Bekijk volle/desktop versie : Liefde is.....



Pagina's : [1] 2

05-08-2009, 23:02
Liefde is net een vlinder.. Wanneer je achter haar aangaat, fladdert ze steeds weg.. Beste is om haar te laten gaan, geloof me op een moment dat je het helemaal niet verwacht zal ze op je schouder zitten.. Liefde maakt je gelukkig, liefde maakt je ook verdrietig. Één ding is zeker: liefde is het mooist als je het geeft aan iemand die heel speciaal is.

05-08-2009, 23:03



Citaat door xjamalx:
Liefde is net een vlinder.. Wanneer je achter haar aangaat, fladdert ze steeds weg.. Beste is om haar te laten gaan, geloof me op een moment dat je het helemaal niet verwacht zal ze op je schouder zitten.. Liefde maakt je gelukkig, liefde maakt je ook verdrietig. Één ding is zeker: liefde is het mooist als je het geeft aan iemand die heel speciaal is.



Are you in Love... ?

05-08-2009, 23:05

Citaat door samraZ:
Are you in Love... ?


het moest er gewoon even uit.. thats all..

05-08-2009, 23:05
Wil ook verliefd worden..

05-08-2009, 23:07


wow, wil liefde ook proeven.

05-08-2009, 23:07
is hartpijn en miserie

05-08-2009, 23:08
Are you gay?

05-08-2009, 23:09
zorg dat je je liefde niet zomaar aan een persoon geeft.. voor je het weet kom je die speciale tegen, maar heb je je liefde al voor een groot deel uitgedeeld aan verkeerde personen waar je spijt van hebt.

05-08-2009, 23:09

Citaat door xjamalx:
het moest er gewoon even uit.. thats all..



Het moet toch ergens vandaan komen...





Are you sure.. ?

05-08-2009, 23:09

Citaat door xjamalx:
Liefde is net een vlinder.. Wanneer je achter haar aangaat, fladdert ze steeds weg.. Beste is om haar te laten gaan, geloof me op een moment dat je het helemaal niet verwacht zal ze op je schouder zitten.. Liefde maakt je gelukkig, liefde maakt je ook verdrietig. Één ding is zeker: liefde is het mooist als je het geeft aan iemand die heel speciaal is.


05-08-2009, 23:10

Citaat door DiepOngelukkig:
Are you gay?


ik ben 100% hetero..

ik weet wat jij denkt.. Een Marokkaan kan zoiets niet schrijven, want de meeste Marokkanen hebben totaal geen respect voor vrouwen, erg macho, enz. enz..

05-08-2009, 23:12

Citaat door samraZ:
Het moet toch ergens vandaan komen...





Are you sure.. ?



verliefd zijn is het mooiste wat er bestaat, alleen die speciale ben ik helaas nog niet op mijn pad tegengekomen..

05-08-2009, 23:12



Citaat door xjamalx:
ik ben 100% hetero..

ik weet wat jij denkt.. Een Marokkaan kan zoiets niet schrijven, want de meeste Marokkanen hebben totaal geen respect voor vrouwen, erg macho, enz. enz..



Ik hou niet van gevoelige mannen, die zijn gay..ze weten het alleen nog niet.

05-08-2009, 23:14

Citaat door xjamalx:
Liefde is net een vlinder.. Wanneer je achter haar aangaat, fladdert ze steeds weg.. Beste is om haar te laten gaan, geloof me op een moment dat je het helemaal niet verwacht zal ze op je schouder zitten.. Liefde maakt je gelukkig, liefde maakt je ook verdrietig. Één ding is zeker: liefde is het mooist als je het geeft aan iemand die heel speciaal is.




nice!!!

05-08-2009, 23:14

Citaat door xjamalx:
verliefd zijn is het mooiste wat er bestaat, alleen die speciale ben ik helaas nog niet op mijn pad tegengekomen..

Je zegt zelf het is net een vlinder. Ga er dus niet achterna anders vliegt het ver van je vandaan...


Citaat door DiepOngelukkig:
Ik hou niet van gevoelige mannen, die zijn gay..ze weten het alleen nog niet.




Pagina's : [1] 2