Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk arganolie?



Pagina's : [1] 2

01-08-2009, 15:48
salaam alikom
heeft iemand ervaring met argan olie
in marokko noemen ze het goud en de berber stammen noemen het de boom der schoonheit.
je haren groeien er waanzinig snel van
als je het op je nagels smeert dan worden ze er sterker van
als je het op je gezicht smeert dan krijg je een hele egaale huid en minder last van straaje
ook als je 2 eetlepels neemt per dag dan heb je veel minder last op kanker.
het is echt een wonder middel maar duur!

ik zoek pure argan olie voor me haar zodat het gezonder en langer word

heb ook iets gehoord van sneetjes in je hoofdhuid maken en dan inmaseren met rode knoflook en olijfolie het bevordert de bloedsomloop en je krijgt er waanzinig lang en prachtig haar van doen ze in oosterse landen.

iemand ervaring pleas

01-08-2009, 15:50


het moet echt een wondermidel zyn weet iemand waar ik dit kan kopen

01-08-2009, 16:00
het helpt ook tegen akne en puistjes tegen erge ziektes maar wil het gebruiken voor me haren kyk hier byv. weer iets

Gebruik van natuurlijke arganolie bij littekens en verbrande huid

Natuurlijke arganolie uit Marokko is een biologisch product al honderden jaren door de berbers gebruikt in de natuurgeneeskunde. De olei wordt gewonnen uit de zaden van de Argania Spinosa Arganolie in het zuidwesten van Marokko. Voor de zeldzame olie zijn ruim 30 kg vruchten nodig voor 1 l. olie. Arganolie verzacht bij een verbrande huid ook bij zonnebrand en helpt bij de vermindering van littekenweefsel. Arganolie is rijk aan essentiële vetzuren oméga-6 en vitamine E, met name gamma tocopherol een van de meest actieve antioxidanten! De Arganolie hydrateert, voedt, verzacht de huid en verhindert het uitdrogen ervan. Argan olie is van nature antibacterieel en schimmelwerend en kan onbeperkt worden gebruikt.

01-08-2009, 16:03
Kijk op http://www.islamproducten.nl voor Arganproducten.

01-08-2009, 16:05


ik ben momenteel in Marokko. Als je pure argan wil kan je bij mij bestellen.

Groetjes

01-08-2009, 16:09
Ooh ja, in de cosmetische producten zit maar een bepaalde percentage argan. Als je pure argan wilt dan ken ik hier wel iemand die dit zelf maakt en dit doet ze naast mij, zo kan ik zien of ze niets anders toevoegt.

Hoop je genoeg geinformeerd te hebben.

01-08-2009, 16:09
ja graag hoe duur is het daar ik koop het graaaag van je over !!!

01-08-2009, 16:26
hebben nog meer mensen er ervaring mee met haarverzorging ermee ofzo

01-08-2009, 23:53

Citaat door golddigga:
ik ben momenteel in Marokko. Als je pure argan wil kan je bij mij bestellen.

Groetjes


hoi ik zou graag pure argan olie willen hebben dus als je meeneemt dan wil ik van je kopen . alvast bedankt

p.s. alleen pure geen gemixte

groetjes

02-08-2009, 04:13

Citaat door mimmi:
hoi ik zou graag pure argan olie willen hebben dus als je meeneemt dan wil ik van je kopen . alvast bedankt

p.s. alleen pure geen gemixte

groetjes


Ja dat is goed. Hoeveel liter wil je ongeveer hebben?

En als er nog meer geinteresseerden zijn laat het me dan binnen een week weten. Dan kan ik het meenemen.


02-08-2009, 09:34
ik wil het ook heb het nodig voor me nagels

02-08-2009, 11:15

Citaat door golddigga:
Ja dat is goed. Hoeveel liter wil je ongeveer hebben?

En als er nog meer geinteresseerden zijn laat het me dan binnen een week weten. Dan kan ik het meenemen.




Heey ik wil het ook hebben hoeveel kost het per liter?

02-08-2009, 13:18


Hey dames,

Het is denk ik wel zo handig om te vermelden hoeveel liter of ml je wilt hebben. en eventueel je gegevens en telefoonnummer dan kan ik jullie bereiken wanneer ik in nederland ben. Dan kan je het bij mij ophalen.

Groetjes

03-08-2009, 09:01
Geweldig middel! Je huid wordt er babyzacht van en vlekken verdwijnen supersnel!

03-08-2009, 09:13
Pm mij de prijs vor een halve liter. chokran!

super goed spul ik gebruik nu gemixte en moet jullie zeggen dat het een bangelijk spul is!

Pagina's : [1] 2