Bekijk volle/desktop versie : Mc Donalds



Pagina's : [1] 2 3

14-11-2002, 23:39
Je moet je eens voorstellen dat je een afspraakje hebt en dan zegt die jongen/dat meisje van kom gaan we wat eten of drinken.

eindstand wil die gene naar BURGERKING of MAC, op den duur heb je een relatie met diegene en elke keer als hij/zij je mee te drinken neemt is het de MAC of BURGERKING!!!!!!!!!!!


Wat denken jullie dan bij je zelf?????????????????

(PS; GOED LEZEN VOOR SOMMIGE ER STAAT >>STEL JE VOOR<&lt

14-11-2002, 23:41


Hahahahhaah ik zou zeggen laterzz hahaha ik ga tog niet zwerven bij maccie ofzo met me vriend!!!! en als hij dat wel wilt gaat ie maar lekker in ze eentje ik ga wel een leuk terassje opzoeken!!!!

14-11-2002, 23:42
NASDOR ZINA, YOU GO GIRLY!!!!!!!!!!!!!!!!!! dat bedoel ik!!!!!

14-11-2002, 23:43
boycotten die mc donaldzaken

14-11-2002, 23:45



Citaat:
Origineel gepost door narcis
NASDOR ZINA, YOU GO GIRLY!!!!!!!!!!!!!!!!!! dat bedoel ik!!!!!
Jah tog!!! wil graag met klasse behandeld worden!!! hoeft natuurlijk ook weer niet per se in de bar van het hilton hotel maar jah jongens zoals kadir die hun vriendin meenemen naar maccie knap ik egt op af

14-11-2002, 23:45
Kadir, misschien kijken ze alleen naar je ogen en smelten ze weg...........hahahhaha dan vergeten ze even dat mc and burgerking!

14-11-2002, 23:46
i'll ASk her Lets go Dutch

14-11-2002, 23:47
Nu en dan kan het geen kwaad,maar het moet echt geen gewoonte worden, een beetje Klasse mag wel!!

is toch niet veel gevraagd

14-11-2002, 23:49
precies!!!!! kijk als je al een langere tijd met elkaar gaat en je vriend zegt hmm ik heb zin in een mcChicken menu dan zeg ik jah ok weet je vind ik niet erg maar niet bij de eerste afspraak of elke keer als je wat gaat drinken of eten

14-11-2002, 23:50

Citaat:
Origineel gepost door Kadir
als je al met mij mag uitgaan, maakt t je echt niet uit of we zelfs uit de prullenbak van de maccie eten
Hahahaha dat denk ik niet!! niemand kan het winnen van mijn dushi!!!!!

14-11-2002, 23:54

Citaat:
Origineel gepost door Super_Marokkaan
Mcdonalds is haraamm!!!!!!!!!!!!!!





Jullie zijn dan mede-schuldig voor de slachtpartijen in Palestina!!!

Op Al-Jazeera is een keer een documentaire geweest over Amerikaanse multinationals die Israel financieel steunen.

Dus denk na voor dat je die hamburger of franse frietjes gaat kopen !!!




Youssef
Jah als je zo denkt kan je beter nergens wat gaan eten of drinken!!!! dan moet je ook niet in nederland leven!!!! Het is zwaar voor een moslim broeder of zuster om hier te leven met zoveel haram!!!!!

14-11-2002, 23:56
euhm............de kipfilet wat je eet Super_Marokkaan is ook haram en laten we het niet hebbe of andere dingen..........

zehmek jij bent nooit in een snackbar geweest

14-11-2002, 23:59


kipfilet haram??

en hoe zit het met de BerenKlauw..is het echt een berenklauw

El KLAUWY

15-11-2002, 00:01
Naar de dirk donuts halen en dan op een bankje aan een gracht opeten.

15-11-2002, 00:02
euhm als we gaan kijken wat haram is, nou kippen worden gewurgd door bijv nederlandse slagers!!!!!!!!!

Pagina's : [1] 2 3