wel tegen. Ik staarde sip voor me uit. Na een kleine 15 min stond me vader op en me ooms en wouden weer verder rijden. Wij ruimde alles op, ik ging even naar het toilet om me hoofddoek goed te doen daarna stapte ook weer in de auto. Na een kleine 5 uurtjes rijden gingen we tanken en stapte we even allemaal uit naar het toilet.

We reden naar naar ingang tankstation en stopten daar met ze alle. Uit verbazing zie ik hem daar staan met zijn auto naast ons:-o ik keek naar me nichten en ja hoor ze hadden hem gezien…en keken mij weer aan met een grote blik.en ja hoor ze had gelijk ik zou hem nog tegen komen en hier is hij weer! Ik keek naar hem en ja hoor hij herkende ons. Hij keek me aan..ik liep weg met me nichten naar het toilet. (……!) hoor me naam achter me hard. Me tante die me vroeg of ik ook de kleintjes mee kon brengen. Oke is goed zei ik. We liepen in een grote groep naar binnen. Nadat ik uit het toilet kwam ging ik daar op een bankje zitten naast het toilet (binnen bij een tankstation) na 2 min komt hij binnen gelopen met een toilet tasje. Hij keek me aan en liep door.

Me nicht die naar buiten kwam gelopen zag dat en vroeg mij of hij wat zei? Waarop ik droog antwoordde:Nee. Waarom zeg jij dan niks vroeg ze: Nee! Zei ik boos dat hoort hij te doen:$

Hij kwam weer naar buiten gelopen weer kijkt hij alleen en meer niet.

Vervolgens liepen wij allemaal ook naar buiten. We stonden voor het tankstation bij onze auto’s en hij ook met zijn familie. Na een kleine 10 min stapte hun weer de auto in en reden ze allemaal weg. Ik had gemerkt dat zijn broertje op de hoogte was…de manier van kijken naar mij en hem.

Hij stond nog even stil met de auto en daarna reed hij weg… weer mislukt dacht ik kwaad:@

Me nicht zei tegen mij dat ik me niet druk moest maken en dat ik hem nog wel tegen kwam. Nadat ze bij ons koffie op hadden reden we ook weg… dat was ongeveer 10 min na hun. Daar zat ik dan weer in de auto alleen maar aan hem te denken:$ zijn mooie ogen,lichaam,koppiej. 

Na een paar uur hadden we nog steeds niet gestopt sinds die middag dat ik hem zag. Inmiddels wat het al laat in de nacht toen besloot me vader maar eens te stoppen en even te slapen.

We stopte bij een druk tankstation waar al heel veel lagen te slapen.we reden naar een ruimte waar het mogelijk was te slapen.

Ik liep met me nichten naar een restaurant. Tot mijn grote verbazing zie ik hem aan mijn linkerzijde slapen buiten met die andere 2 mannen:-o

Kijk daaar!!! Zei ik tegen me nichten. Wat? Vroegen ze mij. Kijkk!! Daar is hij!!! Hij slaapt daar! Ze keek me aan en zei zie je nou dat je hem zou tegen komen. Ik lachte blij so lief hoe hij daar lag:$

ik liep met me nichten door na het restaurant we gingen naar het toilet en daarna haalde ik wat te drinken en gingen we daar even zitten.

Even later liepen we terug naar de auto’s. daar zat ik dan met een glimlach was alleen al blij dat ik hem zag. Had de neiging hem wakker te schudden. Ik ging met me nichten even op het gras zitten..het was onwijs koud die avond in spanje. Iedereen lag in de auto te slapen. Behalve me vader en me ooms die sliepen buiten. Na een paar uur vielen wij als bakstenen op elkaar… me tante die wakker werd en ons zag slapen daar. Schrok en kwam naar ons toe gerend uit de auto. Ze was boos dat we daar lagen te slapen…me ene nicht die van de kou waar we in sliepen moest overgeven.

We stapte in de auto en gingen daar verder slapen. Ik wist niet wat ik moest doen om hem nog 1x te zien of ik nou sliep of wakker was ik dacht aan hem!!!

Toen ik ineens na een paar uur wakker werd in de auto zag ik het nog vrij donker was…en me vader die reed al halverwege. Neeeeeee dacht ik we zijn weggg en heb hem daar achter gelaten of hij is ook weg gereden. Neeee dit kan niet waar zijn!!!  het deed me zoveel pijn… maar ik kon niks doen. Hoelang ben je al wakker pa vroeg ik. Al een tijd we gaan alweer bijna ontbijten slaapkop zei hij.

 toen het eenmaal licht was stopte we ergens om koffie te drinken en te ontbijten. Ik keek sip naar me nichten en Jaa hoor…we hadden het over de nacht wat er gebeurd was. Ik zei dat ik hem nu voorgoed uit het oog was verloren me nicht die het niet kon laten en zei meid vergeet het maar, die kom je niet meer tegen hoor. Ze zei je komt zeker weten iets veel en veeel mooiers tegen in de boot. Neeee zei ik kwaad ik wil niemand tegen komen behalve hem! 

Nou die ben ik na die 3x niet meer tegen gekomen 

Wat kan ik doen?!!! Dit was me enige optie om het maar te proberen. 

Ik ben opzoek naar de jongeheer die ongeveer 24-26 jaar oud is.

