Bekijk volle/desktop versie : Hoever ben jij gegaan voor jou geliefde?



Pagina's : [1] 2 3 4

04-08-2009, 18:25
[Vertel hier wat je allemaal voor je geliefde over hebt gehad
ik begin wel en niet zeuren dat het te lang is,dan lees je het maar niet

Op de eerste date van mijn verloofde en ik (toen waren we nog niet verloofd dus) klikte het meteen,ze was heel verlegen en keek steeds naar beneden dus we liepen op zebrapad en zij zocht wat in haar tas er kwam een auto aan maar ik nam aan dat die wel zou stoppen aangezien we op het zebrapad waren,tot die opeens heel erg dichtbij kwam en uit een reflex duwde ik mijn verloofde weg en schepte die auto mij,ik viel op de motorkap en hij remde toen en ik rolde er 2/3 meter vanaf.ik had hmdl niks alleen paar schrammen op me gezicht en handen,uit woede zocht ik naar iets om die auto te rammen
ik zag een baksteen liggen en ik begon op de motorkap te slaan tot die snel wegreed..ik kan me haar tranen en gegil als de dag van gisteren nog herinneren.
__________________________________________________ __________
En een andere keer ook in de tijd dat mijn verloofde en ik een relatie hadden mijn verloofde was bij haar nicht in belgie ze waren het weekend alleen thuis.en ik hoorde al 2 dagen niks van haar dus ik begon me erge zorgen te maken,het regende die nacht heel erg en bliksemde ook
en haar mob stond nog steeds uit,dus ik stapte midden in de nacht in de auto en reed in volle vaart naar haar toe,ongv 5 km vanaf haar nicht's huis
reed mijn auto bijna niet meer,benzine was bijna leeg ik wist gellukig wel waar haar huis was dus ik parkeerde de auto snel en ik ging rennend naar haar huis toe,in de regen en storm na een halfuur was ik er eindelijk
en ik belde hijgend en moe aan,en haar nicht deed open ik stapte naar binnen zonder iets te zeggen en schreeuwde haar naam,ze kwam geschrokken en ik omhelsde haar,ze vertelde me dus dat haar accu leeg was en haar oplader nog thuis was en dat ze niet wist dat ik zorgen zou maken,we hebben nog even 1/2 uurtjes gepraat en toen ben ik vertrokken
haar nicht vroeg zei nog dat ik in de woonkamer mocht slapen maar ik vond het respectloos om met 2 vrouwen in huis te slapen terwijl ouders weg waren,ben toen in mijn auto gaan slapen en volgende dag ging ik weer naar me verloofde ]

04-08-2009, 18:28


cute
nooit gedacht dat mannen dat deden

ik zou alles doen voor mijn liefje

04-08-2009, 18:33

Citaat door -knuffelbeertje:
cute
nooit gedacht dat mannen dat deden

ik zou alles doen voor mijn liefje


Ik wist ook niet dat ik daartoe in staat was
een vrouw kan een man helemaal veranderen

04-08-2009, 18:33
Hij vind ons de meest gehate volk van de wereld, en toch komt hij hier ons vragen stellen.. Raar

04-08-2009, 18:34



Citaat door Charisma_1989:
Ik wist ook niet dat ik daartoe in staat was
een vrouw kan een man helemaal veranderen

iik vind het echt cute


klopt

04-08-2009, 18:35

Citaat door hayar1234:
Hij vind ons de meest gehate volk van de wereld, en toch komt hij hier ons vragen stellen.. Raar

its true

04-08-2009, 18:36

Citaat door -knuffelbeertje:
its true



Nee dat is niet true...

04-08-2009, 18:36

Citaat door hayar1234:
Nee dat is niet true...

nou ieder zijn/haar eigen mening

04-08-2009, 18:37
ah dat is wel heel erg lief


04-08-2009, 18:38

Citaat door hayar1234:
Hij vind ons de meest gehate volk van de wereld, en toch komt hij hier ons vragen stellen.. Raar


Het is waar hoor,ik zeg niet dat ik jullie haat
maar marokkanen worden wereldwijd echt gehaat hoor
vooral in nederland.ik zeg alleen de waarheid

04-08-2009, 18:39

Citaat door Charisma_1989:
Het is waar hoor,ik zeg niet dat ik jullie haat
maar marokkanen worden wereldwijd echt gehaat hoor
vooral in nederland.ik zeg alleen de waarheid


Dat is echt onzin, de wereld is groter dan alleen Nederland of Europa..

04-08-2009, 18:40

Citaat door -knuffelbeertje:
nou ieder zijn/haar eigen mening


Ja gelukkig maar

04-08-2009, 18:41



Citaat door hayar1234:
Dat is echt onzin, de wereld is groter dan alleen Nederland of Europa..


okej dan het meest gehate volk onder de west Europeanen
zo goed?

04-08-2009, 18:46
Kan niets bedenken als ik dit zo lees.

04-08-2009, 18:48

Citaat door hayar1234:
Ja gelukkig maar

mijn mening is gebaseerd op de feiten



oké ik hou al op

Pagina's : [1] 2 3 4