Bekijk volle/desktop versie : Aandachtsvrager=



Pagina's : [1] 2

12-08-2009, 17:46
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=2751290


Wat een hysterish wijf zeg. I wanna worship Jesus!!

Wel triest van die ouders dat ze haar dreigen te vermoorden. Als ze dat al niet verzint. Maar zo wel, dan zijn dat echt geen ouders. Lijkt me wel vreselijk als me kind zou bekeren naar het christendom, maar goed. Ik zou hooguit geen contact meer met het kind willen en daar blijft het bij, maar om het te vermoorden=

12-08-2009, 17:54



Citaat door MaRoCcInA:
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=2751290


Wat een hysterish wijf zeg. I wanna worship Jesus!!

Wel triest van die ouders dat ze haar dreigen te vermoorden. Als ze dat al niet verzint. Maar zo wel, dan zijn dat echt geen ouders. Lijkt me wel vreselijk als me kind zou bekeren naar het christendom, maar goed. Ik zou hooguit geen contact meer met het kind willen en daar blijft het bij, maar om het te vermoorden=



Wel een slechte actrice en waarom moet ze zo aan die vent plakken?

12-08-2009, 17:57

Citaat door Lous:
Geen contact met je kind gaat ook te ver als je wilt gaan bekeren.
Ouders moeten hun kinderen vanaf een bepaalde pubertijd leeftijd vrij laten in het volgen van een godsdienst naar hun keuze.



Ik ben het niet met je eens.Ik vind dat je je kind goed moet onderwijzen in ons prachtige religie,dan zal het niet gebeuren inshAllah..

Ik als moslima zou het zooo erg vinden als mijn kind christen zou worden,want we weten wat er met kaafirs en anders gelovige dan in de islam gebeurt en dat is de hel voor eeuwig bewonen en dat gun je je kind toch niet???Ik zou er alles aan doen om dat tegen te gaan tenzij het Allah's wil is.

12-08-2009, 17:58

Citaat door miss karima:
Ik ben het niet met je eens.Ik vind dat je je kind goed moet onderwijzen in ons prachtige religie,dan zal het niet gebeuren inshAllah..

Ik als moslima zou het zooo erg vinden als mijn kind christen zou worden,want we weten wat er met kaafirs en anders gelovige da. in de islam gebeurt en dat is de hel voor eeuwig bewonen en dat gun je je kind toch niet???Ik zou er alles aan doen om dat tegen te gaan tenzij het Allah's wil is.


Ja, dat staat niet ter discussie. Het is al gebeurd, ze is al Christen. Dus er is geen sprake meer van voorkomen.

12-08-2009, 18:00



Citaat door Lous:
Geen contact met je kind gaat ook te ver als je wilt gaan bekeren.
Ouders moeten hun kinderen vanaf een bepaalde pubertijd leeftijd vrij laten in het volgen van een godsdienst naar hun keuze.



Nee, voor mij zou dat de grens zijn. Als ik mijn kinderen opgroei met de islam en ook opvoed met de islam dan wil ik dat ze moslims worden omdat het belangrijk is voor ons moslims dat we onze gemeenschap uitbreiden. Ik zou het niet aankunnen mijn kind aan te zien die niet in onze profeet gelooft maar Jesus de profeet als god en de zoon van god waarneemt. Dat zou teveel pijn doen, dus daarom liever geen contact.

12-08-2009, 18:08
Ze is vrij om te waarin zij wil, al is het je eigen kind. Is een ongelovig kind product van falende ouders? Ik denk 't niet. Is het een reden om geen contact meer te hebben? Nee. Sabr, sabr, heel veel sabr. Niet iedereen is Geleid tot al Islaam.

'Ina Allah Yahdi man Yashaa'a ilaa siraatin mustaqim'

Sadaq Allahul 3Adhim.

