Bekijk volle/desktop versie : slagerij yakhlaf amsterdam



Pagina's : [1] 2 3 4

03-08-2009, 11:02
Hallo Dames,

Wie koopt zijn vlees etc etc bij deze slagrij in amsterdam.
heb namelijk hoordt dat hij veel goedkoper is dan de rest en heel goed vlees en kip verkoopt.

groetjes manel

03-08-2009, 11:32


Nou ik woon erg in de buurt van Yakhlaf,maar ik vind het juist erg duur.
Ik vind ook dat ie de kip niet goed schoonmaakt en dat het vlees niet zo'n goede kwaliteit is,terwijl hij een eigen abbatoir heeft.
Ik koop bij een turks slager,die nu helaas op vakantie is.
Die is zoo goedkoop en het is ook heel hygienisch.
Soms laat ik gehakt in de koelkast twee dagen en het blijft mooi rood,terwijl bij andewre slagers wordt het meteen bruin.
Nee ,bij Yakhlaf ga ik liever niet.
Ik snap ook niet hoe die aan zijn goede naam komt.
Olijven zijn ook niets bij hem.
Ik koop er weleens olijfolie.tide,drinken,tonijn in tomatensaus, brood en zo ,maar daarvoor zijn er ook andere marokkaanse slagers.

04-08-2009, 11:52
hallo oumsouhaila

bednakt voor je mening, en ja iedereen praat er over positief
etc etc.


groetjes

04-08-2009, 12:19
Ja, ze zijn best duur. Ook qua fruit en groenten. ik deed vroeger altijd bij hun mijn boodschappen. Soms liep ik met 1 zak de winkel uit en daar ging 50 euro :s Ik d8 dan echt zo van wat heb ik gehaald.! Niks..! Hihihi Maar mijn groente en fruit koop ik nu op de markt elke zaterdag en mijn vlees bij de turk. Heel lekker vlees en kip en gehakt. Maar gair Insallah. Ieder doet zijn inkopen aan de hand van zijn portomone....

groetejs

04-08-2009, 12:20


Ik koop ook bijna nooit bij hem alleen die toetjes met coco en wat kruiden nezo maar nooit vlees .

04-08-2009, 12:37
welke turkse slager halen jullie je vlees en kip en wat kost het

hoorde dat het bij deze slager 5 euro kipfilet een kilo is

het gaat niet bij mij als het goedkoop is koop ik het maar moet wel goede kwaliteit hebben en vind ik niet erg om extra duur te kopen

gr

04-08-2009, 12:49

Citaat door manel:
welke turkse slager halen jullie je vlees en kip en wat kost het

hoorde dat het bij deze slager 5 euro kipfilet een kilo is

het gaat niet bij mij als het goedkoop is koop ik het maar moet wel goede kwaliteit hebben en vind ik niet erg om extra duur te kopen

gr


Het lijkt wel een reclame stunt voor Yakhlaf??? Zo niet ik weet het niet ik onthoud de prijzen nooit

04-08-2009, 13:17
Wij halen er alles, nooit iets bedorven of vies gehad.

04-08-2009, 16:11
had een keer bezoek, wilde gehakt spiesjes maken, zat er een dikke elastiek tussen het gehakt gemalen!

hoewel dit een ieder kan overkomen, maar hoor steeds vaker rare verhalen, dus wat hygiëne betreft

moet eerlijk zeggen ik let goed op de prijzen wat eten betreft, maar vleeswaren, nee dat niet, het moet goed zijn, dan maar minder nemen.

04-08-2009, 19:38
het beste vlees en kip heeft slagerij Elaf op de bos en lommerweg doe alleen daar me inkopen nergens anders

04-08-2009, 20:07
Ik doe meestal boodschappen bij Anatolia de Burgemeester Vluglaan .
Gehakt kost maar 3.99 per kilo en is zooo vers.
Als ik niet naar Anatolia kan ,dan is mijn tweede keus Bab El Salam bij de Burgemeester Fockstraat.
Die is ook heel hygienisch.Met folie over het vlees en zo.
Maar Anatolia is goedkoper en ik weet dat ze van dezelfde abbatoir hun vlees halen,dus op zich maakt het niets uit.

Elaf is iets te ver voor mij.
Ik ben er maar een keer geweest,maar ze leken me niet echt vriendelijk.
Ze stonden me aan te gapen en ze verstaan niet zo goed nederlands.
Die dag tenminste,het kan zijn dat ik op een verkeerde moment ben binnengestapt!

04-08-2009, 20:20

Citaat door Oumsouhaila:
Ik doe meestal boodschappen bij Anatolia de Burgemeester Vluglaan .
Gehakt kost maar 3.99 per kilo en is zooo vers.
Als ik niet naar Anatolia kan ,dan is mijn tweede keus Bab El Salam bij de Burgemeester Fockstraat.
Die is ook heel hygienisch.Met folie over het vlees en zo.
Maar Anatolia is goedkoper en ik weet dat ze van dezelfde abbatoir hun vlees halen,dus op zich maakt het niets uit.

Elaf is iets te ver voor mij.
Ik ben er maar een keer geweest,maar ze leken me niet echt vriendelijk.
Ze stonden me aan te gapen en ze verstaan niet zo goed nederlands.
Die dag tenminste,het kan zijn dat ik op een verkeerde moment ben binnengestapt!


HOi,

kan je me precies uitleggen waar slagerij Anatolia is? Dus naast welke winkel en of er een tram voor de deur stopt? En is zijn gehakt van rundvlees of schapenvlees? want soms gebruiken turkse salgers gehakt van geiten en dat stinkt zo..

04-08-2009, 20:23


Wat Yakhlaf betreft, 10 jaar geleden toen ze nog niet zo bekend waren, hadden ze topkwaliteit vor een betaalbare prijs. vlees, groente en andere levensmiddelen waren inderdaad goekdoop. Nu is alles veel duurder en de kwaliteit is ver te zoeken. Tja nu hebben ze immers genoeg geld verdiend
Zijn vlees kost nu € 8 per kilo en kipfilet en gehakt € 6,50. Is gewoon 2 euro duurder dan elders!! Mohiem geen Yakhlaf meer

04-08-2009, 20:28

Citaat door 7alawa:
Wat Yakhlaf betreft, 10 jaar geleden toen ze nog niet zo bekend waren, hadden ze topkwaliteit vor een betaalbare prijs. vlees, groente en andere levensmiddelen waren inderdaad goekdoop. Nu is alles veel duurder en de kwaliteit is ver te zoeken. Tja nu hebben ze immers genoeg geld verdiend
Zijn vlees kost nu € 8 per kilo en kipfilet en gehakt € 6,50. Is gewoon 2 euro duurder dan elders!! Mohiem geen Yakhlaf meer


Ja ja!Blijkbaar heeft Yakhlaf kapsones gekregen!
En toch ken ik genoeg mensen die daar per se' boodschappen doen ,omdat het Yakhlaf heet!
Slagerij Anatolia,daar stopt tram 7 ervoor.
De halte heet Burgemeester Fockstraat.
Je moet dan een stukje terug lopen.
Maar nu is ie op vakantie helaas!
Tegen 15 augustus is ie terug!
Vreselijk gewoon!

05-08-2009, 17:10
yakhlef, is dat die ene naast mozaiek?

Pagina's : [1] 2 3 4