Bekijk volle/desktop versie : VERZENDKOSTEN???Hoe???



Pagina's : [1] 2

11-08-2009, 19:33
Weten jullie wat de verzendkosten zijn van een boek van 15x10x1x en nog geen 500 gram. Kom er niet uit op de site van TNT. Kan me niet voorstelen dat het 24.95 kost ???? WIE?

11-08-2009, 19:33


leven is nou eenmaal duur, dus goed studeren en later veel geld verdienen

11-08-2009, 19:34

Citaat door Vivera:
Weten jullie wat de verzendkosten zijn van een boek van 15x10x1x en nog geen 500 gram. Kom er niet uit op de site van TNT. Kan me niet voorstelen dat het 24.95 kost ???? WIE?


Even dat boek ietsjes kantelen dan scan ik hem in en kan ik je een precieze prijs geven,,


tntpost.nl ofzo precies uitgelegd op de gram na

11-08-2009, 19:37

Citaat door Captain.Egg:
Even dat boek ietsjes kantelen dan scan ik hem in en kan ik je een precieze prijs geven,,


tntpost.nl ofzo precies uitgelegd op de gram na

Ik kom er niet uit!! Als ik de gegevens invoer krijg ik een prijs van 24.95 etc. dat kan gewoon niet Goed. zijn ik wil het gewoon verzenden en kijk maar wanneer het aankomt. Heb geen datum wanneer die binnen moet zijn. Kom op Egg. Help me out.

11-08-2009, 19:40



Citaat door Vivera:
Ik kom er niet uit!! Als ik de gegevens invoer krijg ik een prijs van 24.95 etc. dat kan gewoon niet Goed. zijn ik wil het gewoon verzenden en kijk maar wanneer het aankomt. Heb geen datum wanneer die binnen moet zijn. Kom op Egg. Help me out.


Rembours/aangetekend/of zomaar?

Rembours max iets van 12 euro
Aangetekend 6 euro ofzo
Zomaar: 2/3 euro INCLUSIEFFFFFF enveloppe (voor de gierigaards)

Ik heb niet op de site gekeken, maar heb voor m'n bedrijf ook genoeg moeten posten. Dus ken al die prijzen wel zo'n beetje uit m'n kop,, moet dus Goed. zijn dit.

Nog héél veel succes,,

Egg Out.

11-08-2009, 19:45

Citaat door Captain.Egg:
Rembours/aangetekend/of zomaar?

Rembours max iets van 12 euro
Aangetekend 6 euro ofzo
Zomaar: 2/3 euro INCLUSIEFFFFFF enveloppe (voor de gierigaards)

Ik heb niet op de site gekeken, maar heb voor m'n bedrijf ook genoeg moeten posten. Dus ken al die prijzen wel zo'n beetje uit m'n kop,, moet dus Goed. zijn dit.

Nog héél veel succes,,

Egg Out.


Merci meri merci

11-08-2009, 19:48
Ik heb 7 boeken van in totaal 4 kg hoeveel kost dat dan?
Kan iemand helpen aub want ik krijg 60 euro voor die boeken weet niet of het dan veel zin heeft.

11-08-2009, 19:51

Citaat door melkmetsmaak:
Ik heb 7 boeken van in totaal 4 kg hoeveel kost dat dan?
Kan iemand helpen aub want ik krijg 60 euro voor die boeken weet niet of het dan veel zin heeft.


Aangetekend 8.50 zo uit m'n hoofd,,

11-08-2009, 19:51

Citaat door Captain.Egg:
Aangetekend 8.50 zo uit m'n hoofd,,



Dankje.

11-08-2009, 19:58

Citaat door Captain.Egg:
Aangetekend 8.50 zo uit m'n hoofd,,

Verdacht hoor. Jij werkt zeker gewoon bij de TNT.












Beetje flauw. sorry.

11-08-2009, 20:01

Citaat door Vivera:
Verdacht hoor. Jij werkt zeker gewoon bij de TNT.

Beetje flauw. sorry.


Zo flauw dat het nog enigszins een glimlach op mijn gezicht kan toveren. Neej ben gewoon een zware businessman (uhm uhm), die te lui is om te rijden

11-08-2009, 20:03

Citaat door Captain.Egg:
Zo flauw dat het nog enigszins een glimlach op mijn gezicht kan toveren. Neej ben gewoon een zware businessman (uhm uhm), die te lui is om te rijden

Aha...dus je bent dik? EN lui?

11-08-2009, 20:05



Citaat door Vivera:
Aha...dus je bent dik? EN lui?


Voor jou een raad voor mij een weet zied posten die hap luierd,, of je kan hem tegen een vergoeding bij je thuis laten ophalen door de TNT. Die laatste deed ik nog nét niet

11-08-2009, 20:07

Citaat door Captain.Egg:
Voor jou een raad voor mij een weet zied posten die hap luierd,, of je kan hem tegen een vergoeding bij je thuis laten ophalen door de TNT. Die laatste deed ik nog nét niet

Haha. Jeetje, wat niet is kan nog komen. Ik post hem morgen.

11-08-2009, 20:35

Citaat door Captain.Egg:
Voor jou een raad voor mij een weet zied posten die hap luierd,, of je kan hem tegen een vergoeding bij je thuis laten ophalen door de TNT. Die laatste deed ik nog nét niet



Hoeveel kost het om hem op te laten halen?

Pagina's : [1] 2