Bekijk volle/desktop versie : Nederlandse ontmaagde heeft voorkeur boven Marokkaanse ontmaagde..



Pagina's : [1] 2

07-08-2009, 21:04
Ik hoor van veel jongens dat als ze toch met iemand trouwen die al ontmaagd is dat ze liever met een Nederlands meisje trouwen dan met een Marokkaans meisje.. Is dit waar of niet waar? misschien willen de boys ook even een reactie geven van wat zij ervan vinden.. dus aub geen reacties van: ik trouw sowieso niet met iemand die al ontmaagd is.. maar of jullie de voorkeur geven aan een NLse of Marokkaanse of maakt het geen reet uit..

07-08-2009, 21:05


Beantwoord je eigen vraag eens

07-08-2009, 21:05
Een Marokkaanse heeft vanaf jongs afaan al meegekregen dat ze maagd het huwelijk in moet gaan. Een Nederlandse daar tegen niet.. dus over bewust en onbewust gesproken.


@ Alsof het tegenwoordig gaat om Maagd of Ontmaagd... een echte man weet wat die trouwt.

07-08-2009, 21:06
net of het wat uitmaakt of ze door een besneden of onbesneden lul wordt ontmaagd, alhoewel bij een onbesneden lul rotzooi in de voorhuid kan zijn.

07-08-2009, 21:08


Dat is meer een kwestie van vertrouwen denk ik, een nederlandse zou er niet zo snel om liegen dat ze geen maagd meer is.

07-08-2009, 21:09

Citaat door mohand_serieus:
net of het wat uitmaakt of ze door een besneden of onbesneden lul wordt ontmaagd, alhoewel bij een onbesneden lul rotzooi in de voorhuid kan zijn.



wat een lompe reactie
dat was zijn vraag toch helemaal niet

07-08-2009, 21:10

Citaat door eScO_maRoC:
Beantwoord je eigen vraag eens


maagd/ontmaagd doet er voor mij niet toe.. ik trouw met iemand waar ik verliefd op ben en onwijs veel van houd en hetzelfde ook van diegene terug krijg.. ook nationaliteit doet er voor mij niet toe.. as long as she loves me..

07-08-2009, 21:11
Ik zou graag willen weten wat jij daar van zou vinden?
want je had al eerder een topic over maagd of niet maagd geopend!

07-08-2009, 21:11

Citaat door spirit27:
wat een lompe reactie
dat was zijn vraag toch helemaal niet


ik geef alleen mijn mening...heb liever een ontmaagde marokkaanse dan een ontmaagde nederlandse

07-08-2009, 21:12

Citaat door Nogatlady:
Een Marokkaanse heeft vanaf jongs afaan al meegekregen dat ze maagd het huwelijk in moet gaan. Een Nederlandse daar tegen niet.. dus over bewust en onbewust gesproken.


goede argument..

07-08-2009, 21:13

Citaat door mohand_serieus:
ik geef alleen mijn mening...heb liever een ontmaagde marokkaanse dan een ontmaagde nederlandse




kijk dit antwoord is al een stuk duidelijker

07-08-2009, 21:13

Citaat door veelste-lief:
Ik zou graag willen weten wat jij daar van zou vinden?
want je had al eerder een topic over maagd of niet maagd geopend!



maagd/ontmaagd doet er voor mij niet toe.. ik trouw met iemand waar ik verliefd op ben en onwijs veel van houd en hetzelfde ook van diegene terug krijg.. ook nationaliteit doet er voor mij niet toe.. as long as she loves me..

07-08-2009, 21:13



Citaat door xjamalx:
maagd/ontmaagd doet er voor mij niet toe.. ik trouw met iemand waar ik verliefd op ben en onwijs veel van houd en hetzelfde ook van diegene terug krijg.. ook nationaliteit doet er voor mij niet toe.. as long as she loves me..



Moet ze n moslima zijn of doet dat er ook al niet meer toe?

07-08-2009, 21:15

Citaat door eScO_maRoC:
Moet ze n moslima zijn of doet dat er ook al niet meer toe?


doet er ook niet toe.. dat ze onvoorwaardelijk van me houdt en door dik en dun steunt, zoals ik haar ook in goede en slechte tijden bijsta..

07-08-2009, 21:15

Citaat door xjamalx:
maagd/ontmaagd doet er voor mij niet toe.. ik trouw met iemand waar ik verliefd op ben en onwijs veel van houd en hetzelfde ook van diegene terug krijg.. ook nationaliteit doet er voor mij niet toe.. as long as she loves me..



ik neem aan dat geloof er wel iets aan toe doet, toch?

Ik vind t goed van je dat je zo denkt, maar is t niet zo dat mannen dat altijd roepen, maar puntje bij plaatje haken jullie af?

Ik vind niet dat liefde van zo een vliesje mag afhangen, dat is oppervlakkig en bekrompen.
als een man zelf niet maagd is, kan en mag hij nooit een maagd eisen

Pagina's : [1] 2