Bekijk volle/desktop versie : Hans Laroes een terrorist als redacteur



06-08-2009, 21:02
de haat en propaganda oorlog van de hoofdredacteur "Hans Laroes" tegen de islam gaat onverminderd door. de hoofdredacteur heeft van de NOS-journaal een terreurwapen gemaakt tegen islam. de NOS-journaal is dagelijs bezig de hobby van de hoofdredacteur als gaat om haat verspreiden tegen islam te beoefenen.

het nieuws wordt deze hoofdredacteur op anti-islam en haat tegen islam elementen geselecteerd. het doel van Hans Laroes is niet om de kijker te informeren maar om zijn mening te bewerken. de doelen van deze media terrorist zijn uitgestippeld en worden dagelijks uitgeoffend.

06-08-2009, 21:13


Wat een onzin. Ik ken Hans Laroes persoonlijk en hij is juist helemaal niet anti-islam..

06-08-2009, 21:20
Nog meer gezwets te melden?

Niet? Afvoeren dan maar.

06-08-2009, 21:24
Ach .. er mag er weer eentje een middagje luchten buiten de kliniek

06-08-2009, 21:34


Ik wist niet dat ze ook internet hadden op de Long Stay in Vught...

06-08-2009, 21:38
Wat weer een onzin, en al zou hij wel anti-islam zijn, wat dan nog?

Het is niet te merken aan de uitzendingen waarvan hij eindredacteur is.

06-08-2009, 21:40

Citaat door moorkop:
Wat weer een onzin, en al zou hij wel anti-islam zijn, wat dan nog?

Het is niet te merken aan de uitzendingen waarvan hij eindredacteur is.



Naar mijn mening is het NOS nog rooier dan de Oost-Duitse staatsomroep kon zijn... en al helemaal pro islam...!

07-08-2009, 12:16
De NOS laat nooit zien de moorden die gepleegd worden door radicale christenen en Hindoes.
De 500 christenen die vermoord waren in India door radicale Hindoes heeft de NOS nooit aandacht aanbesteed. Elke week worden christenen vermoord in India en kerken in brand gestoken, maar de NOS zwijgt hierover.
Ook niet de tig moorden door 'Rebels of Christ' in Congo en Oeganda..
Waar christelijke rebelen al jaren vechten tegen de regering om een christelijke staat te creeren. 3 miljoen mensen zijn al omgekomen..

Maar vorige keer gingen ze wel aandacht besteden aan christenen in Pakistan die vermoord werden door moslims.

07-08-2009, 12:19

Citaat door Harbi:
Naar mijn mening is het NOS nog rooier dan de Oost-Duitse staatsomroep kon zijn... en al helemaal pro islam...!



Harbi, leg me eens uit waarom de NOS geen aandacht besteed als 500 christenen in India worden vermoord door radicale hindoes zoals een paar maanden geleden is gebeurd , maar wel de NOS aandacht besteed als christenen worden vermoord door moslims zoals onlangs in Pakistan..


De NOS laat wel Darfur zien, maar zwijgt over de grootste humanitaire ramp in Congo en Oeganda waar maandelijk 20 000 mensen omkomen. De christelijke rebellen zijn daar helemaal doorgeslagen met moorden, verkrachtingen, vluchtelingkampen in brand steken etc, maar de NOS zwijgt hierover..


De NOS is niet objectief...

07-08-2009, 12:21
Natuurlijk mag je niet berichten over misdaden onder en door moslims.
Het Nos journaal [en elke andere media] hoort alleen te berichten over de misdaden van zionisten in Israël.

07-08-2009, 12:22

Citaat door Schattige_Schat:
Wat een onzin. Ik ken Hans Laroes persoonlijk en hij is juist helemaal niet anti-islam..



ben jij dan russische prostituee?

07-08-2009, 12:26

Citaat door amazigharifi:
de haat en propaganda oorlog van de hoofdredacteur "Hans Laroes" tegen de islam gaat onverminderd door. de hoofdredacteur heeft van de NOS-journaal een terreurwapen gemaakt tegen islam. de NOS-journaal is dagelijs bezig de hobby van de hoofdredacteur als gaat om haat verspreiden tegen islam te beoefenen.

het nieuws wordt deze hoofdredacteur op anti-islam en haat tegen islam elementen geselecteerd. het doel van Hans Laroes is niet om de kijker te informeren maar om zijn mening te bewerken. de doelen van deze media terrorist zijn uitgestippeld en worden dagelijks uitgeoffend.

is dit ook nog ergens op gebaseerd of is dit je beperkte subjectieve beleving van de media?