Bekijk volle/desktop versie : ziekte



15-11-2002, 00:48
Wie zou me durven zegge, de eerlijke mensen onder jullie, welke ziekte het ergste was die hij/zij meemaakte in z'n leven, hoeft niet perse kanker te zijn, of aids, laister, maar gewoon een week in bed door de griep is ook al erg genoeg.....



Heeft het enige gevolgen op je verdere leven gehad.

15-11-2002, 00:49


Hoeft niet PERSE kanker te zijn of aids of... maar liefst wel? xgrijnsx

15-11-2002, 00:50

Citaat:
Origineel gepost door Morgaine
Hoeft niet PERSE kanker te zijn of aids of... maar liefst wel? xgrijnsx
, dus moeten niet enkel mensen zijn die kanker hebben die reageren, denk sowieso dat er hier niemand kanker heeft ???

mohim ziek geworden in algemeen, en ergste van al die je zelf meemaakte




15-11-2002, 00:52

Citaat:
Origineel gepost door Boyfriend
Wie zou me durven zegge, de eerlijke mensen onder jullie, welke ziekte het ergste was die hij/zij meemaakte in z'n leven, hoeft niet perse kanker te zijn, of aids, laister, maar gewoon een week in bed door de griep is ook al erg genoeg.....



Heeft het enige gevolgen op je verdere leven gehad.
Ja...
Maar wil er niet over praten..heb het nog steeds niet verwerkt...

15-11-2002, 00:52


Ik had toen ik 12 was hersenvlies onsteking!!!!!! jah jah was wel ff schrikken allemaal!!!! Maar jah ik ben er nog gelukkig

15-11-2002, 00:52
Salmonella-infectie in marokko door geinfecteerde eieren....


Dat was een 1-nacht half-dood ervaring, waarin ik in mijn eentje in een kamer heel zieligjes ziek aan het wezen was.
Daar lag ik in dat kamertje met 3 dekens over me heen, met de schrik, want ik ontdekte die nacht een kakkerlak in die kamer dus durfde ook al niet meer te slapen. En kreeg nachtmerries omdat ik aan het ijlen was van de koorts. Vreselijke nacht was dat... ik zat te huilen te huilen en te huilen en huilde mezelf in slaap. Badend in het zweet werd ik de volgende dag wakker...De Koorts en ijl-sessie was eindelijk voorbij...


Maar die kakkerlak was er nog.

15-11-2002, 00:52
Vroeger had ik weleens die periode in de winter..dat ik heel erg ziek werd..met een emmer in me bed zat..in het donker..Zwetend wakker werd van de nachtmerries en andere akelige dingen..Ik stond ontzettend vroeg op omdat ik nooit verder wou slapen bang voor wat ik zou dromen.. en at dagenlang niet..pfffffff wat nog meer..en ik zag allemaal gekke dingen voor me..echt heel vreemd..wil het nooit MAAR DAN OOK NOOIT MEER MEEMAKEN !

15-11-2002, 00:55

Citaat:
Origineel gepost door jimpie
Ja...
Maar wil er niet over praten..heb het nog steeds niet verwerkt...
u can trust me

15-11-2002, 00:57

Citaat:
Origineel gepost door Boyfriend
u can trust me
oke ik zal het je vertellen..het zal een opluchting voor mij zijn

Ik heb een zonnesteek opgelopen toen we onderweg naar marokko waren..Ik werd bijna dood verklaard!...

Maar allhamdoelilah ..heb ik het overleefd..

15-11-2002, 00:59

Citaat:
Origineel gepost door Kadir
Dat had ik ook tot mn 15e, elke winter werd ik 2 weekjes erg ziek, maar toen gingen mn amandelen eruit doordat, en toen werd ik nog erger ziek maar gelukkig nu niet meer.
ja..precies..dat had ik ook altijd....

gelukkig niet meer..

15-11-2002, 01:04

Citaat:
Origineel gepost door jimpie
oke ik zal het je vertellen..het zal een opluchting voor mij zijn

Ik heb een zonnesteek opgelopen toen we onderweg naar marokko waren..Ik werd bijna dood verklaard!...

Maar allhamdoelilah ..heb ik het overleefd..