Bekijk volle/desktop versie : Vrouwen spenderen 16 maanden van hun leven aan huilen



12-08-2009, 14:34
Vrouwen ouder dan 19 jaar huilen zo'n twee uur en veertien minuten per week.

Het zal de mannen niet verbazen dat uit onderzoek naar voren is gekomen dat vrouwen gemiddeld maar liefst 16 maanden van hun leven aan het huilen zijn.

De poll werd gehouden onder 3.000 vrouwen. Uit het onderzoek van de website http://www.TheBabyWebsite.com kwam naar voren dat vrouwen ouder dan 19 jaar per week zo?n twee uur en veertien minuten huilen.

Vrouwen tussen de 19 en de 25 jaar laten de tranen vooral lopen bij het zien van een zielige film, relatieproblemen of het verlies van iemand van wie ze houden. Na hun 25e worden de huilbuien veroorzaakt door ruzie met de partner, het horen van slecht nieuws van een ander en oververmoeid zijn, aldus telegraaf.nl.




Woww, zijn wij zo erg met huilen, we zijn te gevoelig

12-08-2009, 14:35


Ben je ziek? Echt niet! 2 uur dan ben ik opgedroogd, allemaal onzin alsof iedere vrouw een wrak is iegh.

12-08-2009, 14:36

Citaat door Fatiine:
Ben je ziek? Echt niet! 2 uur dan ben ik opgedroogd, allemaal onzin alsof iedere vrouw een wrak is iegh.



2 uur en 14 minuten per week is wel erg veel

12-08-2009, 14:37
Ja sorry ik ben het er ook niet mee eens. Ik huil écht geen twee uur per week, alhamdoelilah!!!