Bekijk volle/desktop versie : >>Ongenode gasten<<



Pagina's : [1] 2 3 4

11-08-2009, 18:37
[Ik háááááááát dat!! Frie, ben je thuis, ik kom zo langs! Wie zegt dat ik WIL dat je langs komt, nou!!!!!!!!!!1]

11-08-2009, 18:39


Je kan toch zeggen dat het nu niet goed uitkomt?

11-08-2009, 18:39
niet zo hollands he, laat je marokkaanse gastvrijheid eens zien hee!

11-08-2009, 18:41

Citaat door Samous:
Je kan toch zeggen dat het nu niet goed uitkomt?


Alsof dat helpt! Zelfs de bel uitschakelen helpt niet, want dit wicht belt bij de buren aan en voor je het weet staat ze aan je voordeur en vraagt ze zich af waarom ik chagrijnig tegen haar doe. Ik heb je toch gezegd je moet nie tkomen!



Citaat door Tulpje_:
niet zo hollands he, laat je marokkaanse gastvrijheid eens zien hee!


Ashmen gastvrijheid temshi et qowed 3liya.

11-08-2009, 18:47


Ik snap die oorlel echt niet hoor. Ik zeg je kom niet en ze komt toch en dan ben ik niet gastvrij wa fhem.

11-08-2009, 18:48
Wajooo, dat had ik een keer ook..

Hee, ik kom zo effentjes langs ok??

Ik zo: Ja maar, (ALS je ja maar hoort van een marokkaan, dan betekent het: ik wil niet dat je komt)Ik moet zo weg..

zij: ok, dan ga ik nuuuu vertrekken en zie je zoooo..

11-08-2009, 18:49
Wees een vriendin voor je vriendin zeurpiet...

11-08-2009, 18:49

Citaat door wonderlijk:
Wajooo, dat had ik een keer ook..

Hee, ik kom zo effentjes langs ok??

Ik zo: Ja maar, (ALS je ja maar hoort van een marokkaan, dan betekent het: ik wil niet dat je komt)Ik moet zo weg..

zij: ok, dan ga ik nuuuu vertrekken en zie je zoooo..




Dat is toch je reinste, ik-heb-schijt-aan-wat-jij-wilt-mentaliteit? Ik wil niet dat je komt qowed 3liya, als ik wi ldat je komt bél ik je wel. Nee optieven ik heb geen zin om voor je te koken of je te entertainen QOWEEEEEEEEEEED

11-08-2009, 18:50
Gewoon niet open doen, klaar.

11-08-2009, 18:50

Citaat door Boughafer:
Wees een vriendin voor je vriendin zeurpiet...



Ben ik ook, die andere vriendin mag komen wanneer ze wilt. Ze helpt zichzelf wel en valt me niet lastig als ik geen zin heb om te praten en ik hoef geen gastvrouw voor haar te zijn, maar had al 3ayla agra, mosiba nezalha 3liya Rabbi!

11-08-2009, 18:51

Citaat door Friefra:
Ben ik ook, die andere vriendin mag komen wanneer ze wilt. Ze helpt zichzelf wel en valt me niet lastig als ik geen zin heb om te praten en ik hoef geen gastvrouw voor haar te zijn, maar had al 3ayla agra, mosiba nezalha 3liya Rabbi!

haha je bent kapot grappig als je uitscheld en chaggie bent

11-08-2009, 18:52
Moeshkila! Gewoon niet meer je telefoon opnemen als ze belt of alleen als het veilige tijden zijn zoals savonds of als je op het punt staat te vertrekken.

11-08-2009, 18:56



Citaat door Boughafer:
haha je bent kapot grappig als je uitscheld en chaggie bent


Van waar ken jij me nou weer!


Citaat door Samous:
Moeshkila! Gewoon niet meer je telefoon opnemen als ze belt of alleen als het veilige tijden zijn zoals savonds of als je op het punt staat te vertrekken.


Dan belt ze privé, of dan belt ze mijn moeder op, ze heeft zelfs een keer mijn broertje gebeld. En die zat echt zo van: Wááát moet je van me!! Als ze niet opneemt dan is 't toch duidelijk

11-08-2009, 18:57

Citaat door Friefra:
Dat is toch je reinste, ik-heb-schijt-aan-wat-jij-wilt-mentaliteit? Ik wil niet dat je komt qowed 3liya, als ik wi ldat je komt bél ik je wel. Nee optieven ik heb geen zin om voor je te koken of je te entertainen QOWEEEEEEEEEEED



volgende keer stuur ik haar jou richting op..

11-08-2009, 18:58
Moet je doen ik kan weinig hebben deze dagen.

Pagina's : [1] 2 3 4