Bekijk volle/desktop versie : online vliegticket boeken???



10-08-2009, 09:22
HOi lieve mensen,

Ik heb van mijn ouders het verzoek gekregen om voor hun een terugvlucht te boeken via internet. Ze zitten nu nog in Marokko maar willen graag voor de ramadan terug zijn in Nederland.
Dus hebben ze mij gevraagd om hun terugvlucht via internet te boeken, schijnt ook goedkoper te zijn???

Ik heb geen enkele informatie hierover of dat ook zo is en hoe je dan zoiets regelt. Via welke site, wat scheelt het dan en kun je uberhaupt wel alleen een terugticket boeken???

Kunnen jullie mij helpen?

Groetjes,

10-08-2009, 09:30



Citaat door TheBomb:
HOi lieve mensen,

Ik heb van mijn ouders het verzoek gekregen om voor hun een terugvlucht te boeken via internet. Ze zitten nu nog in Marokko maar willen graag voor de ramadan terug zijn in Nederland.
Dus hebben ze mij gevraagd om hun terugvlucht via internet te boeken, schijnt ook goedkoper te zijn???

Ik heb geen enkele informatie hierover of dat ook zo is en hoe je dan zoiets regelt. Via welke site, wat scheelt het dan en kun je uberhaupt wel alleen een terugticket boeken???

Kunnen jullie mij helpen?

Groetjes,


Hoi Dame,

Ik zit ook met hetzelfde, maar op bepaalde sites was het gewoon volgeboekt tot begin september. Tuurlijk kan je alleen een enkeltje boeken. heb ik zovaak voor mijn ouders gedaan.

Ik boek altijd via Atlasblue (maar die is volgeboekt), maar als iemand een andere site kent hoor ik het graaag.. ik wil dat mijn ouders er zijn met de ramadan

10-08-2009, 09:32

Citaat door Taalwijzer:
Hoi Dame,

Ik zit ook met hetzelfde, maar op bepaalde sites was het gewoon volgeboekt tot begin september. Tuurlijk kan je alleen een enkeltje boeken. heb ik zovaak voor mijn ouders gedaan.

Ik boek altijd via Atlasblue (maar die is volgeboekt), maar als iemand een andere site kent hoor ik het graaag.. ik wil dat mijn ouders er zijn met de ramadan



Hoi hoi,

dus via atlasblue hoef ik het niet meer te proberen?
En cheaptickets?
Als je een andere weet hoor ik het graag want ik weet het anders echt niet.

Succes meid.

10-08-2009, 12:33
Probeer eens http://www.vliegticketszoeken.nl..

10-08-2009, 14:06



Citaat door Twinkle_Star:
Probeer eens http://www.vliegticketszoeken.nl..


bedankt maar die hebben geen vluchten vanuit tanger.

10-08-2009, 14:07

Citaat door Taalwijzer:
Hoi Dame,

Ik zit ook met hetzelfde, maar op bepaalde sites was het gewoon volgeboekt tot begin september. Tuurlijk kan je alleen een enkeltje boeken. heb ik zovaak voor mijn ouders gedaan.

Ik boek altijd via Atlasblue (maar die is volgeboekt), maar als iemand een andere site kent hoor ik het graaag.. ik wil dat mijn ouders er zijn met de ramadan


ja ik wil ook voor de ramandan, maar vrees dat dat niet meer gaat lukken.
op z'n vroegst heb ik een ticket gevonden op de 22e (de dag dat de ramandan aanvangt?). Samen komen ze dan uit op zo'n 900 euro. VEel geld man maar voor een enkele reis!