Bekijk volle/desktop versie : De buurvrouw



Pagina's : [1] 2

10-08-2009, 12:36
Heeft twee kinderen, Wesley en rodney. Ik word kierewiet van haar gejank en gegil, damn.
Het is weeeeeeesley niet doen, luisteren!!! Rodney kom hier, ik ben duidelijk genoeg!!! Wesley , Wesleyyyy Rod, Wesleyyyyyyyyyyyyyyyyyy333333333!!!
Verdomme, kappen , ik zei kappen en nog @#$@#$!@#
Rodney ga nee kom hier nee ga nee, Wesley! Ik zei #$#!@#$

Wesleeeeeeeeeeeey333333333!!!

Die kinderen zijn allaaaaaaaan braaf en stil en dat mens zit nog door te tetteren, elke dag, die kinderen zullen opgroeien met het idee dat het normaal is om zo te reageren.

Sommige dingen kunnen echt niet bij de opvoeding, hoe boos of gefrustreerd je ook kan zijn als moeder, of niet?

10-08-2009, 12:42



Citaat door 7eloua:
Heeft twee kinderen, Wesley en rodney. Ik word kierewiet van haar gejank en gegil, damn.
Het is weeeeeeesley niet doen, luisteren!!! Rodney kom hier, ik ben duidelijk genoeg!!! Wesley , Wesleyyyy Rod, Wesleyyyyyyyyyyyyyyyyyy333333333!!!
Verdomme, kappen , ik zei kappen en nog @#$@#$!@#
Rodney ga nee kom hier nee ga nee, Wesley! Ik zei #$#!@#$

Wesleeeeeeeeeeeey333333333!!!

Die kinderen zijn allaaaaaaaan braaf en stil en dat mens zit nog door te tetteren, elke dag, die kinderen zullen opgroeien met het idee dat het normaal is om zo te reageren.

Sommige dingen kunnen echt niet bij de opvoeding, hoe boos of gefrustreerd je ook kan zijn als moeder, of niet?

oordopjes kopen meid

10-08-2009, 12:43
tjah die moeder is haar hele leven lang ongesteld zeker?

10-08-2009, 12:44
ik zie het al helemaal voor me

10-08-2009, 12:45


Zelfs ik krijg er een hoge bloeddruk van, laat staan die kids ...

10-08-2009, 12:46

Citaat door Belgium:
ik zie het al helemaal voor me

Karikatuur, mond open tong eruit, restjes van de lunch die eruit vliegen, rood geaderd hoofd...zo'n beeld? Want dat klopt kan ik je zeggen.

10-08-2009, 12:51

Citaat door missmis:
oordopjes kopen meid

Ik heb ze nog wel liggen , just in case.

10-08-2009, 12:53
Succes ermee! Ik zou er ook helemaal gestoord van worden pffff

Iehsen 3wanek!

10-08-2009, 12:56


Yeh gestoord wijf

10-08-2009, 12:57

Citaat door BintElmagreb:
Succes ermee! Ik zou er ook helemaal gestoord van worden pffff

Iehsen 3wanek!

Thanx, maar ik denk dat die kids het er moeilijker mee hebben...verhoogd stressfactor al op zo'n jonge leeftijd, lijkt me niet goed voor de ontwikkeling.

10-08-2009, 13:00
Fancy Face, iets kleiner graag ...maar nee nog erger, geloof me. Tis echt ba3ba3ba3, Nordin wordt namelijk zo geroepen : Nordin weld le7ram xflusterenx aji hna oula n...ou ghadi n...xnog meer sissen en fluisterenx, de buren gaan me horen, kom hier xgesis en gefluisterx

10-08-2009, 13:15

Citaat door 7eloua:
Fancy Face, iets kleiner graag ...maar nee nog erger, geloof me. Tis echt ba3ba3ba3, Nordin wordt namelijk zo geroepen : Nordin weld le7ram xflusterenx aji hna oula n...ou ghadi n...xnog meer sissen en fluisterenx, de buren gaan me horen, kom hier xgesis en gefluisterx



Dit lijkt me geen goede benaming... Of is het echt een weld le7raam? Heeft hij geen vader?

10-08-2009, 13:21



Citaat door BintElmagreb:
Dit lijkt me geen goede benaming... Of is het echt een weld le7raam? Heeft hij geen vader?

Nee joh, ik grapte een beetje over de Marokkaanse manier om kids in toom te houden .

10-08-2009, 13:23

Citaat door 7eloua:
Nee joh, ik grapte een beetje over de Marokkaanse manier om kids in toom te houden .



Dat hoor je inderdaad heeeeeel vaak, maar ik vind het echt heel verkeerd.
Le7maar bijv. staat bij bijna alle Marokkanen op nummer 1.

10-08-2009, 13:23

Citaat door 7eloua:
Heeft twee kinderen, Wesley en rodney. Ik word kierewiet van haar gejank en gegil, damn.
Het is weeeeeeesley niet doen, luisteren!!! Rodney kom hier, ik ben duidelijk genoeg!!! Wesley , Wesleyyyy Rod, Wesleyyyyyyyyyyyyyyyyyy333333333!!!
Verdomme, kappen , ik zei kappen en nog @#$@#$!@#
Rodney ga nee kom hier nee ga nee, Wesley! Ik zei #$#!@#$

Wesleeeeeeeeeeeey333333333!!!

Die kinderen zijn allaaaaaaaan braaf en stil en dat mens zit nog door te tetteren, elke dag, die kinderen zullen opgroeien met het idee dat het normaal is om zo te reageren.

Sommige dingen kunnen echt niet bij de opvoeding, hoe boos of gefrustreerd je ook kan zijn als moeder, of niet?


Hi.

Ik word gestalkt door een lid. Wat kan ik tegen haar beginnen?

Pagina's : [1] 2