Bekijk volle/desktop versie : Arts raadt seks aan



18-05-2004, 22:00
Arts raadt kinderloos koppel seks aan

Uitgegeven: 17 mei 2004 16:35

AMSTERDAM - Een arts heeft een Duits echtpaar geadviseerd om met elkaar naar bed te gaan om kinderen te krijgen. De 30-jarige man en 36-jarige vrouw zochten na acht jaar huwelijk ten einde raad een vruchtbaarheidskliniek op omdat ze nog altijd kinderloos waren. Na een test kwam een arts met een eenvoudig advies: "Als u zwanger wilt raken, moet u wel met elkaar naar bed."

Het universitair ziekenhuis van Lubek had nog nooit met een soortgelijk geval te maken gehad. Het koppel moest verschillende tests ondergaan en de dokters stelden vast dat beiden vruchtbaar waren. Normaal gezien moest er geen probleem zijn in het verwekken van een kind.

"Toen we hen vroegen hoeveel seks ze gemiddeld hadden, keken ze ons erg verbaasd aan. Ze begrepen niet wat we bedoelden," zei een woordvoerder van het ziekenhuis. De twee zijn opgegroeid in een zeer streng religieuze omgeving en waren zich na acht jaar niet bewust hoe ze zwanger konden raken.

BRON: http://www.nu.nl

18-05-2004, 23:30



Citaat:
Origineel gepost door Haroen
Ha ha ha, die dachten zeker nog dat de Heilige Geest dat werk wel zou doen. (Oeps, no offence Christenen!)
Je bedoelt de "Geilige" geest?

Zoals Paus Johannes Paulus de Boskabouter het altijd weer zo mooi weet te zeggen als hij probeert om Nederlands te spreken.

Ennuh, Bedankk voor die bloeoeoemen.

19-05-2004, 08:38
Seks???
wat is dat?

19-05-2004, 11:59
Jarenlang wachtten ze op een baby...maar nooit kwam de ooievaar langs .....

19-05-2004, 13:23


die staan allebei op ontploffen van g.heid

21-05-2004, 00:51
klote sex he???? gewoon gaan ouwe geit hahahaa
voordat het te laat is

21-05-2004, 01:15

Citaat:
Origineel gepost door Peej
Je bedoelt de "Geilige" geest?

Zoals Paus Johannes Paulus de Boskabouter het altijd weer zo mooi weet te zeggen als hij probeert om Nederlands te spreken.

Ennuh, Bedankk voor die bloeoeoemen.
ej ga ff ergens anders je vuiligheid spuiten etterbakkie, dat je niet gelooft wil nog niet zeggen dat je alle religies die je tegenkomt maar mag zitten onderschijten...kweetniet hoor....beetje verdraagzaamheid voor andermans waandenkbeelden mag best: ik zeg er toch ook niets van dat je atheist bent?




wahahah wel grappig verhaal, dat zulke mensen nog bestonden!!!

21-05-2004, 03:50
Misschien zijn ze gewoon homosexueel maar weten ze het nog niet...of denken ze dat a.nale seks moeten bedrijven. Tja, met al die nieuwe, goddeloze, sexuele omgangsvormen tegenwoordig, weet de minder snuggere mens ook niet meer van welk hout pijlen maken om raak te schieten.

MELILLENSE

21-05-2004, 04:05
Grappig verhaal!

21-05-2004, 13:46
Shit man... krijg je echt kinderen door het hebben van seks?

Ik vroeg mij al af hoe het kwam dat mijn vrouw zwanger was en er nu een knid 's nachts loopt te janken...

21-05-2004, 21:06

Citaat:
Origineel gepost door Palestine_77
Arts raadt kinderloos koppel seks aan

Uitgegeven: 17 mei 2004 16:35

AMSTERDAM - Een arts heeft een Duits echtpaar geadviseerd om met elkaar naar bed te gaan om kinderen te krijgen. De 30-jarige man en 36-jarige vrouw zochten na acht jaar huwelijk ten einde raad een vruchtbaarheidskliniek op omdat ze nog altijd kinderloos waren. Na een test kwam een arts met een eenvoudig advies: "Als u zwanger wilt raken, moet u wel met elkaar naar bed."

Het universitair ziekenhuis van Lubek had nog nooit met een soortgelijk geval te maken gehad. Het koppel moest verschillende tests ondergaan en de dokters stelden vast dat beiden vruchtbaar waren. Normaal gezien moest er geen probleem zijn in het verwekken van een kind.

"Toen we hen vroegen hoeveel seks ze gemiddeld hadden, keken ze ons erg verbaasd aan. Ze begrepen niet wat we bedoelden," zei een woordvoerder van het ziekenhuis. De twee zijn opgegroeid in een zeer streng religieuze omgeving en waren zich na acht jaar niet bewust hoe ze zwanger konden raken.

BRON: http://www.nu.nl
Soow coooooooooooooooooool gewoon een huwelijk zonder sex is toch relaxxxxxxxxxxx geen gezeik welou

21-05-2004, 22:50
Hadden ze geen kranten, geen sexuele voorlichting op school, boeken, tv, tijdschriften. Ik kan het me echt niet voorstellen hoor.

22-05-2004, 18:03


JA ik weet het niet hoor maar waar ik vandaan kom (en dat is geen dorp) wordt je doodgegooid met sex en blote lichamen e.d. je kan er haast niet omheen. Dus het verwondert mij zeer.

22-05-2004, 18:47

Citaat:
Origineel gepost door achmad
je zou eens op zo een refo dorp moeten kijken hier in zeeland.
men leest het refamatorisch dagblad (wel eens van gehoord?), naar school rijden ze soms met een bus alle dorpen langs om zo 40/50 km verderop naar een refo school te gaan. boeken lezen ze maar al te veel maar wel goede beken he?
tv mag niet van mijnheer pastoor...

zou de hoofddoekdragende moslima's dan toch wel wat moderner zijn als dat altijd gedacht word
Die refo's kunnen inderdaad vreselijk in hun eigen wereld leven.
Dan zijn moslims stukken beter. Die wonen vaak in een grote stad ipv die refo's in hun dorpjes enkel gevuld met zwarte kousen. Wereldvreemd, die lui.

23-05-2004, 00:15

Citaat:
Origineel gepost door Jassino
hollandse humor