Bekijk volle/desktop versie : Dit Begrijp Ik Echt Niet....



Pagina's : [1] 2 3

12-08-2009, 10:54
een nl collega van me vertelde dat hij ontslag gaat nemen, heel verbaasd vroeg ik waarom? hij zei dat hij zich verveelde, het is rustig op werk en hele dag internetten geeft hem geen voldoening... hij wil ergens gaan werken waar hij echt 8 uur werkt.. ik keek hem echt zo aan van "meen je dit?"

12-08-2009, 10:57


als je niks doet wilt die tijd maar niet opschieten

12-08-2009, 10:58
Dat is ook mijn reden waarom ik nu een ander baan zoek! Ik haal gewoon geen voldoening uit mijn werk !

Internetten kan ik ook thuis!

12-08-2009, 10:58
ergens heeft hij wel gelijk, als je een baan hebt wat hersendodend is dan heb je het ook wel snel gezien en door 8 uur op i-net te zitten wordt dat er niet makkelijk op.
Een baan moet spannend en uitdagend zijn, je moet als het ware met een goed gevoel naar toe willen gaan.

12-08-2009, 10:59


En deze dan; ik had een ned. meisje als collega, zij nam onslag zodat ze meer tijd aan haar nieuwe vriendje kan besteden.

12-08-2009, 11:04
het is tijdelijk rustig omdat het vakantie is.. niet dat hij daar even van geniet, want straks is het weer gekkenwerk..nee meneer gaat meteen ontslag nemen.. sorry hoor kan daar niet met mijn hoofd bij.. is toch lekker, even tot rust komen..

12-08-2009, 11:05
daarom had ik ook een keer ontlsag genomen. Omdat ik zowat in slaap viel door de verveling..

12-08-2009, 11:08
Sommigen willen nu éénmaal hard werken voor hun centjes

12-08-2009, 11:08
kverveel mij hier ook elke dag
kzit echt ganse dag hier

maar om daardoor ontslag te nemen

neeej...twerk is te dicht bij huis en tis al crisis...waar vind je nu nog werk?

12-08-2009, 11:27

Citaat door amitaf81:
een nl collega van me vertelde dat hij ontslag gaat nemen, heel verbaasd vroeg ik waarom? hij zei dat hij zich verveelde, het is rustig op werk en hele dag internetten geeft hem geen voldoening... hij wil ergens gaan werken waar hij echt 8 uur werkt.. ik keek hem echt zo aan van "meen je dit?"



maar heeft hij dan al een andere baan gevonden?

want anders kan hij zich beter laten onslaan, dan heeft hij tenminste nog recht op WW. als je zelf ontslag neemt dan heb je hier geen recht op en dan zit hij straks zonder inkomen... ik heb liever dat ik me verveel op 't werk dan thuis zitten zonder inkomen

12-08-2009, 11:29

Citaat door Shinny:
En deze dan; ik had een ned. meisje als collega, zij nam onslag zodat ze meer tijd aan haar nieuwe vriendje kan besteden.


Deze is echt !!!

12-08-2009, 11:30
het kan echt saai zijn als je dagelijks achter de pc loopt te niksen

12-08-2009, 11:42



Citaat door amitaf81:
een nl collega van me vertelde dat hij ontslag gaat nemen, heel verbaasd vroeg ik waarom? hij zei dat hij zich verveelde, het is rustig op werk en hele dag internetten geeft hem geen voldoening... hij wil ergens gaan werken waar hij echt 8 uur werkt.. ik keek hem echt zo aan van "meen je dit?"



p.s: en hoe was marokko?

12-08-2009, 11:43
Ja Ik Bergijp Hem Ook!! Heel Dag Internetten Zou Ik Dus Ook Echt Niet Kunnen!! Het Is Hier Op Me Werk Ook Erg Rustig Iedereen Is Op Vakantie.. Nou Ik Verveel Me Ook Dood En De Tijd Gaat Traag

12-08-2009, 12:25
jouw collega is een ezel. welke gek neemt er om die reden ontslag?!

Pagina's : [1] 2 3