Kort opgeschoren kapseltje,bruine ogen,witte T-shirt van Ed hardy met de vogel op de rug,spijkerbroek Hij had teen slippertjes aan. Hij reed geloof ik in een zilvere Renault of peugeot. Het is een normale lage auto geen familie auto ofzo.

Hij had zijn moeder naast hem voorin die zwarte hijaab droeg. En een zusje van ongeveer 14 achterin en een broertje van ongeveer 19. Hadden een bagage koffer op het dak. En reden met 2 andere auto’s. een groene en een rode. En ze komen allemaal uit Nederland.
Ik vermoed regio Noord-Holland.

Mocht hij dit zelf herkennen of iemand anders…dan hoor ik het graag. Alhoewel ik niet zo een grote hoop heb dat hij op dit forum komt.

Het proberen waard. En hoop met correcte resultaat Incha Allah.

Groetjes Marrokia

12-08-2009, 21:04


mooi verhaal en up

12-08-2009, 21:06
Meskina, heb ik ook een keer meegemaakt. En dat was al 4 jaar geleden ofso. Ik hoop dat je hem nog tegenkomt InchaAllah

12-08-2009, 21:13
mooi verhaal maar WAAROM!! waarom sprak je hem 2de of 3de x niet aan ewa wel beetje je eigen schul maar UPP suces meid

12-08-2009, 21:24


Bizar. Je had hem moeten aanspreken !! Was beter geweest aangezien je de hele reis aan hem hebt gedacht ..

Succes..

12-08-2009, 21:29
Neeh ik vind juist dat hij haar moet aanspreken....Als hij haar zag zitten dan had hij echt wel iets gedaan hoor!!believe me!! en wel 3 keer op dezelfde plaats geparkeerd....ik denk dat de TS zlim is geweest...ze zegt zelf ook....''hij moet de initiatieve nemen''

wakhayr inshaAllah

12-08-2009, 21:39
Kutgevoel heb je nu zeker...

12-08-2009, 21:45
Inchallah vind je hem wel

Dus bij deze UPPPSss

12-08-2009, 21:46
Wat een leuk verhaal kan het me heel goed voorstellen meid heb het zelf ook meegemaakt inshallah zul je deze jongn vinden en wordt het wat tuussn jullie

lgair inshallah

12-08-2009, 21:51
Met alle respect, mooi verhaal maar als hij interesse in je had, dan had hij zeker wel wat gedaan meid. 3e keer niet, omdat hij lag te slapen maar die andere 2 keren, vooral toen hij jou daar zag zitten (wc) maar niks zei.. alleen toen al kon hij iets doen maar deed ie niet. Hij heeft duidelijk geen interesse, tenzij hij in gezelschap was met anderen waardoor hij ook niks kon doen. Maar dat ene in wc, daar was hij alleen neem ik aan?

Moehim misschien gebeurt er een wonder en vind je hem haha,

Komt goed.

12-08-2009, 21:54

Citaat door Lella_Berkane:
Wat een leuk verhaal kan het me heel goed voorstellen meid heb het zelf ook meegemaakt inshallah zul je deze jongn vinden en wordt het wat tuussn jullie

lgair inshallah

En heb jij hem nog teruggezien?

12-08-2009, 22:12
Je komt hem inchallah tegen.
Bij mij was het ook precies het zelfde. Hij had me toen aangesproken, en later hadden we contact. En toen was de contact verbroken. Na 4 jaar lang ben ik hem dit jaar tegen gekomen in nador.
Je komt hem tegen inchallah meidd.

12-08-2009, 22:17


mooi verhaal,ik heb dat ook vaker meegemaakt maar ja ik vindt het jammer dat hij niet die stap heeft genomen, maar ik dacht altijd ik kom haar nog wel tegen en dan mis je de boot en dat is iets waar je ernstig spijt van gaat krijgen. maar misschien is het iemand die gewent is dat meiden zelf naar hem toe gaan,in dat geval heb je het goed aangepakt,want dan blijft jou waarde bij hem hoog en als hij echt in jou geintereseert is dan doet ie er alles aan om jou te vinden,bovendien als het voor jou staat geschreven komt het wel goed inchallah veel succes in dit geval sucseven...

12-08-2009, 22:18
echt hartstikke bedankt voor jullie hulp en ups:$

en ja zoals de meeste hier zeggen, waarom ben ik er niet op af gegaan,

dat lef heb ik jammer genoeg niet. en hoopte dat hij et wel zou hebben.

maar ik was zelf steeds in gezelschap vn iemand, waardoor hij dacht misschien is het niet het juiste moment,
uiteindelijk was het resultaat pijnlijk,

12-08-2009, 22:18

Citaat door Redouan.g:
mooi verhaal,ik heb dat ook vaker meegemaakt maar ja ik vindt het jammer dat hij niet die stap heeft genomen, maar ik dacht altijd ik kom haar nog wel tegen en dan mis je de boot en dat is iets waar je ernstig spijt van gaat krijgen. maar misschien is het iemand die gewent is dat meiden zelf naar hem toe gaan,in dat geval heb je het goed aangepakt,want dan blijft jou waarde bij hem hoog en als hij echt in jou geintereseert is dan doet ie er alles aan om jou te vinden,bovendien als het voor jou staat geschreven komt het wel goed inchallah veel succes in dit geval sucseven...

Mooi gezegd

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9