Bekijk volle/desktop versie : Tfoe ben echt in de war



10-08-2009, 16:19
Hallo mensen.

Ik zit echt in een klote situatie waar ik echt van af moet! Maar wat ontzettend moeilijk voor mij is! Het is best lang uit met mijn ex verloofde alleen probleem hij heeft mij altijd nadat het uit is achterna gezeten. Maar nu gaat het sinds een paar weken een beetje goed tussen ons. Maar ben van plan om het contact te verbreken aangezien ik er niet meer tegen kan om in een onzekere situatie te zitten..




graag alleen serieuze reacties

10-08-2009, 16:24


Had jij het uitgemaakt?

10-08-2009, 16:26
Toen der tijd had ik het uitgemaakt omdat door bepaalde omstandigheden.

10-08-2009, 16:28
Maar hij heeft mij zeg maar nooit echt met rust gelaten terwijl het contact slecht tussen ons was. Maar nu is het contact een beetje goed tussen ons.

10-08-2009, 16:28


Yep, contact verbreken en zsm met iemand anders trouwen.

10-08-2009, 16:29

Citaat door ibtissam2:
Toen der tijd had ik het uitgemaakt omdat door bepaalde omstandigheden.


vertel es....

10-08-2009, 16:29

Citaat door ibtissam2:
Hallo mensen.

Ik zit echt in een klote situatie waar ik echt van af moet! Maar wat ontzettend moeilijk voor mij is! Het is best lang uit met mijn ex verloofde alleen probleem hij heeft mij altijd nadat het uit is achterna gezeten. Maar nu gaat het sinds een paar weken een beetje goed tussen ons. Maar ben van plan om het contact te verbreken aangezien ik er niet meer tegen kan om in een onzekere situatie te zitten..




graag alleen serieuze reacties


hou je van em?

10-08-2009, 16:31
Het contact is een beetje goed, dat zegt meer dan genoeg.

10-08-2009, 16:32
Ik weet het niet hoe dat komt? Misschien dat jij mij daar meer over kunt vertellen.

10-08-2009, 16:34

Citaat door ibtissam2:
Ik weet het niet hoe dat komt? Misschien dat jij mij daar meer over kunt vertellen.


Had u het tegen mij?

10-08-2009, 16:35
Hey angel23 dat is hem nou juist ik hou van hem en daarom maakt het nou zo moeilijk..

10-08-2009, 16:36
Hey devilherself wat bedoel je daarmee.

10-08-2009, 16:38



Citaat door ibtissam2:
Hallo mensen.

Ik zit echt in een klote situatie waar ik echt van af moet! Maar wat ontzettend moeilijk voor mij is! Het is best lang uit met mijn ex verloofde alleen probleem hij heeft mij altijd nadat het uit is achterna gezeten. Maar nu gaat het sinds een paar weken een beetje goed tussen ons. Maar ben van plan om het contact te verbreken aangezien ik er niet meer tegen kan om in een onzekere situatie te zitten..




graag alleen serieuze reacties



ga op je gevoel af als je hem nog even graag ziet en hij jou ook, kan je het altijd nog een kans geven. ik weet niet wat de reden is dat het uit is tussen jullie.
maar ik heb ook zoiets meegmaakt en ben toch bij mijn standpunt gebleven, hij heeft mij ook een tijdje gestalkt maar heb nr veranderd.
en als ik m op straat zie is hij precies lucht voor mij