Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk zweten.................



19-05-2004, 14:07
mijn vriendin zweet heel erg ze is niet dik of so maar slank en toch zweet ze echt veel
weet jullie er wat van anders stuur ik haar gewoon naar de huisarts.

19-05-2004, 14:31


Stuur maar naar de huisarts.
Heb geen idee wat je haar moet aanraden. Is vervelend, zeker met dit weertje nu.




26-05-2004, 00:00

01-06-2004, 16:47
er is zo een middeltje bij de apotheek te koop voor zo een 10 euro ik weet de naam echt niet maar heb gehoord van mijn zus dat ie echt goed werkt mischien moet ze het daar ff vragen (bij de apotheek)

05-06-2004, 13:55


wayoow ik ken dat probleem , kan niets aantrekken vooral in de zomer is het een probleem ik had zelfs in de winter egt supper veel last van zweet, ook al had ik het dan ijskoud, toch had ik het altijd... niet geurende zweet maar alleen die vleke.. is egt verrot.. ik ben naar de dokter gegaan en heb verschillende medicijnen gekregen.. wat denk je HELPT NIET.. bij mij dan. ga gewoon naar huisarts misschien helpt het bij jouw wel..

trouwens die medicijnen.. ik had moest een soort van water bevat 95% alcohol smeren bij mn oksels ..DEED ZO'N PIJN!! maar jah hellaas hielp niet.als het helpt dan zou ik het er voor over hebben maar al die verbranende pijn en rode oksels VOOR niets..

inshallah helpt het wel bij haar

05-06-2004, 15:50
Huisarts..

05-06-2004, 17:03
Misschien heeft ze teveel mannelijke hormonen
Jongen zweten ook zoveel

05-06-2004, 17:27
wajouw ken het probleem dove helpt heel goed anders krijg je van die plekke van zweet en met dove teminse is het weg

05-06-2004, 17:29
Bazz aliek whahhahaa


Citaat:
Origineel gepost door levuuuh
mannewijf

05-06-2004, 23:40
Nou ja, wat een opmerkingen zeg af en toe...
Meid, ik heb iets waar je misschien wat aan hebt. Odorex Extra Dry. Het is gewoon bij de Etos te koop voor 2,30 euro en helpt echt, tenminste tegen natte zweetvlekken onder je oksels. Het is een flacon, met een doorzichtige vloeistof, lijkt op water, maar is soort deodorant. Probeer het eens. Het werkt verbazingwekkend, volg wel de aanwijzingen op de verpakking. Je zweet gewoon geen druppel meer onder je oksels, zelfs als je gesport hebt.

Good luck!

06-06-2004, 22:47
Ik weet waar je het over hebt meid, het enigste wat helpt is AXITRANS, te koop bij de apotheek. Je zweet dan gewoon niet meer!! Geen 1 druppel!!! In het begin zul je last hebben, (rode plekken, branderig gevoel etc.....) , heel veel pijn,dus miss 17, ik zou het gewoon nogmaals proberen, het helpt niet onmiddelijk, maar daarna is het wel de moeite waard. Je huid moet er gewoon aan wennen.

Succes

07-06-2004, 12:22

Citaat:
Origineel gepost door Amian
Nou ja, wat een opmerkingen zeg af en toe...
Meid, ik heb iets waar je misschien wat aan hebt. Odorex Extra Dry. Het is gewoon bij de Etos te koop voor 2,30 euro en helpt echt, tenminste tegen natte zweetvlekken onder je oksels. Het is een flacon, met een doorzichtige vloeistof, lijkt op water, maar is soort deodorant. Probeer het eens. Het werkt verbazingwekkend, volg wel de aanwijzingen op de verpakking. Je zweet gewoon geen druppel meer onder je oksels, zelfs als je gesport hebt.

Good luck!
Helpt niet bij mij

11-06-2004, 10:30


Syneo. te koop bij de DA, gegarandeerd geen sweet meer !

11-06-2004, 10:58
Sanex de nieuwe vind ik de béste!