Bekijk volle/desktop versie : Een fout die veel mensen maken....



Pagina's : [1] 2

09-08-2009, 15:29
Dit is een fout die veel mensen maken....


[Mensen zijn vaak opzoek naar dat ene missende puzzelstukje dat hen 'gelukkig' gaat maken.
Ze denken vaak dat die ene pers hen compleet kan maken.....soulmate.

Maar in feiten is dat helemaal niet zo, als je zelf niet gelukkig bent, dan kan niemand je gelukkig maken…]


Waar of niet waar?

09-08-2009, 15:34


Helemaaal mee eens!

09-08-2009, 15:34
Hier op aarde kun je zeker wel gelukkig worden. In dit leven moeten wij niet zo pessimistisch doen. Iedereen krijgt wat hij/zij verdient. Klaar. Finito. Strijd voor je geluk en je krijgt het Bi Idni Allah. Krijg je het niet, dat heeft dat zo zijn redenen.

09-08-2009, 15:42
Ik weet het niet..

09-08-2009, 15:43


Tilburg, !

Damn!!!! Je bent bang voor mij??

09-08-2009, 15:47
Ja daar ben ik het wel mee eens. Je moet je geluk niet van 1 iemand laten afhangen, maak jezelf gelukkig, dan komt de rest vanzelf wel

09-08-2009, 15:48
jaaa klopt

als iedereen zijn leven leid en niet kijkt naar andere tuurlijk wordt je gelukkig, wat ook belqngrijk is, dat je leeft met wat je hebt en niet met wat je wilt. als iets komt dan komt het, als iets gaat dan gaat het, maar je moet wel blijven doorgaan

09-08-2009, 15:50

Citaat door lidtot2011:
jaaa klopt

als iedereen zijn leven leid en niet kijkt naar andere tuurlijk wordt je gelukkig, wat ook belqngrijk is, dat je leeft met wat je hebt en niet met wat je wilt. als iets komt dan komt het, als iets gaat dan gaat het, maar je moet wel blijven doorgaan



Heeeey, heb je al foto's voor me..?

09-08-2009, 15:52

Citaat door Hmeds_Daughter:
Hier op aarde kun je zeker wel gelukkig worden. In dit leven moeten wij niet zo pessimistisch doen. Iedereen krijgt wat hij/zij verdient. Klaar. Finito. Strijd voor je geluk en je krijgt het Bi Idni Allah. Krijg je het niet, dat heeft dat zo zijn redenen.


Helemaal mee eens!

09-08-2009, 15:54

Citaat door Hmeds_Daughter:
Heeeey, heb je al foto's voor me..?




nish ik was afgelopen in temsmen, echt mooi enzoo
hier komtie dann

ik was mijn camera vergeten, wallah echt balenn
misschien ga ik er terug ik laat je wel horen ok eh broeder

echt mooie uitzicht vanuit de berg van temsamen
je ziet heel hoceima imzouren bny bouch en ajdr sfiga alles

maar inshalah ga ik fotos maken; zal me best doen

09-08-2009, 15:57

Citaat door lidtot2011:


nish ik was afgelopen in temsmen, echt mooi enzoo
hier komtie dann

ik was mijn camera vergeten, wallah echt balenn
misschien ga ik er terug ik laat je wel horen ok eh broeder

echt mooie uitzicht vanuit de berg van temsamen
je ziet heel hoceima imzouren bny bouch en ajdr sfiga alles

maar inshalah ga ik fotos maken; zal me best doen


Mana broeder...

Heb jij je camera vergeten!!!! Wat doe je mij aan!
Ik wilde ze3ma op school laten zien waar ik ben geweest. je weet toch, we gaan dan altijd in de kring zitten en vertellen waar je bent geweest...

Wauw...

09-08-2009, 15:58

Citaat door Hmeds_Daughter:
Hier op aarde kun je zeker wel gelukkig worden. In dit leven moeten wij niet zo pessimistisch doen. Iedereen krijgt wat hij/zij verdient. Klaar. Finito. Strijd voor je geluk en je krijgt het Bi Idni Allah. Krijg je het niet, dat heeft dat zo zijn redenen.

Wrong, iedereen krijgt wat hij/zij verdient in het HIERNAMAALS. Hier worden we bijv ook beproefd, zelfs ben je de meest onschuldigst mens op aarde, bestraft zonder te weten of het een bestraffing is, hier op aarde zou je gelukkig kunnen worden, maar dat is de doel niet, de doelstelling is het hiernamaals.

09-08-2009, 15:59



Citaat door Slaz:
Wrong, iedereen krijgt wat hij/zij verdient in het HIERNAMAALS. Hier worden we bijv ook beproefd, zelfs ben je de meest onschuldigst mens op aarde, bestraft zonder te weten of het een bestraffing is, hier op aarde zou je gelukkig kunnen worden, maar dat is de doel niet, de doelstelling is het hiernamaals.



Als je goed doet, krijg je goed. Als je niet goed doet, krijg je ook niet goed. En daar hoort het hiernamaals ook bij. Verder, als je de zin verder af leest staat er:Krijg je het niet, dat heeft dat zo zijn redenen.

Op aarde kun je gelukkig worden door je familie, kinderen en andere zaken.
Je kunt gelukkig zijn omdat je rust vind in je geloof en je het gevoel hebt dicht bij Allah te staan ( niet letterlijk, je weet vast wat ik bedoel)
Het kunnen hele kleine dingen zijn die ons gelukkig maken.

09-08-2009, 16:01

Citaat door Hmeds_Daughter:
Als je goed doet, krijg je goed. Als je niet goed doet, krijg je ook niet goed. En daar hoort het hiernamaals ook bij. Verder, als je de zin verder af leest staat er:Krijg je het niet, dat heeft dat zo zijn redenen.

Jij strijd voor je geluk in dit korte wereldse leven?

09-08-2009, 16:02
klopt.. zorg eerst dat je jezelf goed ken, weet wie je echt bent en wat je echt wil voordat je op zoek gaat naar iemand..

Pagina's : [1] 2