Bekijk volle/desktop versie : Dames en heren: Lang of kort haar?



Pagina's : [1] 2

10-08-2009, 19:37
What do you prefer? Bij een vrouw.




[Alles vanaf de schouder en korter hoort bij kort]

[I love long hair. Ik heb spijt van elke cm die ik van mijn haar heb geknipt]

10-08-2009, 19:39


lang haar ik heb ook spijt van de keren dat ik heb geknipt maar he dat moet wel

10-08-2009, 19:40

Citaat door Ghzalaa:
What do you prefer?






[I love long hair. Ik heb spijt van elke cm die ik van mijn haar heb geknipt]




Lang! Ik heb ook spijt, mijn haar is nu super kort. Heb er 13 cm af geknipt een maand terug.

10-08-2009, 19:42

Citaat door Proud2CallMeG:

Lang! Ik heb ook spijt, mijn haar is nu super kort. Heb er 13 cm af geknipt een maand terug.

Ik heb er een keer 20 centimeter erafgeknipt, sindsdien groeit het niet zo denderend lang.

10-08-2009, 19:42



Citaat door Jadar:
Kaal.

k bedoel bij een vrouw

10-08-2009, 19:43
lang, stijl, dik en zwart

bij een man een opgeschoren koppie

10-08-2009, 19:44

Citaat door Ghzalaa:
Ik heb er een keer 20 centimeter erafgeknipt, sindsdien groeit het niet zo denderend lang.




Hmmm, hoe komt dat? Het is juist goed om je haar af te knippen zo blijven je haarpunten goed en je haar blijft gezond. Ik merk wanneer ik mijn haar knip dat het harder aangroeit dan voorheen.

10-08-2009, 19:44
Lang haar :d moet het knippe maar wil niet snik snik.. het moet..

10-08-2009, 19:48

Citaat door Proud2CallMeG:

Hmmm, hoe komt dat? Het is juist goed om je haar af te knippen zo blijven je haarpunten goed en je haar blijft gezond. Ik merk wanneer ik mijn haar knip dat het harder aangroeit dan voorheen.

Mama wilde het, ik was 12. zij was het zat om me haren steeds te moeten uitkammen. Dus 20 cm eraf. Ik had haren tot net over me kont.
Ik knip ook nu alleen de punten om de zoveel maanden (lees: Als ik geld over heb:hihi

10-08-2009, 20:29

Citaat door Ghzalaa:
Mama wilde het, ik was 12. zij was het zat om me haren steeds te moeten uitkammen. Dus 20 cm eraf. Ik had haren tot net over me kont.
Ik knip ook nu alleen de punten om de zoveel maanden (lees: Als ik geld over heb:hihi




Hihi. Ik wil gerust jouw puntjes knippen. For free.
Ik had haar over mijn kont toen ik 15 was, super lang.. En op mijn 17e was het schouderlengte, die blijft toch het mooist vind ik. Afhankelijk van je lengte. Als je kort bent maakt lang haar je nog kleiner. En nu heb ik het echt kort, tot op oor hoogte, maar het heeft wel iets leuks. Maar in die jaren moet je haar toch weer die lengte hebben? Vanaf je 12e tot nu.. Hoe oud je ook bent.. Dan kun je die lengte al behaald hebben.

10-08-2009, 20:31
bij mij komt het precies in het midden van mijn rug gedeelte zeg maar. Heb het ooit erg lang gehad dat was echt moeilijk!! Vooral bij het kammen en wassen, ik kreeg gewoon een lamme hand omdat mijn haar zwaar was en lang.

Nu is het stukken korter en ik heb het laten verdunnen

10-08-2009, 20:32
Ik vind lang haar mooier,

maar bij sommige staat een kort koppie juist leuker en spontaan!

10-08-2009, 20:37


Ik heb lang style haar tot mij onderrug ...

10-08-2009, 20:45
Lang haar.

Ghzala dat was bij mij ook zo, mijn zus had het een x geknipt voor me keiiiiiiiiiiii kort. Me moeder werd echt kwaad toen haha..sindsdien groeide het echt langzaam. Tot afgelopen jaar, is het echt langer geworden. Gewoon goed verzorgen, af en toe olijfolie als masker en daarna uitspoelen.

10-08-2009, 20:46
Ik heb 't beide gehad. Ik kon mezelf wel killen toen ik het kort knipte!
Het was wel een opluchting, het moest er gewoon af, ik had haaruitval vanwege medicijnen. Ik had het daarvoor tot boven me billen het was heel vol/dik/glanzend. Maar nu is t weer tot boven me billen. Alleen niet zo glanzend/vol/dik als vroeger!

Maar hmdl, ik moet blij zijn met wat ik heb!

Pagina's : [1] 2