12-08-2009, 18:11
waarom geloof ik daar nou niks van

boehoehoe tutje

vermoorden zou ik ook niet kunnen, want dan zou ik eerst mezelf moeten aanpakken dat ik mijn kind niet de ware geloof heb leren kennen waardoor ze misleid kon worden.


mocht ik mijn kind de islam hebben geleerd en ze heeft veel kennis dan is het onmogelijk dat ze een andere geloof zou aanhangen. mocht dat toch wel het geval zijn dan krijgt ze eerst een pak slaag en wil ik haar/hem nooit meer zien tot hij terugkeert.

moge allah swt. ons hiervoor beschermen


oemashraf

12-08-2009, 18:13

Citaat door jammiemammie:
Ze is vrij om te waarin zij wil, al is het je eigen kind. Is een ongelovig kind product van falende ouders? Ik denk 't niet. Is het een reden om geen contact meer te hebben? Nee. Sabr, sabr, heel veel sabr. Niet iedereen is Geleid tot al Islaam.

'Ina Allah Yahdi man Yashaa'a ilaa siraatin mustaqim'

Sadaq Allahul 3Adhim.
JA met hoofdletters


oemashraf

12-08-2009, 18:33
Toch vindt ik dit een leuk in elkaar gezet filmpje waaruit blijkt dat Hirschi Ali haar werk wel doet in Amerika, blijkbaar was ze daarop uit toch???

Het grappige is waarom zie ik geen tranen vloeien ondanks dat ze zo hard huilt, en waarom vinden die opnames plaats in een Antiekwinkel, (althans daar lijkt het op voor mij Kijk goed naar de achtergrond en al die stemmen die je hoort) als ik werkelijk was ondergedoken dan zou ik willen dat het op een onbekende plek zou zijn, liefst met gordijnen dicht enz enz dus op een onherkenbare plek

12-08-2009, 19:37

Citaat door deco_en_imane:
Toch vindt ik dit een leuk in elkaar gezet filmpje waaruit blijkt dat Hirschi Ali haar werk wel doet in Amerika, blijkbaar was ze daarop uit toch???

Het grappige is waarom zie ik geen tranen vloeien ondanks dat ze zo hard huilt, en waarom vinden die opnames plaats in een Antiekwinkel, (althans daar lijkt het op voor mij Kijk goed naar de achtergrond en al die stemmen die je hoort) als ik werkelijk was ondergedoken dan zou ik willen dat het op een onbekende plek zou zijn, liefst met gordijnen dicht enz enz dus op een onherkenbare plek

en die neppe interviewster dan. nadat die meisje ze3ma hele verhaal had verteld vraagt ze haar. en waarom word je bedreigd



oemashraf

12-08-2009, 21:10

Citaat door oemashraf:
en die neppe interviewster dan. nadat die meisje ze3ma hele verhaal had verteld vraagt ze haar. en waarom word je bedreigd



oemashraf


Ik moet je eerlijk zeggen meteen toen ik die neppe tranen zag tenminste ze deed alsof ze heel erg kapot was vond ik het niet eens waard om verder te kijken en dacht dit is het werk van Hirschi Ali kan gewoon niet anders een soort van Wilders film Fitna

Low Budget movies

13-08-2009, 08:34

Citaat door Tijgertje:
Ja, dat staat niet ter discussie. Het is al gebeurd, ze is al Christen. Dus er is geen sprake meer van voorkomen.




Ik reageer toch niet op jou,maar op iemand anders

13-08-2009, 11:26



Citaat door miss karima:
Ik reageer toch niet op jou,maar op iemand anders


Oja, helemaal vergeten. Het spijt me dat ik ongevraagd op je bericht heb gereageerd, ik weet niet wat me bezielde

13-08-2009, 21:34

Citaat door Tijgertje:
Oja, helemaal vergeten. Het spijt me dat ik ongevraagd op je bericht heb gereageerd, ik weet niet wat me bezielde

wat een humor


oemashraf

13-08-2009, 21:49

Citaat door Lous:
Geen contact met je kind gaat ook te ver als je wilt gaan bekeren.
Ouders moeten hun kinderen vanaf een bepaalde pubertijd leeftijd vrij laten in het volgen van een godsdienst naar hun keuze.


zou je dit echt doen? dat betekent dat je eigen kind misschien naar de hel gaat.

ik zou mijn kinderen van baby af proberen liefde voor de islam bij te brengen en alles eraan doen om ze een goede moslim te helpen worden.

Pagina's : [1] 2