Bekijk volle/desktop versie : wat is de echte reden dat marokkaanse meisjes/ jongens iemand van marokko weigeren?



Pagina's : [1] 2 3 4

05-08-2009, 00:30
om papiere weten we al,maar wat hebbe de jongens/meisjes van hier dat die van marokko niet hebben?

05-08-2009, 00:31


Meeste zijn niet goed verzorgd, spreken de taal niet, niet veel gewend, en leven nog heel ouderwets. Dan heb ik het over legrobia

05-08-2009, 00:31
wil je dit nou echt weten? zoveel dingen, hun metaliteit is gewoon anders dan die van ons. De taal bariere, gewoon alles

05-08-2009, 00:32

Citaat door Berberse_Madame:
Meeste zijn niet goed verzorgd, spreken de taal niet, niet veel gewend, en leven nog heel ouderwets. Dan heb ik het over legrobia


oke duidelijk

05-08-2009, 00:33



Citaat door moesje:
oke duidelijk

Oke, toedeloe.

05-08-2009, 00:33
- Die van hier hebben al moeilijkheden om n job te vinden laat staan daar.
- ouderwetse denkwijze, nog erger dan die van hier
- die van hier zijn knap

Voila, that' the real reason

05-08-2009, 00:33

Citaat door veelste-lief:
wil je dit nou echt weten? zoveel dingen, hun metaliteit is gewoon anders dan die van ons. De taal bariere, gewoon alles


en wat zou je doen als het gwn je mektab is om met iemand uit marokko te trouwen?? ik ken een meisje die zelfmoord heeft gepleegd egt erg man

05-08-2009, 00:34
Genoeg leuke jongen en meiden hier toch, waarom iemand vandaar dan. Die boers is.

05-08-2009, 00:34

Citaat door eScO_maRoC:
- Die van hier hebben al moeilijkheden om n job te vinden laat staan daar.
- ouderwetse denkwijze, nog erger dan die van hier
- die van hier zijn knap

Voila, that' the real reason


hahah ik heb het met alles met je mee eens,behalve dat die van hier knapper zijn,want dat klopt niet

05-08-2009, 00:36

Citaat door sweetbabe:
Genoeg leuke jongen en meiden hier toch, waarom iemand vandaar dan. Die boers is.


jah maar veel jongens en meisjes lopen te zeure dat die van hier slegt zijn etc, en dat die van marokko braaf zijn enzo je weet wel.

05-08-2009, 00:37
Rompslomp.

We gaan voor gemak.

05-08-2009, 00:37

Citaat door moesje:
hahah ik heb het met alles met je mee eens,behalve dat die van hier knapper zijn,want dat klopt niet



Ik weet niet wat "hier" voor jou betekent, maar in mijn "hier" zijn het zeker knappere mannen dan Marokko

05-08-2009, 00:38



Citaat door moesje:
en wat zou je doen als het gwn je mektab is om met iemand uit marokko te trouwen?? ik ken een meisje die zelfmoord heeft gepleegd egt erg man


Dat weet ik niet, als het mektab is dan is het mektab
Maar voor zoever ik ht in de hand heb, wil ik dt niet hebben.
we zullen niet op een lijn liggen en ik zal t geduld niet hebben.
het zal niet werken

05-08-2009, 00:41

Citaat door eScO_maRoC:
Ik weet niet wat "hier" voor jou betekent, maar in mijn "hier" zijn het zeker knappere mannen dan Marokko



ahaha wat jij wil maar als je volgend jaar in marokko bent dan moetje eens goed opletten,want tenminste ik zie genoeg mooie marokkaanse meiden die in marokko wonen dus

05-08-2009, 00:42

Citaat door veelste-lief:
Dat weet ik niet, als het mektab is dan is het mektab
Maar voor zoever ik ht in de hand heb, wil ik dt niet hebben.
we zullen niet op een lijn liggen en ik zal t geduld niet hebben.
het zal niet werken



ewaa ja insha allah komt het goed met al die mense die het liefst iemand uit nl willen of europa

Pagina's : [1] 2 3 4