Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Haar gestraight ruim een half jaar geleden.. Maar..



Pagina's : [1] 2

12-08-2009, 10:17
Nu begint mijn haar gelukkig weer te een ebetje te krullen. Heb zo een spijt dat ik dat spul gebruikt heb

Maar ja achteraf is het altijd makkelijk praten..

Is er een manier om dat spul eruit te krijgen helemaal.. Want er zijnd agen dat ik echt gewoon mooie krullen heb..

Of is de enige optie knippen

Thankss

12-08-2009, 10:25


meid het enige wat je kan doen is het eruit laten groeie .. Of knippe.
Ik heb kappersopleiding gedaan zover is weet is er geen middeltje om die straigt uit je haar te halen.. Je hebt als het ware die slag van je krullen die in je haarwortel zit gedood. Het moet eruit groeien. Niet meer doen joh is echt heel slecht voor je haar.

12-08-2009, 10:27
Ja tell me about it.. Mijn haar i snu net touw.. Zelfs als ik het föhne.. Maar is mijn haar eindelijk zo lang moet ik er een heel stuk afknippen..

Baal als een stekker want mijn haar groeit echt langzaam

12-08-2009, 10:31
goed verzorgen met haarmaskers,olijf olie. Ik zou niet merr aan je haar zitten. Doe het desnoods gewoon in een knotje.. Ja die stoffen taste je haar zo aan dat je haar er echt van bij moet komen en langzamer gaat groeie

12-08-2009, 10:37



Citaat door _Tarifucht_:
goed verzorgen met haarmaskers,olijf olie. Ik zou niet merr aan je haar zitten. Doe het desnoods gewoon in een knotje.. Ja die stoffen taste je haar zo aan dat je haar er echt van bij moet komen en langzamer gaat groeie


Dat ga ik zeker doen meid. Geowon olijfolie en dan een knotje.. Ik wil het pas in november knippen als het een stukje langer is inchallah.. Anders heb ik echt zo een kort kapsel johh

12-08-2009, 10:50

Citaat door GwoonM:
Dat ga ik zeker doen meid. Geowon olijfolie en dan een knotje.. Ik wil het pas in november knippen als het een stukje langer is inchallah.. Anders heb ik echt zo een kort kapsel johh


Moet je doen meid! Suc6 ermee .. Je hebt je lesje wel geleerd nu zeker?

12-08-2009, 11:05

Citaat door _Tarifucht_:
Moet je doen meid! Suc6 ermee .. Je hebt je lesje wel geleerd nu zeker?



Zo echt wel.. Never nooit meer!! Alleen ij bent kapster he.. Mijn haar i snu tbarkallah echt lang.. Maar als ik het opkrul.. (als ize dus pakken) dan is het echt gewoon net onder mi jn oren.. Krult zo erorm op? Terwijl ik echt dacht van als mijn ahar wat langer is dan zijn me krullen ook langer.. Niet dus.. Hoe kotm dat? Door de intensiteit van de krul?

12-08-2009, 11:10
Een nodige knipbeurt, en volgens mij heel veel geduld hebben zodat het gelijkmatig eruit groeit ( lees: het spul).

12-08-2009, 11:11

Citaat door GwoonM:
Zo echt wel.. Never nooit meer!! Alleen ij bent kapster he.. Mijn haar i snu tbarkallah echt lang.. Maar als ik het opkrul.. (als ize dus pakken) dan is het echt gewoon net onder mi jn oren.. Krult zo erorm op? Terwijl ik echt dacht van als mijn ahar wat langer is dan zijn me krullen ook langer.. Niet dus.. Hoe kotm dat? Door de intensiteit van de krul?



,,De ware lengte van krulhaar zie je pas onder de douche", zei ooit een kapper op de buis.

12-08-2009, 11:12

Citaat door Krullenbol_Nora:
,,De ware lengte van krulhaar zie je pas onder de douche", zei ooit een kapper op de buis.



Echt waar joh

12-08-2009, 11:18

Citaat door GwoonM:
Echt waar joh


Ja. Ik heb onder het douchen mijn haar voorbij mijn kont. Eenmaal in droge toestand gekruld bungelt het een beetje boven mijn onderrug. En soms als de krullen wat groter zijn dan trekt het nog hoger richting mijn middenrug.

Basisprincipe is:
kleine krullen-> weinig verschil met je ware lengte
grote/grove krullen -> veel verschil met je ware lengte

12-08-2009, 11:28

Citaat door Krullenbol_Nora:
Ja. Ik heb onder het douchen mijn haar voorbij mijn kont. Eenmaal in droge toestand gekruld bungelt het een beetje boven mijn onderrug. En soms als de krullen wat groter zijn dan trekt het nog hoger richting mijn middenrug.

Basisprincipe is:
kleine krullen-> weinig verschil met je ware lengte
grote/grove krullen -> veel verschil met je ware lengte


Klopt,hoe grover jou krul hoe mee die optrekt. Maar dat spreekt voor zich. Vrij logisch..

12-08-2009, 11:36



Citaat door _Tarifucht_:
Klopt,hoe grover jou krul hoe mee die optrekt. Maar dat spreekt voor zich. Vrij logisch..



Was mij redelijk bekend hoor. Het was toelichtend bedoelt naar een ander.
Topicstarter, hoe heet de door jouw gebruikte spul? Wellicht kan ik het in mijn topic op de zwarte lijst zetten. En als we daarmee een aantal leden van alle narigheid behoeden is het mooi meegenomen.

12-08-2009, 11:51
Meid, ik zou t maar niet knippen krijg je spijt van.
Je moet gwn geduld hebben,1 keer per week masker in je haar doen.

20-08-2009, 11:44

Citaat door Agora_Miauw:
Meid, ik zou t maar niet knippen krijg je spijt van.
Je moet gwn geduld hebben,1 keer per week masker in je haar doen.



zal ik doen

Pagina's : [1] 2