Bekijk volle/desktop versie : Mijn dierentopic



Pagina's : [1] 2 3 4 5

03-08-2009, 23:28
Hier plaats ik al mijn foto's van dieren die ik zelf heb gemaakt












03-08-2009, 23:57










mijn lievelingsfotootje, een knap van een meid









04-08-2009, 00:16














04-08-2009, 00:27









04-08-2009, 00:28


de rest maar volgende keer

04-08-2009, 11:19
Leuk! Ook huisdieren?! Die vind ik zo lief...

04-08-2009, 11:24

Citaat door habibaziz:
Leuk! Ook huisdieren?! Die vind ik zo lief...

helaas, wil een poesje maar een te klein huisje, had nog dit jaar een schildpadje die is overleden


huisdieren vind ik helemaal leuk, konijnen cavia's hamsters alles is voor me te lief

04-08-2009, 11:29

Citaat door nour3ain:
helaas, wil een poesje maar een te klein huisje, had nog dit jaar een schildpadje die is overleden


huisdieren vind ik helemaal leuk, konijnen cavia's hamsters alles is voor me te lief


O,zielig van dat schildpadje...
Ik hou van hetzelfde soort dieren,heb een konijn en een cavia,maar moet zeggen dat ik de cavia veel minder aandacht geef sinds ik mijn konijn heb
Aan de andere kant..de cavia vindt die het wel best en piept als hij aandacht of eten wil,en het konijn wil gewoon lekker bij je in de buurt zijn,en relaxed liggen als je aan het studeren bent,of gewoon knuffelen,en nieuwsgierig dat ie is overal loopt hij je achterna,maar kan niet meer zonder hem Ik zal even verder gaan met me klaarmaken en zo lunchen en dan maar echt aan de slag!

04-08-2009, 11:35

Citaat door habibaziz:
O,zielig van dat schildpadje...
Ik hou van hetzelfde soort dieren,heb een konijn en een cavia,maar moet zeggen dat ik de cavia veel minder aandacht geef sinds ik mijn konijn heb
Aan de andere kant..de cavia vindt die het wel best en piept als hij aandacht of eten wil,en het konijn wil gewoon lekker bij je in de buurt zijn,en relaxed liggen als je aan het studeren bent,of gewoon knuffelen,en nieuwsgierig dat ie is overal loopt hij je achterna,maar kan niet meer zonder hem Ik zal even verder gaan met me klaarmaken en zo lunchen en dan maar echt aan de slag!

moet je doen, want je zou een tijdje je pc al op standby zeten ,... toch


las je het in de vroge topic


leukkkkkk, ja konijne zijn helemaal mij dieren, vooral wat je zegt zo als je aan het studeren bent

hé meid even aandacht geven en niet gaan zitten de ene jaloers maken dan de andere, die cavia je weet niet wat ze nu allmaaal over je zegt

04-08-2009, 15:03

Citaat door nour3ain:
moet je doen, want je zou een tijdje je pc al op standby zeten ,... toch


las je het in de vroge topic


leukkkkkk, ja konijne zijn helemaal mij dieren, vooral wat je zegt zo als je aan het studeren bent

hé meid even aandacht geven en niet gaan zitten de ene jaloers maken dan de andere, die cavia je weet niet wat ze nu allmaaal over je zegt


Ja,maar toen ging ik kijken naar jouw reacties,en zag ik dierentopic
en,ja,dan moet ik kijken Goed smoesje hè?!Maar ik heb nu een uur geleerd en ga weer even binnen verder leren,want bijna een zonnesteek

04-08-2009, 16:29

Citaat door habibaziz:
Ja,maar toen ging ik kijken naar jouw reacties,en zag ik dierentopic
en,ja,dan moet ik kijken Goed smoesje hè?!Maar ik heb nu een uur geleerd en ga weer even binnen verder leren,want bijna een zonnesteek

oké





Succes met alles

04-08-2009, 22:20

Citaat door nour3ain:
oké





Succes met alles


Thanks;is goedgekomen

05-08-2009, 09:01



Citaat door habibaziz:
Thanks;is goedgekomen

ben heel blij voor je


dus je hebt geen zonnesteek opgelopen

05-08-2009, 09:07

Citaat door nour3ain:
ben heel blij voor je


dus je hebt geen zonnesteek opgelopen



nee,dacht het niet,maar wat niet is kan nog komen
vandaag wil ik ook even buiten leren
fijne dag girl

05-08-2009, 09:13

Citaat door habibaziz:
nee,dacht het niet,maar wat niet is kan nog komen
vandaag wil ik ook even buiten leren
fijne dag girl

jij ook


geniet van het zonnetje

Pagina's : [1] 2 3 4 5