Bekijk volle/desktop versie : Verdriet Relatie gebroken...Spijt....? Of niet?



09-08-2009, 21:53

Citaat door fatka:
Salaam Aleikom,

Zijn hier mensen die een relatie hebben gehad. Ervan uitgaande dat diegene de ware is. En dan blijkt diegene opeens dat niet te zijn. Heb je zin in een gesprek pm'']me.

Groeten.
.

16-08-2009, 22:17


hey ik heb net mijn vriend verloren ik dacht ook dat het de ware was maar ja... pff lang verhaal...
wil je praten?

18-08-2009, 17:38
heey, ik heb ook ooit iemand leren kennen maar hij is van frankrijk. ik dacht ecgt dat hij de ware was, hij was zo lief, belde elke dag, liet elke dag iets van hem weten, maar toch vond ik dat er iets ontbrak... ik zag 1 keer in een jaar live, ik hoorde zijn stem nooit live, ik voelde hem niet... dus heb ik een grote beslissing moeten nemen.. we waren er allebei echt kapot van, maar ik kon egt niet anders, het is al een jaar geleden maar ben er nog steeds niet overheen, en hij blijkbaar ook niet. hij wou egt met me trouwen en zei me dat hij altijd op mij zou blijven wachten. we hebben nog contact gwn op msn, maar ik mis hem egt enorm en hij mij ook.. maar toch zegt een kant van mij dat het beter is zo... wacht nog een tijdje.. maar als je wilt praten, ik ben er... ik weet wat je doormaakt... hou je sterk meid...