Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid - Aankomen



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

11-08-2009, 18:20
Hallo marokko punt en el leden

Nou kijk, ik ben de laatste tijd beetje afgevallen. Van 48 naar 46.5 en ik ben 1.60. Dat betekend dus te licht. Hiervoor had ik nou beetje volle kont en benen. Nu dus niet. Nou is mijn vraag hoe kom ik zo snel mogelijk daar weer aan?

Alvast bedankt.

11-08-2009, 20:33



Citaat door -SSS.:
Hallo marokko punt en el leden

Nou kijk, ik ben de laatste tijd beetje afgevallen. Van 48 naar 46.5 en ik ben 1.60. Dat betekend dus te licht. Hiervoor had ik nou beetje volle kont en benen. Nu dus niet. Nou is mijn vraag hoe kom ik zo snel mogelijk daar weer aan?

Alvast bedankt.



Dat probleem heb ik dus ook, ik had eindelijk het gewicht 53 kilo met heeel veel moeite! Nu ben ik heel veel afgevallen en eet slecht/bijna niet. Weeg nu 47 kilo en ben 1.66.

11-08-2009, 20:38
Fenegriekzaad zou goed zijn om aan te komen en volle melk.

11-08-2009, 20:55

Citaat door A.apje:

Dat probleem heb ik dus ook, ik had eindelijk het gewicht 53 kilo met heeel veel moeite! Nu ben ik heel veel afgevallen en eet slecht/bijna niet. Weeg nu 47 kilo en ben 1.66.


Ik heb mezelf altijd te dik gevonden terwijl ik dat niet was! Op tv zag je allemaal dunne mensen en zo wou ik ook zijn. Elhamdoelillah bent ik nog niet zo dun als wat je op tv ziet. Wil gewoon voller worden.

Ik heb gehoord Fenegriek helpt, maar ik weet niet vanaf welke leeftijd je dat mag innemen. Ben pas 16 ;$


Citaat door renee:
Fenegriekzaad zou goed zijn om aan te komen en volle melk.


Vanaf welke leeftijd mag je ze innemen?

11-08-2009, 20:58


gewoon veel eten .

11-08-2009, 21:10
Haha. Ik ben nog niet eens een week bezig. Maar goed.

11-08-2009, 21:28
http://www.sochicken.nl/lichaam/gezond_aankomen_5_tips.html

http://www.gezondheid-afvallen-dieet.nl/gezond-afvallen-gezond-aankomen-met-tips/

Daar staan een paar tips..

Maar tell me, hoe zijn jullie zo veel afgevallen?

11-08-2009, 21:33

Citaat door -SUMMERCHICK.:
http://www.sochicken.nl/lichaam/gezond_aankomen_5_tips.html

http://www.gezondheid-afvallen-dieet.nl/gezond-afvallen-gezond-aankomen-met-tips/

Daar staan een paar tips..

Maar tell me, hoe zijn jullie zo veel afgevallen?



Shokran

Nou kijk het was niet een de bedoeling om af te vallen

Ik wouw me buik platter hebben, maar ging daardoor minder eten. Veel minder waardoor ik afviel. En oja traplopen helpt. Daardoor is me kont platter geworden Wat dus niet de bedoeling was. Moest juist voller zijn maar goed. Buikspieroefeningen zijn ook handig.

Wil je afvallen? Gezond eten. Niet minder eten! Veel groente en fruit. En water drinken, heeel belangrijk.


Weet jij misschien vanaf welke leeftijd je Fenegriektablette/zaadjes mag nemen?

11-08-2009, 21:59

Citaat door -SSS.:
Shokran

Nou kijk het was niet een de bedoeling om af te vallen

Ik wouw me buik platter hebben, maar ging daardoor minder eten. Veel minder waardoor ik afviel. En oja traplopen helpt. Daardoor is me kont platter geworden Wat dus niet de bedoeling was. Moest juist voller zijn maar goed. Buikspieroefeningen zijn ook handig.

