Bekijk volle/desktop versie : niet bloeden tijdens het huwelijknacht



Pagina's : 1 2 3 [4] 5 6 7

29-11-2002, 14:08
HEEL LEUK IK HOOP DAT VEEL MENSEN JULLIE INSJALLAH GAAN HELPEN ENE DOORZETTEN

30-11-2002, 00:45


ik begrijp niet waarom ik hierop in discussie ga want de marokaanse mannen zullen nooit begrijpen dat ze niet van een meisje mogen eisen dat ze maagd moet zijn als ze dat zelf niet zijn staat duidelijk in de koran dat zo wel een MEISJE ALS EEN JONGEN MAAGD MOETEN BLIJVEN dus doe aub niet zo hypocriet en jongens een meisje die niet maagd is kan zoveel dingen hebben gedaan behalve dat ene begrijp me niet verkeerd maar er zijn er genoeg dus mannen als jullie een fout kunnen maken kan een vrouw dat ook ja ik geef gewoon mijn mening

ps alleen een boer uit de 2 berg links weet niet dat een vrouw niet hoeft te bloeden haar eerste keer

30-11-2002, 00:47
sorry verkeerd geformuleerd niet alle mannen

30-11-2002, 01:30
MAAGD zijn vergelijk ik met ERVARING hebben............................................ .................................................. .................................................. .................................................. ....een voorbeeld: als je tegenwoordig gaat solliciteren bij een firma als secretaresse zal de baas blij zijn indien je vijf talen spreekt, blindelings kan typen, sociaal overkomt, enzovoort....maar !!!!!!!!!!........................................ ............................een andere secretaresse met dezelfde persoonlijke eigenschappen, maar met vijf jaar ervaring zal wel voorrang krijgen op jouw!!!!


ik wil eigenlijk gewoon duidelijk maken dat maagd zijn een optie is, iets dat je extra kan aanbieden, hopelijk toch!!!

ALS JE NIET MEER MAAGD BENT VOOR JE TROUWT BEN JE GEEN MOSLIM MEER, NEUK ER DAN MAAR OP LOS MEID, geniet er maar van!!!!!

30-11-2002, 07:11



Citaat:
Origineel gepost door arifi22
tuurlijk moet een vrouw maagd zijn. Dit bewijst dat het en sterke vrouw is want zij heeft immers de verleidingen weerstaan. Ik zou er niet aan moeten denken dat de moeder van mijn kinderen heeft liggen krikken met ik weet niet wie. Dus als ik erachter kom dat ze niet meer maagd is dan trap ik er dezelfde avond nog uit en koop ik wel een nieuwe vrouw.

ja zo makkelijk gaat dat bij ons. En de dames die denken hun man te kunnen flashen komen van een koude kermis thuis, want je kan het voelen en merken aan de manier waarop een vrouw reageert indien je dan ervaring hebt met het ontmaagden van meisjes.

En die mogool die boven ergens zei dat vrouwen geen maagdenvlies hebben maar een ribbeltje dat scheurt als de vagina wordt gepenetreerd.

Dat ribbeltje dat noemen ze het maagdenvlies. dat verdwijnt kompleet als na een paar goede beurten.

dat was het mischien vinden jullie het een beetje grof maar dat is hoe ik erover denk.

P.S. Mochten jullie denken dat dit de gedachte is van een ongeschoolde marokaan dan hebben jullie het verkeerd. Ik ben gewoon iemand die de tradities van onze voorvaderen nastreef. En niet beinvloed wordt door de nederlandse maatschappij en Oprah
Sallaam Alikoem Warhamtoe Allah,

Inderdaad ja, de tradities van jou voorvaderen?!!! Dus Cultuur!!
Nou jongen, dan kan ik jouw vertellen dat jij heel erg verkeerd bezig bent.
Je zou namelijk de Islam moeten volgen.
Heeft ALLAH SWT niet in de Heilige Koran gezegd; dat vrouwen en MANNEN hun kuisheid MOETEN bewaken.

Waarom is het zo, dat de vrouw altijd verantwoording moet afleggen?
Dit moet echt een keer afgelopen zijn.!!
Verantwoording moeten we afleggen bij ALLAH SWT. Ieder individue mijn man zal niet opdraaien voor mijn daden, of dat ik mijn kuisheid heb bewaard ja of de nee.!! En ik niet voor de zijne!!
Dus laten we realistisch zijn en die bullshit afschaffen!!!

