Bekijk volle/desktop versie : Eisen lijst.



10-08-2009, 22:34
Vroeger was het nog leuk om hoge eisen te stellen ,
Maar na maten je ouder word worden de eisen wat ja hoe noem je dat realistiser.

Maar sommige hier. -giechel-
Of ze zijn nog klein.
Of leven in eigen wereld.
Of eisen zoveel omdat ze zelf niet over de dingen beschikken -kweetnie-

-giechel-

10-08-2009, 22:40


Eis me zelf niets, dan wanneer ik thuis kom van een dag hard gewerkt te hebben, mijn vrouw ze verheugd heeft op mijn komst.

Een echt bonnie die voor mijn vecht.

En ik 's avonds naast haar mag liggen.

En ik zweer laat mijn maar zo oud worden.

10-08-2009, 22:42
Neem niet alles zo serieus joh, ik weet dat je op o.a. mij doelt...

10-08-2009, 22:43

Citaat door TILBURG.:
Eis me zelf niets, dan wanneer ik thuis kom van een dag hard gewerkt te hebben, mijn vrouw ze verheugd heeft op mijn komst.

Een echt bonnie die voor mijn vecht.

En ik 's avonds naast haar mag liggen.

En ik zweer laat mijn maar zo oud worden.


Insha'Allah , dat is meer dan genoeg. Wat maakt het opgeven moment uit dat hij.zij soms gierig ofzoiets is. Zo is die gene. En het gaat er tenslotte om dat je gelukkig bent met die gene.

10-08-2009, 22:43



Citaat door moele3yoen:
Neem niet alles zo serieus joh, ik weet dat je op o.a. mij doelt...

waarom zou ik het over jou hebben- heb hem geopent puur om wat ik hier en daar hoor.

10-08-2009, 22:45

Citaat door Miryam17:
@Tilburg, inshaAllaah!

@Sammi, ligt er maar net aan... wat is een hoge eis wat niet

misschien worden zij niet met de dag wijzer..

Soms hoor ik mensen hij mag dit niet dat niet zus niet zo niet.
En het gaat vaak fout omdat mensen hun pratners willen veranderen.
Snapje.

10-08-2009, 22:49
Ik heb de laatste dagen alleen maar verhalen gehoord over mannen die zijn vreemdgegaan deze vakantie, van mannen waar ik het gewoon niet eens heb durven denken, zo oprecht en lief kwamen ze over. En die arme vrouwen die hun kind hebben gedragen, als ik dat hoor denk ik.. tfoe.. hoe kan je ooit een man vertrouwen? Het ergste is nog dat die mannen goede vrouwen thuis hebben zitten, en dan gaan ze met de grootste sletten vreemd.

Geld, uiterlijk, familie, afkomst is een bijzaak. Het belangrijkste is elkaar trouw kunnen zijn en elkaar voor de volle 100 pr kunnen vertrouwen. Maar ja tegenwoordig is dat erg risky.. en dan doel ik voornamelijk op mannen.

10-08-2009, 22:52

Citaat door HornyVirgin:
Ik heb de laatste dagen alleen maar verhalen gehoord over mannen die zijn vreemdgegaan deze vakantie, van mannen waar ik het gewoon niet eens heb durven denken, zo oprecht en lief kwamen ze over. En die arme vrouwen die hun kind hebben gedragen, als ik dat hoor denk ik.. tfoe.. hoe kan je ooit een man vertrouwen?

Geld, uiterlijk, familie, afkomst is een bijzaak. Het belangrijkste is elkaar trouw kunnen zijn en elkaar voor de volle 100 pr kunnen vertrouwen. Maar ja tegenwoordig is dat erg risky.. en dan doel ik voornamelijk op mannen.

Zoiets is zeker erg.

Maar vreemdgaan gebeurt niet zomaar. Natuurlijk soms kan het liggen aan de man maar er speelt dan ook vaak iets af binnen het huwlijk.
Een man heeft natuurlijk zeker niet het recht om dat vreemdtegaan. Zo'n iemand komt zich zelf nog wel een keer tegen.
Het is tegenwoordig zowiezo om mensen te vertrouwen.
Maar door dat niet te doen. Kom je geen eind.

10-08-2009, 22:53

Citaat door HornyVirgin:
Ik heb de laatste dagen alleen maar verhalen gehoord over mannen die zijn vreemdgegaan deze vakantie, van mannen waar ik het gewoon niet eens heb durven denken, zo oprecht en lief kwamen ze over. En die arme vrouwen die hun kind hebben gedragen, als ik dat hoor denk ik.. tfoe.. hoe kan je ooit een man vertrouwen? Het ergste is nog dat die mannen goede vrouwen thuis hebben zitten, en dan gaan ze met de grootste sletten vreemd.

Geld, uiterlijk, familie, afkomst is een bijzaak. Het belangrijkste is elkaar trouw kunnen zijn en elkaar voor de volle 100 pr kunnen vertrouwen. Maar ja tegenwoordig is dat erg risky.. en dan doel ik voornamelijk op mannen.


Oo HornyVirgin, you are making a big mistake !

Het is wetenschappelijk bewezen dat er nu anno 2009 meer vrouwen vreemd gaan dan mannen.

Dat men het niet verwacht, maakt het zo,n ongeloof

10-08-2009, 22:55

Citaat door TILBURG.:
Eis me zelf niets, dan wanneer ik thuis kom van een dag hard gewerkt te hebben, mijn vrouw ze verheugd heeft op mijn komst.

Een echt bonnie die voor mijn vecht.

En ik 's avonds naast haar mag liggen.

En ik zweer laat mijn maar zo oud worden.


jij kijkt teveel soaps asahbi