Bekijk volle/desktop versie : Sjeik Mohammad boos op media



06-08-2009, 12:38


Sjeik Mohammad Munajid is de berichtgeving rondom zijn gebrekkige intellect spuugzat. De islamgeleerde wordt overal waar hij komt uitgelachen omdat hij in zijn programma op de Arabische televisiezender al-Majd TV een fatwa tegen Mickey Mouse uitsprak.

De moslim heeft een videoboodschap vrijgegeven waarin hij zijn uitspraken verdedigt. ''Ik weet echt wel dat dat Mickey Mouse een cartoon is'', bezweert Munajid. De moslim zei dat de muizen soldaten van Satan zijn en moeten worden gedood. De beesten zouden niet positief mogen worden afgebeeld. Mickey Mouse zou volgens de sharia gedood moeten worden.



http://www.spitsnieuws.nl/archives/raar/2008/10/sjeik_mohammad_boos_op_media.html

06-08-2009, 12:40


En terecht de allergrootste malloot op deze aardkloot

06-08-2009, 12:43
Muizen soldaten van satan?


06-08-2009, 12:43

Citaat door sjourt:
En terecht de allergrootste malloot op deze aardkloot


Hoi soldaat van satan

06-08-2009, 12:45



Citaat door timioto:
Hoi soldaat van satan


Wee je gebeente of ik eet al je beschuit op! En je cornflakes!

06-08-2009, 12:51

Citaat door sjourt:
Wee je gebeente of ik eet al je beschuit op! En je cornflakes!



06-08-2009, 12:55

Citaat door sjourt:

Sjeik Mohammad Munajid is de berichtgeving rondom zijn gebrekkige intellect spuugzat. De islamgeleerde wordt overal waar hij komt uitgelachen omdat hij in zijn programma op de Arabische televisiezender al-Majd TV een fatwa tegen Mickey Mouse uitsprak.


Dit kun je de goede man toch niet kwalijk nemen? Hij is gewoon opgevoed met de overtuiging dat dingen die je ziet niet bestaan en dat alle dingen die wel bestaan enkel geschreven zijn.

06-08-2009, 12:58

Citaat door sjourt:


Sjeik Mohammad Munajid is de berichtgeving rondom zijn gebrekkige intellect spuugzat. De islamgeleerde wordt overal waar hij komt uitgelachen omdat hij in zijn programma op de Arabische televisiezender al-Majd TV een fatwa tegen Mickey Mouse uitsprak.





Dan had hij niet van dat soort gestoorde onzin uit moeten kramen, hij kan altijd nog cabaretier worden natuurlijk

06-08-2009, 13:00

Citaat door Marrakick:
Dit kun je de goede man toch niet kwalijk nemen? Hij is gewoon opgevoed met de overtuiging dat dingen die je ziet niet bestaan en dat alle dingen die wel bestaan enkel geschreven zijn.


Ik denk eerder dat hij vroeger nooit naar Mickey Mouse mocht kijken.
EN NU IS HET TIJD VOOR WRAAK!! Rotmuis.

06-08-2009, 13:00

Citaat door Horus:




06-08-2009, 13:07
Wat een uilskuiken...

06-08-2009, 13:18

Citaat:
De moslim zei dat de muizen soldaten van Satan zijn en moeten worden gedood.
Volledig met de sjeik eens

Nu ook nog graag een fatwa tegen ratten.

06-08-2009, 13:24



Sjeik Mohammad



Biker Mice From Mars, Once Upon a Time on Mars




06-08-2009, 13:54
ik ben benieuwd wat hij van farfour gevonden zou hebben, de 'jihaat' muis

06-08-2009, 13:58

Citaat door timioto:
Muizen soldaten van satan?


Kan hij niet gewoon een muizenval kopen dan zal satan na verloop van tijd wel het onderspit delven, maar een jihad is een tikkeltje overdreven.