Bekijk volle/desktop versie : Hackers knutselen met hoofd Wilders



Pagina's : [1] 2 3 4

01-08-2009, 04:19
Hackers knutselen met hoofd Wilders
ROTTERDAM - Turkse hackers hebben ongeveer 160 websites gehackt en het hoofd van Geert Wilders met een apenbek op de voorpagina gezet. "Ik ben de grootste aap ter wereld."

"Ik ben de grootste aap ter wereld."
Dit meldt de site webwereld

Deze tekst staat te lezen naast het hoofd van Wilders. De foto is zo bewerkt dat Wilders wel herkenbaar is maar ook bijzonder veel gelijkenissen toont met een aap. Hackerscollectief aLpTurkTegin protesteert op deze manier tegen de Nederlandse politicus die zich, in zijn ogen, tegen de islam heeft gekeerd.

"Onze oorlog tegen diegenen die zijn tegen de echte islam-religie zal zich voortzetten", staat in het Engels te lezen onder de foto. Diezelfde tekst is ook in het Turks te lezen op de gedefacete sites. De hackers noemen zichzelf 'Ottomaans kleinkind'.

Nederlandse domeinen
Niet alle aangevallen sites hebben Wilders nog op de voorpagina staan. Maar op bijvoorbeeld fitsportswear.nl is de bewuste actie nog wel te zien. De hackers richten zich vrijwel alleen op .nl-domeinen en websites van Nederlanders.

Een woordvoerder van de PVV zegt dat de partij, en Wilders, niet op de hoogte is van bekladden van de websites. "We gaan de autoriteiten inlichten", aldus de zegsman.

01-08-2009, 04:19


http://www.ad.nl/multi-media/3405071/Hackers_knutselen_met_hoofd_Wilders.html

01-08-2009, 04:31
Ik had er iets veel leukers van kunnen maken....en van die avatar van jou ook

01-08-2009, 05:07
Ze zijn een article vergeten: THE

01-08-2009, 07:14


mooie actie. geweldloos, netjes en spontaan. iets waar wilders een puntje aan kan zuigen

01-08-2009, 07:32
Is het wel haram..hacken?
Of heiligt het doel de middelen?

01-08-2009, 07:36

Citaat door TornadoTornado:
ik hack jullie kut land
geloof me


daar twijfelt ie ook niet aan.
maar is het haram om te hacken?
dat is de vraag

01-08-2009, 07:37

Citaat door TornadoTornado:
ik hack jullie kut land
geloof me

Sinds wanneer ben ik 'jullie'?
En waarom is mijn land een kutland?
En waarom woon jij dan hier?
Denk jongen, denk!!

01-08-2009, 07:40

Citaat door TornadoTornado:
neeh joh dat mag

Hacken is wettelijk niet toegestaan, hoe verklaar je dan deze uitspraak?

01-08-2009, 07:44

Citaat door TornadoTornado:
shut the fuck up of ik stop die knuppel in je kleien reetje mafketel


Wat het geestelijke niveau van het forumlid Tornadotornado wel weer aangeeft ... Ver onder nul dus.

01-08-2009, 11:33

Citaat door TornadoTornado:
ik hack jullie kut land
geloof me

ach, ben je verbannen?

01-08-2009, 13:40
Merkwaardig dat de laatste dagen sommige bijdragen zonder meer verdwijnen als bikini's in het water. Gewoon weg..verdwenen.
Waarom doet men dat?
Dan maar even terug plaatsen waarom men niet mag hacken.

Art. 138a Wetboek van strafrecht

1. Met gevangenisstraf van ten hoogste zes maanden of geldboete van de derde categorie wordt, als schuldig aan computervredebreuk, gestraft hij die opzettelijk wederrechtelijk binnendringt in een geautomatiseerd werk voor de opslag of verwerking van gegevens, of in een deel daarvan, indien hij:
1. daarbij enige beveiliging doorbreekt of
2. de toegang verwerft door een technische ingreep, met behulp van valse signalen of een valse sleutel dan wel door het aannemen van een valse hoedanigheid.
2. Met gevangenisstraf van ten hoogste vier jaren of geldboete van de vierde categorie wordt gestraft computervredebreuk, indien de dader vervolgens gegevens die zijn opgeslagen in een geautomatiseerd werk waarin hij zich wederrechtelijk bevindt, overneemt en voor zichzelf of een ander vastlegt.
3. Met gevangenisstraf van ten hoogste vier jaren of geldboete van de vierde categorie wordt gestraft computervredebreuk gepleegd door tussenkomst van de telecommunicatie-infrastructuur of van een telecommunicatie-inrichting die wordt aangewend voor dienstverlening aan het publiek, indien de dader vervolgens:
1. met het oogmerk zich wederrechtelijk te bevoordelen gebruik maakt van verwerkingscapaciteit van een geautomatiseerd werk
2. door tussenkomst van het geautomatiseerd werk waarin hij is binnengedrongen de toegang verwerft tot het geautomatiseerd werk van een derde.

01-08-2009, 13:52


ludieke actie!!

01-08-2009, 15:20
Wie weet laat hij nu de ''Marokkanen met rust'' en gaat hij zijn haat spuwen op de Turken....Utopia!



01-08-2009, 15:24

Citaat door misbaksel:
mooie actie. geweldloos, netjes en spontaan. iets waar wilders een puntje aan kan zuigen



Moet je Mo eens als een aap afbeelden... staan er weer gelijk dertig ambassades in de fik met 300 doden...

Enne.. hacken is niet netjes....

Pagina's : [1] 2 3 4