Bekijk volle/desktop versie : Je Ex



06-08-2009, 11:41
Je hebt het uitgemaakt maar je hebt achteraf ZOO 'n spijt.



Wat zou je doen! Zou je je trots opzij zetten of denken van fock it, next one!

06-08-2009, 11:42



Citaat door Zikos:
Je hebt het uitgemaakt maar je hebt achteraf ZOO 'n spijt.



Wat zou je doen! Zou je je trots opzij zetten of denken van fock it, next one!



Ik heb het meegemaakt, een jaar later heb ik me erbij neergelegd.

Uiteindelijk zijn we weer bij elkaar gekomen..


Als je echt van die gene houdt, zal er geen enkel andere eraan kunnen tippen..

06-08-2009, 11:43

Citaat door miss_roena:
Ik heb het meegemaakt, een jaar later heb ik me erbij neergelegd.

Uiteindelijk zijn we weer bij elkaar gekomen..


Als je echt van die gene houdt, zal er geen enkel andere eraan kunnen tippen..


En hoezo had je het uitgemaakt?!

06-08-2009, 11:43
Waarom heb je het uitgemaakt?

06-08-2009, 11:44



Citaat door Art.:
Waarom heb je het uitgemaakt?



"Great minds think the same"

06-08-2009, 11:46

Citaat door Zikos:
En hoezo had je het uitgemaakt?!


We hebben anderhalf jaar gehad met elkaar...
Een voorval had zich voorgedaan, en toen had ik er geen zin meer in.. Het was iets kleinss.. echt stom!!

Uiteindelijk, kom je er pas achter wat voor waarde een persoon heeft als je die kwijt bent..

Ik wilde anderen leren kennen, maar toen kwam ik er ook achter wat voor een respect, normen en waarden deze niet hadden. Die hij WEL had..
Ik ben ondertussen ook altijd van hem blijven houden..

06-08-2009, 11:48
Het gaat niet zomaar uit

Een ex is een ex en zal ook nooit een toekomiste worden of wat dan ook.
Ik laat het verleden altijd voor wat het was en focus me op het heden en toekomst.
Zo dus ook dat de mensen die ik kende in mijn verleden nu niks te maken met mij hebben.

06-08-2009, 11:51

Citaat door tanger_lover:
Het gaat niet zomaar uit

Een ex is een ex en zal ook nooit een toekomiste worden of wat dan ook.
Ik laat het verleden altijd voor wat het was en focus me op het heden en toekomst.
Zo dus ook dat de mensen die ik kende in mijn verleden nu niks te maken met mij hebben.



In mijn geval is dit anders.

Ik heb van het verleden geleerd, dat je nooit weet wat de toekomst met zich mee brengt..

06-08-2009, 11:52

Citaat door tanger_lover:
Het gaat niet zomaar uit

Een ex is een ex en zal ook nooit een toekomiste worden of wat dan ook.
Ik laat het verleden altijd voor wat het was en focus me op het heden en toekomst.
Zo dus ook dat de mensen die ik kende in mijn verleden nu niks te maken met mij hebben.


Klopt, in sommige gevallen misschien wel. Alleen als je het hebt uitgemaakt doordat je zelf een ondoordachte keuze hebt gemaakt. Bijv. je hoorde allerlei verhalen en hebt het daardoor uitgemaakt, alleen kwam je er later achter dat dit niet waar bleek te zijn. Zou je dan je trost opzij kunnen zetten en weer terug te gaan met je ex...

06-08-2009, 11:53

Citaat door Zikos:
Je hebt het uitgemaakt maar je hebt achteraf ZOO 'n spijt.



Wat zou je doen! Zou je je trots opzij zetten of denken van fock it, next one!


jij hebt trots laat me niet uitlachen.. mensen hebben met dit soort kwesties plotseling te maken met hun trots, terwijl ze 75% van andere kwesties hun trots verkwanselen..
ga liever naar haar toe wees oprecht biedt je excuses aan.. ook al wil ze je niet meer terug, dan heb je tenminste nog je excuses aangeboden omdat je haar had gedumpt..

06-08-2009, 11:57

Citaat door xjamalx:
jij hebt trots laat me niet uitlachen.. mensen hebben met dit soort kwesties plotseling te maken met hun trots, terwijl ze 75% van andere kwesties hun trots verkwanselen..
ga liever naar haar toe wees oprecht biedt je excuses aan.. ook al wil ze je niet meer terug, dan heb je tenminste nog je excuses aangeboden omdat je haar had gedumpt..





Zie jij ERGENS in mijn verhaal dat het ook maar iets met mij te maken heeft of what so ever

Was meer een vraag in het algemeen, als ik zelf een fout maak dan ben ik wel mans genoeg om dat toe te kunnen geven

06-08-2009, 11:58

Citaat door miss_roena:
In mijn geval is dit anders.

Ik heb van het verleden geleerd, dat je nooit weet wat de toekomst met zich mee brengt..

Je weet inderdaad nooit wat de toekomst je brengt.
Maar wanneer mijn verleden terugkomt keer ik het mijn rug toe.

Citaat door Zikos:
Klopt, in sommige gevallen misschien wel. Alleen als je het hebt uitgemaakt doordat je zelf een ondoordachte keuze hebt gemaakt. Bijv. je hoorde allerlei verhalen en hebt het daardoor uitgemaakt, alleen kwam je er later achter dat dit niet waar bleek te zijn. Zou je dan je trost opzij kunnen zetten en weer terug te gaan met je ex...

Zo een keuze zou ik nooit maken.
Iets dat gebaseerd is op praatjes geloof ik nooit.
Maar mocht dat voorkomen dan zou ik het laten.
Meschien heb ik teveel trots maar ik vind dat zodra je zelf een keuze hebt gemaakt achteraf geen spijt moet krijgen.

06-08-2009, 12:46



Citaat door Zikos:
"Great minds think the same"


Hihi.

Effe ontopic. Ligt er denk ik aan waarom het uit is gegaan. Als er een ander in het spel is, dan is het logisch dat het nooit meer goed zal komen. De breuk valt niet meer te lijmen.

Soms komen mensen na een tijdje bij elkaar. Sommige mensen waarderen wat ze hadden als ze het kwijt zijn. Op zulke momenten realiseer je je niet hoe het leven eruit ziet als al die dingen weg vallen.

Ik weet niet wat er tussen jou en je ex heeft afgespeeld. Als zij het waard is, go back to her.. Misschien niet nu, maar over een tijdje.