Bekijk volle/desktop versie : heel erg pijn in onderbuik wat kan het zijn?



Pagina's : [1] 2

05-08-2009, 10:22
Hallo Dames,

Ik werd vannacht wakker van de pijn in mijn onderbuik. Ik wilde naar de wc lopen kon amper, mijn man moest me helpen om de wc te bereiken, dus ik vanochtend huisarts gebeld of ik mijn urine kon brengen ik dacht aan blaasontsteking. Mij huisarts is met vakantie dus de assistent heeft het gelijk getest waar ik bij was maar het bleek geen blaasontsteking te zijn. Ik ben daarna gelijk naar mijn werk gegaan, maar heb nog steeds pijn en heb geen idee wat het is. Ik heb wel een afspraak gemaakt voor komende vrijdag alleen is het een mannelijke arts en dat wil ik niet stel dat hij inwendig wil onderzoeken daar voel ik me niet prettig bij.

Heeft iemand dit meegemaakt of wat zou het kunnen zijn?

Alvast bedankt!

Gr. moi

05-08-2009, 10:26



Citaat door liefmeisje1984:
Hallo Dames,

Ik werd vannacht wakker van de pijn in mijn onderbuik. Ik wilde naar de wc lopen kon amper, mijn man moest me helpen om de wc te bereiken, dus ik vanochtend huisarts gebeld of ik mijn urine kon brengen ik dacht aan blaasontsteking. Mij huisarts is met vakantie dus de assistent heeft het gelijk getest waar ik bij was maar het bleek geen blaasontsteking te zijn. Ik ben daarna gelijk naar mijn werk gegaan, maar heb nog steeds pijn en heb geen idee wat het is. Ik heb wel een afspraak gemaakt voor komende vrijdag alleen is het een mannelijke arts en dat wil ik niet stel dat hij inwendig wil onderzoeken daar voel ik me niet prettig bij.

Heeft iemand dit meegemaakt of wat zou het kunnen zijn?

Alvast bedankt!

Gr. moi


Momentje, de mensen moeten hun glazen bollen even tevoorschijn halen eer dat ze een antwoord op je vraag kunnen geven

05-08-2009, 10:36
Moet je misschien ongesteld worden?
Het kan ook buikgriep zijn, daar krijg je echt buikpijn van.
Ga niet gelijk uit van het ergste. De arts zal je vast niet gelijk inwendig onderzoeken. Dat doet hij alleen als het iets is met je vagina. Jouw klachten klinken meer als dingen die wat hoger zitten: blaas, darmen enzo. En als hij het wel wil onderzoeken, kun je hem altijd aangeven dat je je alleen wilt laten onderzoeken door een vrouw. Hij zal dat echt niet raar vinden om te horen. Er zijn genoeg vrouwen (moslima's maar ook Nederlandse vrouwen) die zich ongemakkelijk voelen bij een man.

05-08-2009, 10:36

Citaat door maaltje:
Momentje, de mensen moeten hun glazen bollen even tevoorschijn halen eer dat ze een antwoord op je vraag kunnen geven



Is het mogelijk om normaal antwoordt te geven op een normale vraag jeetje!!!

05-08-2009, 10:39



Citaat door liefmeisje1984:
Is het mogelijk om normaal antwoordt te geven op een normale vraag jeetje!!!



Het is mogelijk mits de vraag die wordt gesteld een normaal antwoord aan mij ontlokt. Je stelt een vraag op een openbaar forum aan mensen die je niet kennen, die weinig tot geen medische kennis hebben en je denkt dat ze je prompt kunnen voorzien van een indicatie van wat je hebt? en dan vind je het gek dat ik een dergelijk antwoord geef?

05-08-2009, 10:39
Sienna-la

Thanks voor je antwoordt! Ik moet niet ongesteld worden. Ik wacht het even af en anders ga ik vanavond naar de huisartsenpost.

05-08-2009, 10:40

Citaat door maaltje:
Het is mogelijk mits de vraag die wordt gesteld een normaal antwoord aan mij ontlokt. Je stelt een vraag op een openbaar forum aan mensen die je niet kennen, die weinig tot geen medische kennis hebben en je denkt dat ze je prompt kunnen voorzien van een indicatie van wat je hebt? en dan vind je het gek dat ik een dergelijk antwoord geef?


Toch bedankt!

05-08-2009, 10:40

Citaat door liefmeisje1984:
Toch bedankt!



you're welcome en beterschap

05-08-2009, 11:06
die pijn is dat bijna dezelfde als menstruatiepijn??

05-08-2009, 11:23
uitstrijkje is misschien wel een goed idee kan dat niet bij een gynaecologE?

05-08-2009, 11:28
ik zou zo snel mogelijk naar een dokter gaan om je te onderzoeken je hoort tegenwoordig zo veel enge verhalen zoals baarmoederhalskanker etc etc.. niet dat ik je bang wil maken maar je moet wel attent zijn en je niet laten afschepen door de dokter. Het is je lichaam en daar moet je goed op letten

voor hetzelfde geld is er ook niks aan de hand en ben je misschien wel zwanger of zo...

ga naar de dokter wij kunnen niks anders dan gissen

05-08-2009, 11:35

Citaat door liefmeisje1984:
Hallo Dames,

Ik werd vannacht wakker van de pijn in mijn onderbuik. Ik wilde naar de wc lopen kon amper, mijn man moest me helpen om de wc te bereiken, dus ik vanochtend huisarts gebeld of ik mijn urine kon brengen ik dacht aan blaasontsteking. Mij huisarts is met vakantie dus de assistent heeft het gelijk getest waar ik bij was maar het bleek geen blaasontsteking te zijn. Ik ben daarna gelijk naar mijn werk gegaan, maar heb nog steeds pijn en heb geen idee wat het is. Ik heb wel een afspraak gemaakt voor komende vrijdag alleen is het een mannelijke arts en dat wil ik niet stel dat hij inwendig wil onderzoeken daar voel ik me niet prettig bij.

Heeft iemand dit meegemaakt of wat zou het kunnen zijn?

Alvast bedankt!

Gr. moi


laat je doorverwijzen naar het ziekenhuis.
geef je mannelijke dokter dat je het niet prettig vind als een man je controleert.

05-08-2009, 11:35


Rare vraag maar is je stoelgang normaal...loopt het door naar je onder rug?
Als de pijn heftig is zou ik maar met spoed naar laten kijken..

05-08-2009, 11:36

Citaat door Oem_Ibrahim:
ik zou zo snel mogelijk naar een dokter gaan om je te onderzoeken je hoort tegenwoordig zo veel enge verhalen zoals baarmoederhalskanker etc etc.. niet dat ik je bang wil maken maar je moet wel attent zijn en je niet laten afschepen door de dokter. Het is je lichaam en daar moet je goed op letten

voor hetzelfde geld is er ook niks aan de hand en ben je misschien wel zwanger of zo...

ga naar de dokter wij kunnen niks anders dan gissen



Over het algemeen doet kanker geen pijn. ALs het pijn deed, dan zou men er veel sneller bij kunnen zijn en het kunnen verhelpen .

05-08-2009, 11:41

Citaat door maaltje:
Over het algemeen doet kanker geen pijn. ALs het pijn deed, dan zou men er veel sneller bij kunnen zijn en het kunnen verhelpen .



kanker doet wel pijn en dat is het nou met kanker. Kanker doet alleen pijn als het in een ver stadium is. als het nog vroeg is dan is het niet pijnlijk idd. Sommige mensen komen er dan ook pas achter als ze pijn voelen en zich dan laten onderzoeken

Pagina's : [1] 2