Bekijk volle/desktop versie : Vandaag was ik zo aan het lopen..



Pagina's : [1] 2 3 4

01-08-2009, 23:30
Ineens komt er een Nederlandse man aan lopen met een klein kindje. Een jonge goeduitziende vader. En zegt tegen mij: Zo'n ding wat je op je hoofd hebt heet toch een HIjaab? ik: Ja dat klopt. [Ik dacht O néé daar krijg je het weer] Hij: want ik zie ook dames die het in een knotje dragen met leuke oorbellen en andere sieraden die zichtbaar zijn etc. Ik: Ja dat klopt, maar dat is geen Hidjaab, met een hidjaab hoor je je sieraad niet te tonen, dus je boezem te bedekken en nette bedekkend kleding bij te dragen. hij: Het is toch de bedoeling om je schoonheid te verbergen? Ik: Ja. Hij: Nou dat is je niet gelukt, misschien moet je een burka gaan dragen .Had het echt niet verwacht van hem, ik dacht dat ik weer opmerkingen naar mn hoofd kreeg gesmeten, net als pas geleden: "Heb je kou bij je oren?

01-08-2009, 23:31



Citaat door moele3yoen:
Ineens komt er een Nederlandse man aan lopen met een klein kindje. Een jonge goeduitziende vader. En zegt tegen mij: Zo'n ding wat je op je hoofd hebt heet toch een HIjaab? ik: Ja dat klopt. [Ik dacht O néé daar krijg je het weer] Hij: want ik zie ook dames die het in een knotje dragen met leuke oorbellen en andere sieraden die zichtbaar zijn etc. Ik: Ja dat klopt, maar dat is geen Hidjaab, met een hidjaab hoor je je sieraad niet te tonen, dus je boezem te bedekken en nette bedekkend kleding bij te dragen. hij: Het is toch de bedoeling om je schoonheid te verbergen? Ik: Ja. Hij: Nou dat is je niet gelukt, misschien moet je een burka gaan dragen Had het echt niet verwacht van hem, ik dacht dat ik weer opmerkingen naar mn hoofd kreeg gesmeten, net als pas geleden: "Heb je kou bij je oren?



It seems he's got a point, what are you going to do now? Wel iets om over na te denken?

01-08-2009, 23:32
Wat een klojo; flirten met een meisje terwijl hij met zijn kind loopt

01-08-2009, 23:34

Citaat door BrightSide:
It seems he's got a point, what are you going to do now? Wel iets om over na te denken?



Ja daar dacht ik ook aan.
Maar ik doe niets verkeerds zover ik weet, uiterlijk

01-08-2009, 23:35



Citaat door Doortje:
Wat een klojo; flirten met een meisje terwijl hij met zijn kind loopt



Ik dacht daarna echt?

01-08-2009, 23:36

Citaat door Doortje:
Wat een klojo; flirten met een meisje terwijl hij met zijn kind loopt



Ja, idd.

01-08-2009, 23:38

Citaat door moele3yoen:
Ja daar dacht ik ook aan.
Maar ik doe niets verkeerds zover ik weet, uiterlijk


Blijkbaar was je schoonheid niet helemaal bedekt?

01-08-2009, 23:38
maarja, het was duidelijk bedoeld als compliment naar jou toe. Dat is dan wel weer leuk

01-08-2009, 23:40

Citaat door BrightSide:
Blijkbaar was je schoonheid niet helemaal bedekt?

Hij had het over haar gezicht.
Hij begon toch over de gezichtsbedekkende burka?

01-08-2009, 23:42
Zwaar aan het flirten terwijl hij getrouwd is

01-08-2009, 23:46
Maar draag je het echter alleen om je schoonheid te bedekken?

want wat als er iemand geen schoonheid heeft,,

Je zou namelijk even goed een antwoord kunnen krijgen als: Maar welke schoonheid probeer je te bedekken??..


01-08-2009, 23:48

Citaat door Doortje:
Hij had het over haar gezicht.
Hij begon toch over de gezichtsbedekkende burka?


Jij begrijpt mij.


Citaat door Barca4Ever10:
Zwaar aan het flirten terwijl hij getrouwd is


Ik vond het echt vreemd

01-08-2009, 23:49



Citaat door Klopt.:
Maar draag je het echter alleen om je schoonheid te bedekken?

want wat als er iemand geen schoonheid heeft,,

Je zou namelijk even goed een antwoord kunnen krijgen als: Maar welke schoonheid probeer je te bedekken??..




Welke schoonheid

Ik begrijp je vraag niet echt?

01-08-2009, 23:50
Zulke tokkies weten wie ze zulke vragen moeten stellen, mij wordt nooit gevraagd waarom kutmocro's bestaan bij wijze van spreken.

01-08-2009, 23:55

Citaat door Deuce:
Zulke tokkies weten wie ze zulke vragen moeten stellen, mij wordt nooit gevraagd waarom kutmocro's bestaan bij wijze van spreken.

Ik snap de relevantie niet?

Pagina's : [1] 2 3 4