Bekijk volle/desktop versie : Op welke leeftijd is jou zoontje besneden? ( vertel hier jullie ervaringen )



06-08-2009, 13:00
Salaam dames,

Ik wil Inchae'allah binnenkort ( 17-10-2009 ) mijn zoontje besnijden. Hij is pas 2 jaar geworden.

Op welke leeftijd heb jij je zoontje laten besnijden? En hebben ze er veel last aan over gehouden? Of was het binnen een week wel genezen?

Vertel hier jullie ervaringen.

Gr, Oumaima_rose

06-08-2009, 14:04


up

06-08-2009, 14:15
Beste dame,

Mijn zoontje heb ik met nog geen 2 maanden oud besneden. Had nergens last van en was binnen een week of anderhalf genezen.

Je zoontje is nu 2 jaar? Dat vind ik nou echt zielig. Kinderen van die leeftijd zijn zich meer bewust van pijn etc. Maar goed, ik hoop dat je zoontje er weinig van zal merken.


06-08-2009, 14:30

Citaat door Miss_linah:
Beste dame,

Mijn zoontje heb ik met nog geen 2 maanden oud besneden. Had nergens last van en was binnen een week of anderhalf genezen.

Je zoontje is nu 2 jaar? Dat vind ik nou echt zielig. Kinderen van die leeftijd zijn zich meer bewust van pijn etc. Maar goed, ik hoop dat je zoontje er weinig van zal merken.



Salaam,

Dat hoor ik wel vaker inderdaad en dat zou ik ook doen mocht ik nog een zoontje krijgen inchae'allah.

Ik heb er ook spijt van dat ik het ook niet eerder heb gedaan. Ik zit het elke keer te vershuiven. Ik was juni met vakantie in marokko wilde het eerst daar doen. Vervolgens ging het niet door omdat hij koorts kreeg. En toen ik terug was in nederland had ik bij besnijdeniscentrum een afspraak gemaakt voor 12 september. Maar omdat ik gewoon het echt zielig voor me zoontje vind heb ik de afspraak weer verzet naar 17 0ktober. En als het aan mij ligt verzet ik de afspraak zo weer omdat ik me zoontje geen pijn wil zien lijden.

Gr, Oumaima_rose

06-08-2009, 23:45


up

07-08-2009, 00:04
ik heb mijn zoontje laten besnijden toen hij 4 maanden oud was. De ingreep vond hij wel pijnlijk en zijn eerste plasje ook maar een paar uurtjes later was er niets meer aan de hand. Hij speelde vrolijk verder, brabbelde etc.

Na een week alles genezen Alhamdoelilah.