Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Wonder middel!!!!!!!



Pagina's : [1] 2

17-05-2004, 20:36
Dames en heren,

hebben jullie last van onzuiverheden of andere aandoeningen op de huid????

Gebruik calendulan creme, zalf of emulsie.
Ik heb het een paar keer gehoord maar nooit gebruikt omdat er op staat dat het voor schaaf en brand wonden is.

IK heb het net gebruikt op het gezicht voor de eerste keer en echt waar, ik keek in de spiegel en dacht morgen blijft mijn foundation in de kast liggen.

Je huid wordt zacht en soepel.

Heb je last van Acne echt gebruiken op den duur vervaagt het ook littekens.

Ik hou jullie op de hoogte.
groetjes moi.

17-05-2004, 21:05


he meid
waar kant je het halen!!!!!!!!!!!

alvast bedankt

17-05-2004, 21:10
Bij iedere apotheek te halen en iedere drogist als je een droge huid hebt een zalf nemen, voor het gelaat beter een creme en voor grote opervlakken een emulsie.

Veel succes ermee, het werkt echt hoor.

17-05-2004, 21:16
thanks
ik ga het zeker uitproberen!!!!

17-05-2004, 21:18


laat het me weten, ik heb gehoord dat er ook zeep van bestaat ga ik effe zoeken waar dat te halen is want in de drogist waar ik werk hebben ze het niet.

17-05-2004, 21:52
heey is dat dan niet vettig?
en gewoon bij de apotheek?

17-05-2004, 22:09
heyy ayesh..een vraagje? maar het is dus voor je gezicht tog of niet ????? zo wel dan ga ik het inschallah zeker halen . maar hoe heb jij het gekregen k bedoel als ik eerst naar de dokter ga dan gaat ie zeggen je hebt niets op je gezicht enso dus als ik het van de apotheek gelijk kan halen en het is voor je gezicht bedoelt dus onzuiverheden dan ga ik het zeker inschallah halen en hoeveel kost zoiets alvast bedankt

17-05-2004, 22:31
He dames,

zoals ik al zei, je hebt het in zalf dat is het vettigst daarnaast heb je het als creme dat is dus geschikt voor het gezicht omdat het minder vet is. Je hebt de emulsie dat is voor grote oppervlaken omdat het snel te verdelen is.

En natuurlijk hoef je niet naar de dokter je kan het gewoon bij een drogist of apotheek halen het is homeopatisch van het merk VSM als jullie dat kennen.

De prijzen varieren ik denk dat je voor een euro of 8 wel wat hebt.

17-05-2004, 22:33

Citaat:
Origineel gepost door SWEET_ANISSA
heyy ayesh..een vraagje? maar het is dus voor je gezicht tog of niet ????? zo wel dan ga ik het inschallah zeker halen . maar hoe heb jij het gekregen k bedoel als ik eerst naar de dokter ga dan gaat ie zeggen je hebt niets op je gezicht enso dus als ik het van de apotheek gelijk kan halen en het is voor je gezicht bedoelt dus onzuiverheden dan ga ik het zeker inschallah halen en hoeveel kost zoiets alvast bedankt
vandaar de naam wonder middel in mijn woordenboek, je kan het overal voor gebruiken zelfs voor water wrattjes. Voor eczeem etc. over het hele lichaam.

17-05-2004, 23:06
ik heb acne moet ik dan bij de apotheek om de zalf? cream????? of welke vragen? en drogt het je puisjes dat uit ofoz?

ben benieuwd

xxx salama

18-05-2004, 09:41
hoi dames,

zelf gebruik ik die zalf calendulan VSM niet voor me gezicht maar voor me been, heb daar een grote brandwond, het is echt goed, ik zag gelijk Resultaat, en je kan het ook goed voor je gezicht gebruiken, heb het bij de tuinen gekocht. ik gebruik het 2 keer per dag,

18-05-2004, 11:17
ik heb acne moet ik dan bij de apotheek om de zalf? cream????? of welke vragen? en drogt het je puisjes dat uit ofoz?


het droogt de puistjes uit ja en je kan het gewoon bij de etos halen creme he geen zalf die is te vettig het kost 4.60.

18-05-2004, 14:24


hey echt bedankt voor de tip!!
choekran xxx salama

18-05-2004, 14:28
nog een vraagje ayech? heb jij het zelf ook gebruikt voor acne?
of zijn er andere mensen die het voor acne hebben gebruikt?

salama

18-05-2004, 16:44
dat zou ik ook wel willen weten

Pagina's : [1] 2