Bekijk volle/desktop versie : mannen hebben...............



Pagina's : [1] 2

19-05-2004, 12:23
de meeste marokkaanse mannen hebben geen respect meer voor vrouwen?
zelfs als je getrouwd ben proberen ze je te versieren niet normaal meer!

vind het triest echt heel triest waar zijn de echte mannen gebeleven?

19-05-2004, 12:26


ik geef je gelijk.. zulke soort mannen heb je nog... maar het zijn niet de mannen maar de duivel die ook jou kan beinvloeden dat je ondanks dat je je mannetje thuis hebt zitten toch zulke mannen de kans geeft dichterby te komen, dus als jij sterk blijft.... houden die mannen er ook oooit inshallah mee op.. als het toch geen zin heeft....

19-05-2004, 12:30

Citaat:
Origineel gepost door SOmaar
de meeste marokkaanse mannen hebben geen respect meer voor vrouwen?
zelfs als je getrouwd ben proberen ze je te versieren niet normaal meer!

vind het triest echt heel triest waar zijn de echte mannen gebeleven?
Daar ben ik dus voordurend bang voor stel dat als ik getrouwd ben en mijn man gaat gewoon op versiertocht.

19-05-2004, 12:53
blalblalblalblal wat een onzinnnn

19-05-2004, 12:55


geen RESPECT omdat de meeste marokkanen toch met een HO getrouwd zijn

19-05-2004, 12:58
haha.....Who Knowes maybe your dady does the same thing...

19-05-2004, 13:01

Citaat:
Origineel gepost door nouredinne_el
blalblalblalblal wat een onzinnnn
helemaal niet.... jij vind het onzin... ik niet en vele anderen ook niet.

Hoe zou jij het vinden als jou vriendin of jou vrouw naar ander knipoogt en op de versiertoer gaat!!!

Nu heb je misschien grote praatjes en op dat moment ook... maar als je daadwerkelijk van haar houd. Dan piep je in je hart toch echt wel anders!!!

19-05-2004, 13:05
arabella....nogmaals...je hebt helemaal gelijk..!...en saliha heb jij er last van? zo niet dan is het onzin...zowel dan moet je maar naar diegene zijn voruw gaan

maga salaam

19-05-2004, 13:08
ewa safi... die jongen heeft wel gelijk.. marokanen als ze eenmaal getrouwd zijn.. xxxxxx ze de eerste paar weken, maanden erop los.. als ze dat gehad hebben hebben ze ook alweer spijt dat ze getrouwd zijn... en meestal trouwen ze met de eerste de beste.... ze zijn er trots op.. maar weten niet dat ze xxxx van straat was... ewa dan vind je ook de passende man die ook flasht en thuis laat voor de lasten... en opzoek gaat naar tussendoortjes!!

19-05-2004, 13:08
ewa safi... die jongen heeft wel gelijk.. marokanen als ze eenmaal getrouwd zijn.. xxxxxx ze de eerste paar weken, maanden erop los.. als ze dat gehad hebben hebben ze ook alweer spijt dat ze getrouwd zijn... en meestal trouwen ze met de eerste de beste.... ze zijn er trots op.. maar weten niet dat ze xxxx van straat was... ewa dan vind je ook de passende man die ook flasht en thuis laat voor de lasten... en opzoek gaat naar tussendoortjes!!

19-05-2004, 13:11
tuurlijk................ blablabla

19-05-2004, 13:13

Citaat:
Origineel gepost door minga
arabella....nogmaals...je hebt helemaal gelijk..!...en saliha heb jij er last van? zo niet dan is het onzin...zowel dan moet je maar naar diegene zijn voruw gaan

maga salaam
Je gelooft het of niet... heb ik gedaan.

Een meisje haar verloofde die belde mij voordurend.
En steeds als hij mij zag zat hij aan geplakt!!!

Toen werd ik een keer zo kwaad. Dat ik alles heb verteld aan dat meisje. Ze was een goede vriendin van mij.

Eerst was ze kwaad op mij maar naar een uur herstelde zij weer en had ze direct haar verloving verbroken.

Naar een week of zo waren wij aan het lopen zagen we die vent weer met een ander hand in hand lopen.

Ik ben op hem afgestapt.
Heb hem helemaal uitgescholden. Ik was zo kwaad en hij natuurlijk ook dat hij zich eigen niet meer kon beheersen dus heeft hij mij een klap verkocht!!!! Wauw die deed wel pijn.

Ik viel helemaal weg en hij rende hard weg en liet zijn zogenaamde nieuwe vriendin achter.

End of the echte story

19-05-2004, 13:14



Citaat:
Origineel gepost door Justified
over mij hoeft mijn toekomstige vrouwtje geen zorgen te maken ihihihihi
als ik haar later zie is ze van mij, dus begin je zorgen te maken

19-05-2004, 13:22

Citaat:
Origineel gepost door coalitiegenoot
geen RESPECT omdat de meeste marokkanen toch met een HO getrouwd zijn
ZE hebben geen respect voor de gelovige en de goede moslim vrouwen!!!!

19-05-2004, 13:25
hahaha een getrouwde vriend van me, heeft een sex-relatie met een andere ook getrouwde vrouwtje... ewa dat is ons volk....


ze doen het niet uit liefde.. maar gewoon om andere te alten zien dat zij alles op een rijte hebben staan, ze3ma huisje, boompje, beestje.. maar ze zijn nog altyd bezeten

Pagina's : [1] 2