Bekijk volle/desktop versie : Ik heb een grote probleem , wat moet ik doen?



01-08-2009, 18:53
Ehum, how should I start, nou een maand trg heb ik een jongen leren kennen: Faisal, hij was een leuke gozer. Eerst gingen we alleen maar msnen, maar later vod ik hem zo leuk, dus ik gaf myn telefoonnummer, maar wat bleek, dat hij de neef was van mn broers vriend : Rachid, maar dat heeft hij pas gezegd na een maand.hij weet gwn letterlijk alles over mij.maar anyways ik ging ook leuk leuk tegen hem doen op msn etc. maar Rachid was die dag bij zijn Neef, (dus de ene jongen die ik leuk vind : Faisal), en hij heeft alles gelezen. ik ben echt bang dat hij het tegen mijn broer gaat zeggen. Maar nu vertrouw ik die gozer wat minder, want ik heb van mijn beste vriendin gehoord dat hij haar ook versierde. but I don't know if it's true. Dus wat moet ik nu doen hij weet ook waar ik woon,werk en op welke school ik zitt, ik ben kapot aan het stressen. Als ik hem weiger gaat hij mij nooit met rust laten, als ik juist met hem neem, ben ik de lul.

01-08-2009, 18:55


Hoe oud ben jij 14

Mens doe eens effe normaal typ ook effe normaal.

Laat de jongen gaan en focus je aub op school!!!
Mannen/jongens zijn zonde van je tijd

01-08-2009, 18:55
Ja sory hoor wat kan hij je maken? je hebt toch niet met hem afgesproken.

01-08-2009, 18:55
Ik zou even een tijdje afstand van hem doen. Kijken hoe hij erop reageert en zouden je broers achter het verhaal komen dan kan je altijd zeggen dat je het contact verbroken hebt en verder geen intresses meer hebt.

01-08-2009, 18:57


Lekker voor je.

01-08-2009, 18:59

Citaat door tetouania_Hamka:
Lekker voor je.



je haarr Wauw

01-08-2009, 18:59

Citaat door tanger_lover:
Hoe oud ben jij 14

Mens doe eens effe normaal typ ook effe normaal.

Laat de jongen gaan en focus je aub op school!!!
Mannen/jongens zijn zonde van je tijd


Slimste opmerking van deze dag.

01-08-2009, 19:07

Citaat door --NCL:
je haarr Wauw




Shokran.