Bekijk volle/desktop versie : Dames helpen die niet zwanger geraken



06-08-2009, 10:48
Salampies


Ik had even een vraagje , k wil iets thuis ondernemen, een kantoortje of buitenshuis mag ook in de richting voor vrouwen die niet zwanger geraken, zoals ik dus
Wat kan ik ondernemen? Daarmee bedoel ik kan ik iets starten in die richting?
Een advies kantoor, of massages enzv. Heb ik daar diploma's voor nodig en vergunning van de gemeente? help me even uit deze droom!!

06-08-2009, 11:18


JIJ wilt dus voor eigen doktertje spelen om zo maar te zeggen?

Het is allemaal heel leuk en aardig, maar daar komt veeeeeeeeeeeeeeel meer bij kijken. je bent gewoon met medische dingen bezig, je wilt advies geven aan mensen. Miss is er wel meer aan de hand met iemand allahi 7fath. miss ligt het ook aan de man, wil je die dan ook behandelen?

Ik zou het gewoon houden op een soort van "deel je gevoelens met elkaar"

menna massages menna kantoor

Insha Allah worden alle dames met een kinderwens verblijd. Geduld is de sleutel.

06-08-2009, 11:20
Open zo'n winkeltje met 3shoeb, kruidenwinkeltje

06-08-2009, 11:20

Citaat door womantje:
JIJ wilt dus voor eigen doktertje spelen om zo maar te zeggen?

Het is allemaal heel leuk en aardig, maar daar komt veeeeeeeeeeeeeeel meer bij kijken. je bent gewoon met medische dingen bezig, je wilt advies geven aan mensen. Miss is er wel meer aan de hand met iemand allahi 7fath.

Ik zou het gewoon houden op een soort van "deel je gevoelens met elkaar"

menna massages menna kantoor

Insha Allah worden alle dames met een kinderwens verblijd. Geduld is de sleutel.



Precies.

06-08-2009, 11:36


Hoe bedoel je deel je gevoelens met elkaar ?
Wat kan je daarmee openen ?

06-08-2009, 11:41
meid heb sbar..denk aan allah swt en zegt shokran wat je allemaal hebt gehad in deze wereld.
hoe moeilijk het ook is....we nemen niks mee alleen witte laken..bedank allah swt altijd..
ik weet als geen ander hoe jij je voelt...
allah swt is met de geduldige

nogmaals heb sbar.........

06-08-2009, 11:48
Bedankt Hanan inoe, ik heb sbar, maar kan jij mij adviseren hoe ik zoiets onderneem? > zie topic

06-08-2009, 12:03

Citaat door L3AILA:
Hoe bedoel je deel je gevoelens met elkaar ?
Wat kan je daarmee openen ?



meid der valt niks te openen....

Ik zou gewoon in contact komen met de dames met de zelfde issue. deel daarmee samen jullie gevoelens/ervaringen etc etc.

06-08-2009, 12:16
Ik denk toch dat ik wel wat kan ondernemen, aangezien er vele mensen hen har willen uit luchten

06-08-2009, 14:18

Citaat door L3AILA:
Bedankt Hanan inoe, ik heb sbar, maar kan jij mij adviseren hoe ik zoiets onderneem? > zie topic

geen idee meid...
we kunnen liever elkaar steunen en tips uit dellen..zoals wometje hier typt..

06-08-2009, 14:23
jij wil dus echt eraan verdienen zoals ik lees. maar wat wil je precies doen dan? ik begrijp het niet, wil je behandelmethodes doen ofzo? daar ben je toch niet voor opgeleid? en iedereen heeft je adres, komen ze je in elkaar slaan als iets misgaat


oemashraf