Bekijk volle/desktop versie : Afschuwelijk...wat vind je hier van???



Pagina's : [1] 2

14-11-2002, 20:24
Even jullie mening....

Mijn oom moest vandaag een levenloze lichaam van een jonge Marokkaanse jongen naar Marokko sturen(zodat hij daar begraven wordt)..waarom worden wij altijd zwart gemaakt ????????

14-11-2002, 20:25


Is dat echt waar???????


typisch die hollanders dat ze er niets van in de krant zetten!!!!!!moest da nu een hollander zijn die neergestoken werd door een marokkaan,stond het op de voorpagina's!!!!

14-11-2002, 20:26
Jah ik herken dit heel goed!!!!!! en jah ik weet ook niet maar op een of andere manier intreseert het mensen gewoon niet als een allochtoon wordt vermoord door een nederlander!!! Maar jah als een marokaan een nederlander dood trapt dan weet heel nederland er van af!!!!!!! ik vind het egt schandalig gewoon!!!! iedereen is gelijk en toon gewoon respect voor elkaar!!!!

14-11-2002, 20:26
wajooow.... serieus!!!!! Ik had er inderdaad nix van gehoord!!! pff.... de media kán gewoon niks positiefs over ons zeggen... als een marokkaan iets heeft gedaan, is het altijd voorpaginanieuws en hier hoor je helemaal niks van!!!!!!!

I don't know...

kiss

14-11-2002, 20:27


Hey Nadia,

Heb je misschien meer gegevens over de misdrijf?

Plaats
Tijd
Reden etc.


Daarmee kan ik namelijk proberen het in de media te plaatsen!!

14-11-2002, 20:28
GGGGGGGGGGGGGGGRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR RRRRRRRR

14-11-2002, 20:37

Citaat:
Origineel gepost door Kenitrya
Hey Nadia,

Heb je misschien meer gegevens over de misdrijf?

Plaats
Tijd
Reden etc.


Daarmee kan ik namelijk proberen het in de media te plaatsen!!

Nou mijn oom heeft een islamitische begrafenis instituut...Vandaar dat ik het gelijk weet..voordegene die het in de krant willen zetten kan je mijn oom om alle details vragen..zijn telefoonnummer is 0624246005...Mijn oom zelf gaat het wel in soort marokkaanse krant zetten...Het is wel een paar dagen geleden gebeurd..

14-11-2002, 20:40

Citaat:
Origineel gepost door Chaimaa
:tranen:
Ja dat moest ik ook doen toen ik het nieuws van mijn oom te horen kreeg... :traan2: :traan2: :traan2: maar nu voel ik alleen maar woede op de media die niks van gemeld heeft..

14-11-2002, 20:41

Citaat:
Origineel gepost door nadia81
Nou mijn oom heeft een islamitische begrafenis instituut...Vandaar dat ik het gelijk weet..voordegene die het in de krant willen zetten kan je mijn oom om alle details vragen..zijn telefoonnummer is 0624246005...Mijn oom zelf gaat het wel in soort marokkaanse krant zetten...Het is wel een paar dagen geleden gebeurd..
Kdurf je oom niet te bellen ....

14-11-2002, 20:43

Citaat:
Origineel gepost door Kenitrya
Kdurf je oom niet te bellen ....
Dat geeft niet...Als jij mij vertelt wat jij wil vragen dan doe ik het wel voor je..

14-11-2002, 20:43
Ja, kwilde het via sbs6 en 5inhetland doen, maar dan moet je gegevens hebben en zo...

14-11-2002, 20:46

Citaat:
Origineel gepost door Lunatic
stuur anders een brief naar de metro!!!
Dat is een geweldig idee ..ik ga gelijk een brief schrijven...

14-11-2002, 20:50



Citaat:
Origineel gepost door Kenitrya
Ja, kwilde het via sbs6 en 5inhetland doen, maar dan moet je gegevens hebben en zo...
Het is in Dordrecht gebeurd...mijn oom heeft er advocaat genomen..Ik zal hem alle details vragen..en zal ik het je melden...

Groetjesss van Nadia

14-11-2002, 20:51



Ben blij dat er actie wordt genomen!

14-11-2002, 20:53
hallo allemaal,

dit vind ik echt niet kunnen, waarom komt dit niet in de mediaaaaa???? echt triest gewoon hoor, inderdaad als een marokaan zoiets had gedaan dan was t er direct ingekomen.

xxx jes

Pagina's : [1] 2