Bekijk volle/desktop versie : vakantie marokko 2009



Pagina's : [1] 2 3 4

08-08-2009, 23:25
Is echt kut geweest !! Voor vrouwen is marokko gewoon geen goed vakantieland. Het is daar sowieso veels te gevaarijk om alleen naar buiten te gaan, want voor je het weet wordt je verkracht of beroofd. In tegenstelling tot nederland. Ik heb dit jaar zoveel meegemaakt in dat pokkeland dat ik neverrr niet naar marokko ga met vakantie!!

Hoe ging het bij jullie??

08-08-2009, 23:26


Dat had ik dus vorig jaar. En nu zit ik hier.

08-08-2009, 23:27
Ik ben er nog steeds.. Ik hou wel van bledi, ewa ja wij zijn toch geen iromeyien wat had je gedacht alleen gaat 7iye7 snachts enzo? Ja ze overdrijven hier wel die mannen, ze kleden je letterlijk uit met hun ogen maarja Marokko blijft Marokko daarom gewoon me7tarem buiten gaan.

08-08-2009, 23:27
Heb geen geweldige vakantie gehad, maar ik ga zeker weten terug !

08-08-2009, 23:27


verkracht 3ad???? meskina....

08-08-2009, 23:28
neem gewoon een neef of broer mee heb jenergens last van

08-08-2009, 23:31

Citaat door ClassyChocolate:
Ik ben er nog steeds.. Ik hou wel van bledi, ewa ja wij zijn toch geen iromeyien wat had je gedacht alleen gaat 7iye7 snachts enzo? Ja ze overdrijven hier wel die mannen, ze kleden je letterlijk uit met hun ogen maarja Marokko blijft Marokko daarom gewoon me7tarem buiten gaan.


wie zegt dati kni et m7tarem naar buiten ga? Niet zomaar praten, kan je verzekeren dat ik er meer m7tarem bijlloop dan die fotos van jou in je avatars

08-08-2009, 23:34

Citaat door SannaeSannae:
wie zegt dati kni et m7tarem naar buiten ga? Niet zomaar praten, kan je verzekeren dat ik er meer m7tarem bijlloop dan die fotos van jou in je avatars


Wat voel jij je zwaar aangevallen seg. Bismillah hlik.

08-08-2009, 23:34
weet je wat je ook kan doen als je berbers of arabisch beginnente praten en dan de hel tijd zeggen no i don t understand en hun helemaal gek maken dat je hun niet begrijpt
dan laten ze je van zelf wel met rust

08-08-2009, 23:58
oneeeeennsssssss totaal oneeeeeensss !! ik heb een supervakantie gehad ik en mijn zus alleen naar marokko naar mijn nichten dat was echt zot ik wil nu trg ik wa sin casablanca ,mohamedia, el jadida, tanger en marakech en echt ik wil trg !!!!

09-08-2009, 00:00
dit jaar was HELEMAAL! verrot voor mij ook minimaal een lange termijn niet meer naar die zandbak

09-08-2009, 00:02

Citaat door SannaeSannae:
Is echt kut geweest !! Voor vrouwen is marokko gewoon geen goed vakantieland. Het is daar sowieso veels te gevaarijk om alleen naar buiten te gaan, want voor je het weet wordt je verkracht of beroofd. In tegenstelling tot nederland. Ik heb dit jaar zoveel meegemaakt in dat pokkeland dat ik neverrr niet naar marokko ga met vakantie!!

Hoe ging het bij jullie??



Overdrijven is ook een vak..

09-08-2009, 00:03



Citaat door SannaeSannae:
Is echt kut geweest !! Voor vrouwen is marokko gewoon geen goed vakantieland. Het is daar sowieso veels te gevaarijk om alleen naar buiten te gaan, want voor je het weet wordt je verkracht of beroofd. In tegenstelling tot nederland. Ik heb dit jaar zoveel meegemaakt in dat pokkeland dat ik neverrr niet naar marokko ga met vakantie!!

Hoe ging het bij jullie??




hangt natuurlijk af van in welke steden je zit.. als je in een kutstad zit moet je niet zeuren..

09-08-2009, 00:04

Citaat door moker_fes:
dit jaar was HELEMAAL! verrot voor mij ook minimaal een lange termijn niet meer naar die zandbak


zat je in de Sahara?

09-08-2009, 00:06
Je bent en blijft een Marokkaan , punt uit.
(dus stop ermee om zo over Marokko te praten , verkaasde trut)

Pagina's : [1] 2 3 4