Bekijk volle/desktop versie : waar zijn de lezingen

14-11-2002, 14:14

Citaat door minoeha:
hallo,

ik heb een hele dringende vraag, de laatste tijd ben ik memeer gaan interesseren in de islam, ik zou nu ook graag nar nederlandse lezingen willen gaan maar ik weet niet waar ze zijn?
kunnen julie me helpen??? en is er ook een mogelijkheid dat ik per email dan telkens krijg te horen waar die lezingen zijn en waar ze over gaan?
ik hoop snel wat van jullie te horen!
.

18-11-2002, 13:06

Salaam Minoeha,

Ik zal voor je kijken of er Nederlandse lezingen zijn over het islam.

Maar 1 vraagje maakt het uit waar het gehouden wordt? denk hierbij naar plaats aangezien je uit Gelderland komt

Beslama

18-11-2002, 13:19
Is goed, Ejkoen Elgheer insaallah

Moch ik wat weten, dan hoor je dat gegarandeerd van me.

Thella

20-11-2002, 15:03
Ik weet dat er in Antwerpen veel lezingen worden gehouden die goed te volgen zijn. Zowel in het arabisch als in het Vlaams. De plaatsen waar ze gehouden worden liggen heel centraal. Het zijn altijd hele interessante lezingen. Ik ga vaak naar België, omdat familie van mij daar woont en dan ga ik meestal naar zo'n lezing.

21-11-2002, 12:16

Oke dan, op scholen worden ook veel lezingen gegeven, dan kan je gewoon bij die hogescholen informeren.

21-11-2002, 12:28
Op de HHS (Haagse Hogeschool) worden soms lezingen gehouden en op de Ichtus Rotterdam, Amsterdam. Ik zal je op de hoogte houden als ik weet dat er ergens een lezing is, als je wilt tenminste!

21-11-2002, 12:38
Goed, zodra ik weet waar er een lezing is, stuur ik je een mailtje.

Beslema