Wil je afvallen? Gezond eten. Niet minder eten! Veel groente en fruit. En water drinken, heeel belangrijk.


Weet jij misschien vanaf welke leeftijd je Fenegriektablette/zaadjes mag nemen?


Ah zo oke dankje
Ik ben ook bezig met afvallen en ik ga niet veel minder eten ofzo Wel niet zoveel junkfood meer . Ik ben niet dik ofzo, maar er mag wel wat weg bij mijn bovenbenen en beetje bij mijn buikje.

En die fenegriektabletten, ik zou het niet weten, heb al met google gezocht maar vond niets nuttigs. Je kan het ook aan de apotheek vragen?

11-08-2009, 22:03

Citaat door -SSS.:
Ik heb mezelf altijd te dik gevonden terwijl ik dat niet was! Op tv zag je allemaal dunne mensen en zo wou ik ook zijn. Elhamdoelillah bent ik nog niet zo dun als wat je op tv ziet. Wil gewoon voller worden.

Ik heb gehoord Fenegriek helpt, maar ik weet niet vanaf welke leeftijd je dat mag innemen. Ben pas 16 ;$



Vanaf welke leeftijd mag je ze innemen?

Ik weet het niet, maar het zijn gewoon zaden, dus als je 16 bent zal het vast geen probleem zijn.

Er bestaat trouwens een hadith over fenegriek:

The Prophet (SAW) said, " If my community had only known what there is in fenugreek they would have paid its weight in gold."

"Mix fenugreek in your medicines."

Best eerst laten weken in water of innemen met veel water, anders ga je verstopping krijgen.

Fenugriek wordt trouwens verwerkt in borstvergrotingspillen, samen met hop en sojamelk.

11-08-2009, 22:05

Citaat door -SUMMERCHICK.:
Ah zo oke dankje
Ik ben ook bezig met afvallen en ik ga niet minder eten [ zou ik sowieso niet kunnen volhouden ] Ik ben niet dik ofzo, maar er mag wel wat weg bij mijn bovenbenen en beetje bij mijn buikje.

En die fenegriektabletten, ik zou het niet weten, heb al met google gezocht maar vond niets nuttigs. Je kan het ook aan de apotheek vragen?



Haha Insha'Allah lukt het je. Niet te veel afvallen he! Beetje vet is niet erg Vrouwlijk enzo.

Al mijn vet zit bij me buik haha

Oke is goed. Morgen Insha'Allah.
Bedankt voor de moeite

11-08-2009, 22:07

Citaat door renee:
Ik weet het niet, maar het zijn gewoon zaden, dus als je 16 bent zal het vast geen probleem zijn.

Er bestaat trouwens een hadith over fenegriek:

The Prophet (SAW) said, " If my community had only known what there is in fenugreek they would have paid its weight in gold."

"Mix fenugreek in your medicines."

Best eerst laten weken in water of innemen met veel water, anders ga je verstopping krijgen.



Oke, bedankt
Kom je van die dingen trouwens overal aan? Dus borsten, billen, heupen enzo ?

11-08-2009, 22:08



Citaat door -SSS.:
Oke, bedankt
Kom je van die dingen trouwens overal aan? Dus borsten, billen, heupen enzo ?



Ja, ik heb net iets toegevoegd aan mijn reactie, zit in borstvergrotingspillen, ook sojamelk. Gewoon bij natuurvoedingswinkel of kruidenier kopen.

en google even dan weet je er meer over, is ook goed voor het haar

11-08-2009, 22:10
Junkfood en zo zou ik niet eten, zit vol slechte vetten en geen vitamines, dan krijg je een slecht velletje en zo.

11-08-2009, 22:27
Okee. Maar van die pillen krijg je toch meer honger enzo? En daardoor kom je toch aan. Of kom je gewoon alleen door die pillen aan?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7