Moslimzusters een tip vergeet je eigen waarde niet, wat in het verleden gebeurt is dood. Kan niet meer teruggedraaid worden.
Laten we streven en laten we berouw tonen voor de fouten die we gemaakt hebben, En aan ALLAH SWT VERGEVING vragen en niet aan je man.
Stel niet je man boven ALLAH SWT, de Schepper!!
Dit geldt overigens ook voor de goede moslimbroeders onder ons die de Islam wel beheersen.

Wa Sallaamoe Alaikoem.


02-12-2002, 11:31
sallem thajin,

maar sorry hoor een vrouw moet maagd zijn en blijven tot haar trouw dag.

p.s. maagden vlies bestaat en die zegt dat het niet zo is neemt z'n eigen in de maling!!!!!!!!!!!!!!!!!!

beslama,

02-12-2002, 14:35
Maagdenvlies bestaat niet.

Ik zal jullie nog wat vertellen.

Jullie zien volgens mij het verschil niet tussen Cultuur en Geloof.
Volgens ons cultuur moet een vrouw bloeden tijden de eerste geslachtsgemeenschap.
Maar wat zegt de islam erover???

Voila niets dus..

En ik heb wel een tip voor diegene die bang zijn vooor hun "nacht" dat ze betrapt worden.

Gebruik brandnetels zoals ze in de oude tijden deden.


Ariveridecci

02-12-2002, 18:41
iiuueeewwwww dat zal zeker pijn doen die brandnetelss
uuuuuuuuu

02-12-2002, 21:29

Citaat:
Origineel gepost door Igwana20
Sallaam Alikoem Warhamtoe Allah,

Inderdaad ja, de tradities van jou voorvaderen?!!! Dus Cultuur!!
Nou jongen, dan kan ik jouw vertellen dat jij heel erg verkeerd bezig bent.
Je zou namelijk de Islam moeten volgen.
Heeft ALLAH SWT niet in de Heilige Koran gezegd; dat vrouwen en MANNEN hun kuisheid MOETEN bewaken.

Waarom is het zo, dat de vrouw altijd verantwoording moet afleggen?
Dit moet echt een keer afgelopen zijn.!!
Verantwoording moeten we afleggen bij ALLAH SWT. Ieder individue mijn man zal niet opdraaien voor mijn daden, of dat ik mijn kuisheid heb bewaard ja of de nee.!! En ik niet voor de zijne!!
Dus laten we realistisch zijn en die bullshit afschaffen!!!

Moslimzusters een tip vergeet je eigen waarde niet, wat in het verleden gebeurt is dood. Kan niet meer teruggedraaid worden.
Laten we streven en laten we berouw tonen voor de fouten die we gemaakt hebben, En aan ALLAH SWT VERGEVING vragen en niet aan je man.
Stel niet je man boven ALLAH SWT, de Schepper!!
Dit geldt overigens ook voor de goede moslimbroeders onder ons die de Islam wel beheersen.

Wa Sallaamoe Alaikoem.

Prachtig verwoord wollah ben het helemaal met je eens

03-12-2002, 12:13
Rachid18


goed gezegt

03-12-2002, 12:16
Igwana ben het helemaal met je eens
Dat heb je heel goed geformuleerd
klasse meid.

03-12-2002, 12:19
Maar wat heeft iedereen met brandnetels??????????????????

03-12-2002, 12:20


sallem
Citaat:
maagdvlies bestaat wel!!!!


ik ben het niet met je eens zazere dat je zegt dat maagdenvlies niet bestaat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

maar ja, dat zul je vroeg of laat als je gaat trouwen achter komen.

sallem

oujdazina

06-12-2002, 16:30
Dachten jullie dat "maagd zijn" alleen maagdenvlies beteken!!!! dan hebben jullie het mooi mis!!
want als je met iemand zoent ben je al niet meer maadg en als je aan je zelf gaat zitten en als je het aan de buitenkant doet ook niet!!
dit geld zowel voor mannen als voor vrouwen.

dus ontmaagd zijn wil niet zeggen dat je alleen maar als je het met iemand doet.
maar het is een breed begrip!!! dus waar hebben we het over!!!!!!!!

ik oordeel over niemand, ieder moet het voor zichzelf weten

Groetjes seffie.

06-12-2002, 17:14
hahahahhaahah deze meid iszz grapieg....... ik ga hier helemaal stuk hahahhahahahahahaha

Pagina's : 1 2 3 [4] 5 6 7