Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Dames, please help even met oogpotlood...!



Pagina's : [1] 2

01-08-2009, 12:38
Ik zie dus bij andere meiden altijd een hele mooie zwarte streep op de ooglid. Welke oogpotlood raden jullie mij aan?

Bij mij blijft oogpotlood namelijk nooit echt mooi zitten, en meestal vervaagt ie heel snel weer.

Hebben jullie tips? Alvast bedankt!!!

01-08-2009, 12:49


Ik gebruik Lancome oogpotlood blijft mega lang zitten.

01-08-2009, 13:03

Citaat door Lina_xxx:
Ik zie dus bij andere meiden altijd een hele mooie zwarte streep op de ooglid. Welke oogpotlood raden jullie mij aan?

Bij mij blijft oogpotlood namelijk nooit echt mooi zitten, en meestal vervaagt ie heel snel weer.

Hebben jullie tips? Alvast bedankt!!!



gewoon vloeibare eyeliner kopen, hij hoeft niet duur te zijn. Die van de hema bv is heel erg goed en blijft super lang zitten. Het is even oefenen voordat je een mooie lijn kunt creeren...Vroeger was die bij mij altijd kronkelig maar nu heb ik een hele mooie lijn leren maken. Oefening baart kunst!




en op internet ook nog een filmpje voor je gevonden, maar die plaats ik zo voor je

01-08-2009, 13:12
die van Bourjois oogpotlood is GEWELDIG! het blijft er de hele dag op zitten het vervaagt niet en je krijgt er een hele mooie zwarte streep op op d oog t loopt niet uit ik heb verschillende merken uitgeprobeerd en er was geen 1 zo goed als deze


01-08-2009, 14:15



Citaat door pinkiegirl:
die van Bourjois oogpotlood is GEWELDIG! het blijft er de hele dag op zitten het vervaagt niet en je krijgt er een hele mooie zwarte streep op op d oog t loopt niet uit ik heb verschillende merken uitgeprobeerd en er was geen 1 zo goed als deze



Oh, dank je wel!! Dan ga ik deze eens uitproberen...

Thnx!

01-08-2009, 14:16

Citaat door zamoma:
gewoon vloeibare eyeliner kopen, hij hoeft niet duur te zijn. Die van de hema bv is heel erg goed en blijft super lang zitten. Het is even oefenen voordat je een mooie lijn kunt creeren...Vroeger was die bij mij altijd kronkelig maar nu heb ik een hele mooie lijn leren maken. Oefening baart kunst!




en op internet ook nog een filmpje voor je gevonden, maar die plaats ik zo voor je


Hey, dank voor je reactie! Alleen bedoel ik niet een lijntje boven mijn oog, maar meer in mijn oog. Die vloeibare werkt daar denk ik niet erg goed op, toch....

01-08-2009, 19:30

Citaat door Lina_xxx:
Hey, dank voor je reactie! Alleen bedoel ik niet een lijntje boven mijn oog, maar meer in mijn oog. Die vloeibare werkt daar denk ik niet erg goed op, toch....


nee eyeliner hoort zeker niet op de oog,

maar probeer bourjois

01-08-2009, 19:50
Ik vind persoonlijk de oogpotlood van Chanel best goed. Succes meid!

01-08-2009, 21:00
Die van bourjois is indd heel goed vind ik!

01-08-2009, 21:44
die van essence(kruidvat) die je moet moet open draaien is super goed en ook nog een goedkoop!

01-08-2009, 21:53

Citaat door tagzenayst:
die van essence(kruidvat) die je moet moet open draaien is super goed en ook nog een goedkoop!


Klopt! Ik was laatst die van bourjois kwijt en had die nog liggen. Moet zeggen hij bleef de hele dag zitten en heel mooi zwart was hij.

01-08-2009, 22:21

Citaat door zamoma:
gewoon vloeibare eyeliner kopen, hij hoeft niet duur te zijn. Die van de hema bv is heel erg goed en blijft super lang zitten. Het is even oefenen voordat je een mooie lijn kunt creeren...Vroeger was die bij mij altijd kronkelig maar nu heb ik een hele mooie lijn leren maken. Oefening baart kunst!




en op internet ook nog een filmpje voor je gevonden, maar die plaats ik zo voor je

die is egt super goed k gebruik het al jaren

01-08-2009, 22:27


Ik heb hier eentje liggen van Rimmel, hij is zo goed. Een zwarte, geen idee hoe hij heet of wat dan ook.

01-08-2009, 23:19

Citaat door pinkiegirl:
die van Bourjois oogpotlood is GEWELDIG! het blijft er de hele dag op zitten het vervaagt niet en je krijgt er een hele mooie zwarte streep op op d oog t loopt niet uit ik heb verschillende merken uitgeprobeerd en er was geen 1 zo goed als deze




Deze is egt goed!!!! Als je 1 wilt die lang blijft zitte zowel binnen als buiten zonder vervaging moet je deze halen

02-08-2009, 22:50

Citaat door rtgfd:
Deze is egt goed!!!! Als je 1 wilt die lang blijft zitte zowel binnen als buiten zonder vervaging moet je deze halen


Deze is zeker ook goed voor tranende ogen?

Pagina's : [1] 2